Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Здравствуйте уважаемые форумчане! Ну на сегодня, уже коллеги.
Приобрёл shineray 200, с рук, 18 года, понятно трошки с проблемками, но в целом.доволен .первая - это аккумулятор, который не держит заряд, после суток простоя еле крутит. Померил после доливки воды и зарядки до 12,6 v(дальше не идёт) плотности даже 1,1 нет, точнее сложно сказать, шкалы в том месте нет). Что случилось, спросить не у кого, продавец был почти нульовой.
Хотелось бы узнать, какой аккумулятор идёт завода, может был сухозаряжен, та его неправильно заправили? Хочу попробовать восстановить плотность добавлением кислоты в электролит после полной зарядки довести для начала до 1,20 а потом ещё может подкинуть плотности. Что скажете колеги?
Йому вже хана. Петрович теж брав в 2018-у, десь місяць назад акум здох, купив Мотобат.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Хтілося б місяць поїздити на цьому, потім пів року на заробітках, новий буде без обслуговування, теж не гут, ну а по приїзду щось возьму! Цікаво хто заправляв аккум?
Але є ще цікавіша проблема! Щось пищить в передньому колесі. Після гальмування починає пищати, на холодну норм. Але сьогодні заводив у двір після того як годину постояв, пищить, підняв колесо крутнув - пропало!) куди перш лізти, до гальмів чи може зняти колесо шось дивитися на вісі? Колесо затянуте нормально ? Люфта не має, може привод спідометра, бо нормального мануала не знайшов, як що з'єднується не в курсі.
Аа! Супорт бовтається наче занадто!
Акум промий дистильованою водою і заправ свіжим електролітом 1,23, поганяй зарядним, слабким током, якщо відразу закипить-йому хана. А колесо зняти не важко, можливо підшипник накрився, у мене одного разу привід спідометра пищав-вимило змазку, лічиться ЛІТОЛом, змаж черв'як і косозубу "шестірню".
Іванович. Не бандерлог!
Дякую, зрозумів! Не довго зняти, просто хтілося б розуміти куди дивитися.
Задне знімав та гальма зробив, тепер таки гальмує.
Питання є по пружинах лапки та жабки, але не можу фото прикріпити, посилання на гугл диск не прікрипляється.
ФотоЗмінено: 15.09.2020 р., ЧИН
дівчата пружину сфоткали, зараз скину
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
ось так в Петровича пружина стоїть
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.09.2020 р., User
Дякую! Оце мені подобається!)
Є важливе питання по інструменту, мені ничого не залишилося від комплекта ключів, тому що може бути потрібно не знаю. І шо ще цікавить, куди його можна покласти, думаю десь під сідлом мостити, але для того щоб долізти теж ключ потрібен.
Змінено: 15.09.2020 р., ЧИН
в тебе ж он який багажник, сумку гумкою пристебнув і все
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Та він кожен день не потрібен, хочу десь приткнути, шоб не тіліпався. Думав якісь гвинти поставити, шоб легко відкрутити можна було. А місце там є.
Дзеркало праве дуже легко крутиться, якось підтянути не можна?
Под аккумулятором есть отсек для ключей. Я поставил себе кофры самодельные. Боковые от приборов Ц 4317, алюминевые.
Вітровик з Фоксвела? сфоткай як і де кріпив бо купили давно і ніяк не поставимо.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Зрозуміло, завтра роздивлюсь. Питання по комплекту ключів в дорогу. Може хто фотку викладе, хотілося б знати з досвіду! З часом я і сам розберуся, але в дорозі чогось може не вистачити!
Змінено: 15.09.2020 р., ЧИН
фотка осьо, ще компресор, свічка, комутатор, камера і ремкомплект тросів з Бегемото. Але ключі тут є зайві - це все щоб повністю розібрати Актива
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 16.09.2020 р., User
Дякую хлопці! Так, під сідлом мабуть і не влізе!)
Буду думати, є над чим.
Цікаво хто заправляв аккум?
Симптоми по ауму на початок сезону були такі як і у вас. !!!!!Ні в якому разі не доливай кислоти!!!!!!!
Кислота з акума нікуди не дівається і не випаровується, якщо не була розлита.
Фішка в тому шо кислота осідає на пластинах у вигляді сульфатів в процесі експлуатації. І якшо вона неправильна ( розрядка до нуля, зберігання розрядженим) такий процес відбувається достатньо швидко і можу вбити ще нормальний акум
Щоб спробувати реанімувати акум потрібно:
тестер, а ліпше два які правдиво міряють струм і напругу.
аерометр
хороше джерело живлення, яке без проблем на 14.5 вольт забезпечує хочаб 5 ампер току.
Слабенька нагрузка, можливо лампочка від поворотника та потужна нагрузка - автомобільна лампа світла.
Алгоритм дій