MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
26.11, 13:19
32
+1 °С
Вітер: 0 м./с., Схід
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Переглядів: 207896, модератор: User
User модератор теми
06.03.2020 р. відповів для Арон  
answerview
Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
1
like
1
good
bad
shockingly
04.08.2021 р.
answerview
але є хороща новина, посидів півгодинки на алішці і знайшов це:https://aliexpress.ru/item/4000918400240.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.21026a24OOkK5c&algo_pvid=623d6532-3363-4f3b-b345-240b8710a3ab&algo_expid=623d6532-3363-4f3b-b345-240b8710a3ab-12&btsid=0b8b037216211903382698302e9a57&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_


Походу ще жива
2
like
2
good
bad
shockingly
09.08.2021 р.
answerview
Прогнав мот на 112-му жикльорі біля 100км. Працює м"яко, без надриву. Чітко, без провалів слухається газульку і зберігає динаміку(ну яка є на зірках 17/42) на всіх режимах до повністю відкритого дросселя. Більше 110 розганяти не ризикнув через поривчатий боковий вітер, але явно продовжував розганятись на повній ручці. Єдине, що насторожило - якесь подьоргування при гальмуванні мотором на верхах (можливо момент, коли включається в роботу голка). Розхід зменшився на 0,2л в порівнянні з піднятою на одну поділку голкою. 20% місто / 76% траса / 4% непроїзні какахи. Вийшло 3,1л
Словом, так мот ще ніколи не їхав. До свічки не заглядав.
Мав час і натхнення перевірити мот в різних режимах. Тести 3500 (мало не заснув03_biggrin), 4500, 5000-5500 (крейсер). На різних оборотах свічка має колір як на залитому малюнку, частина сірувата.  Фото трохи засвітлі - робились в дуже сонячну погоду. Різниці кольору на різних режимах не помітив. Суміш дуже близька до оптимальної. На міні-дальнячку 200км в дві сторони розхід вийшов 3.3л (10% - міські пробки, 90% така-собі траса + експерименти)
Резюме: результат дуже гідний, маніпуляції з голкою і близько не дають такого ефекту. 112 жикльор при середньому положенні голки рекомендується до вжитку07_dirol
Маю ще в загашнику #115. Спробую. Це збільшить загальну пропускну здатність на 2% (в порівнянні з 112-тим) ну і на якісь 60мл розхід. Думаю, того варте.
Змінено: 09.08.2021 р., Azazel
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
09.08.2021 р. відповів для Azazel  
answerview
Поважаю коли хтось робить експеріменти з розумом.
Ставь жикльор більш. Ти зрозумієш коли перейдеш межу. Мот перестане їхати на повної, почне смикатися при цьому то не їде, то поїде, а потім снову затик. А ти будеш знати що це вже забагато і треба вертати меньший жикльор.
Як що є зайвий жикльор - розточуй. Потім можешь переміряти його водою через капельницю з вагами.
Якщо забагато, вставь жилку від мідного дроту у жикльор.
І переміряти.
2
like
1
good
1
bad
shockingly
09.08.2021 р.
answerview
Як що є зайвий жикльор - розточуй. Потім можешь переміряти його водою через капельницю з вагами.
Забагато танців з бубном03_biggrin Зараз. судячи з свічки, мот працює в "економічно-оптимальному" режимі. Можна додати трохи бензи виключно для його здоров"я03_biggrin Не думаю, що тут буде якись значний виграш в потужності. Більше 115 ставити недоцільно. ІМХО
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Яснопонятно...сдулся значит...
Судя по свече - она недостаточно еще обгорела, но скорее всего она белесая, слишком светлая. Поэтому совсем не факт что режим экономичен, а тем более оптимален. Многие думают что езда с бедной смесью экономит топливо. Это не так. 
Но если тебе нравится, то это важнее всего
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Яснопонятно...сдулся значит...Судя по свече - она недостаточно еще обгорела
Свіча норм. Фото дуже засвітлені. Пропускної здатності явно вистачає на весь діапазон. Менше обгоріла частина має колір як на стоковому жикльорі з піднятою на поділку голкою - оце і хочу поправити 115-м.

Доречі, тільки тут побачив чіткий контраст між обгорілою і необгорілою частинами. На стоковому -  свіча однорідного темно-сірого кольору. Питання до спеців...

Многие думают что езда с бедной смесью экономит топливо. Это не так. 
Навіть дуже не так20_drinks Тільки от що однозначно не оптимально - це щось сверлити, капати, втикати жилки... при ціні $1 за штуку на Алі 03_biggrin
Змінено: 10.08.2021 р., Azazel
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р. відповів для Azazel  
answerview
Поверь, мне вовсе не с руки убеждать тебя в том какая у тебя свеча. Я вижу что она белесая. Но если тебе нравится и для тебя она 2красный кирпич" то пусть будет так.
Свеча еще полностью не обгорела как надо, ты её чистил что ли или она новая? Изолятор еще белый проступает...
Тільки от що однозначно не оптимально - це щось сверлити, капати, втикати жилки... при ціні $1 за штуку на Алі

Поэтому у меня есть целая горсть жиклеров тип Микуни круглые и немножко холостого хода. Если надо. Я вроде себе уже наигрался на хьюсе...
Но так было не всегда. Задолго до появления Али я строил карбы на мопеде и когда занимался картингом. и опять же - иногда ждать две недели невыносимо долго.
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Пропускної здатності явно вистачає на весь діапазон.
Это главное. Если нет затыка при полном газе - значит норм.
Увеличивать жиклер больше нет смысла.
1
like
1
good
bad
shockingly
10.08.2021 р. відповів для Ozi_58  
answerview
Сейчас жарко, станет прохладнее - бензин будет испаряться меньше.
Точно нет смысла поставить жиклер больше и иметь запас по диапазону рабочих температур?
Если двигатель не проваливается от бедной смеси, а просто не оптимален и беднит - всё равно главное что нет затыков? перегрев там всякий, повышенный расход, нормально всё?
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Задние аморты я установил от явы давно - в итоге зад мота опустился, развесовка тоже изменилась. Сегодня укоротил вилку  на 15мм (пропустил перья в траверсах) и поднял руль немного.
Поехал тестить по полям - понравилось. Добавилось немного устойчивости на пересеченке. Теоретически тоже подтверждается  (укоротил ломы - вилка жестче на скручивание)
Продать за приемлемую цену вряд ли получится - придется ездить03_biggrin.
Из под носа забрали комплектную яву за 200 баксов.12_cray Хотел купить, и вилку (да и задний маятник тоже) от нее на Интрудера ставить - видно пока не судьба...
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Точно нет смысла поставить жиклер больше и иметь запас по диапазону рабочих температур?Если двигатель не проваливается от бедной смеси, а просто не оптимален и беднит - всё равно главное что нет затыков? перегрев там всякий, повышенный расход, нормально всё?
Интрудер - не Хонда с кучей датчиков, инжектором и бортовым компъютером.
Сам факт, что нет затыка и мотор прет на полном газу уже сам по себе является решающим критерием. При этом цвет нагара на свече намекает, что все как бы неплохо.
Не стоит забывать, что даже в стоке с обедненной смесью Интрудер без проблем ездит под любыми ездоками. За аварийный износ не слышал пока. Но согласен, что к совершенству надо всегда стремиться.
То что достигнуто автором - это хороший результат. имхо.
Я пошел другим, доступным мне путем (обогатил смесь) - результат тоже хороший
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р. відповів для Ozi_58  
answerview
Хонда тут при чем?
Я строил карбюраторы на Минске, на Верховине и на Хьюсонге 125ом. На Хонде еще нет и наверное и не буду, хотя не уверен.
Исходя из своего опыта в спорте и быту - цвет нагара на показанной свече намекает что есть куда сделать лучше. Кстати было написано (вами) что главное не это.
Всё где я строил карбюраторы ездило и с обедненной смесью. Под всякими ездоками. Но это было хуже, чем когда смесь оптимальная или чуть забагаченная для спорта. Это могло считаться хорошим результатом, как у Азаззеля, но мне этого было всегда мало. Хорошо, это не отлично.
Я не писал про аварийный износ.
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Хонда тут при чем?
Абсолютно не причем. Неточно выразился.
Вместо "хонда" читай - "современный высокотехнологичный мотоцикл премиум класса"
Всё где я строил карбюраторы ездило и с обедненной смесью. Под всякими ездоками. Но это было хуже, чем когда смесь оптимальная или чуть забагаченная для спорта.
На двухтактниках мне нравится чуть обогащенная мощностная смесь. Я ее четко понимаю и могу настроить. Зависит даже от погоды. 
 Это могло считаться хорошим результатом, как у Азаззеля, но мне этого было всегда мало. Хорошо, это не отлично.
Стоит примитивнейший (но все же неплохой) карб за 300 грн.
Идеальной работы от него ждать не приходится. Можно наверное обратиться в сервис где есть газоанализатор и настроить более качественно. Но скорее всего добиться оптимальной смеси на ВСЕХ режимах не выйдет.
Хотя я не пробовал - это предположение.
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Це збільшить загальну пропускну здатність на 2% (в порівнянні з 112-тим)
Вообще-то на более чем 5%17_wink
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Сегодня укоротил вилку  на 15мм (пропустил перья в траверсах)
Жопа задрана таки обосновано?08_lol При найближчій нагоді зроблю те саме, бо також явовські стоять. Це ж і залазити на мот стане легше07_dirol

Зрізав альфовські підніжки - там товщина інша і з переключенням передач знов гемор. Поставив отакі - стають як рідні.

Злив мотуль 5w50 - гуано рідкісне, принаймі львівського розливу15_badgrin Після 1000км терпіння таки лопнуло і моє, і мота.

Вкрутив таки 115-й жикльор. Ніби якісь мікродетонації появились на холостих на верхах, може мот недогрітий був... Прожену по трасі на вихідні, свічка все розкаже.
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Вообще-то на более чем 5%
Залежно як рахувати21_umnik
38(ЖХХ) + 112 = 150
115-112=3
3/150=0,02
Але більше 5% ніяк не виходить
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Жопа задрана таки обосновано?
Мабуть так...
Но тут есть два аспекта:
1 - с поднятым задом больше загружен передок - при слабенькой и длинной вилке это неустойчивый ход на пересеченке.
2 - если укоротить перья вилки - вилка меньше "играет", это плюс.
Так что для уменьшения "желе" в раме надо опускать все пропорционально. Польза небольшая, но она заметна.  
Змінено: 10.08.2021 р., Ozi_58
1
like
1
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Залежно як рахувати 
Тут непросто. Чтобы правильно посчитать, надо быть спецом в гидро и газодинамике. 
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р. відповів для Ozi_58  
answerview
Польза небольшая, но она заметна.  
Угу. Якби ж іще сідушка горизонтальна, як в того ж баджаджа. А то мій стандартний рюкзачище і так норовить мене на бак випихнути...
Змінено: 10.08.2021 р., Azazel
like
good
bad
shockingly
10.08.2021 р.
answerview
Якби ж іще сідушка горизонтальна, як в того ж баджаджа. А то мій стандартний рюкзачище і так норовить мене на бак випихнути...
Корисна рiч. 
Змінено: 10.08.2021 р., Ozi_58
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
2
like
2
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин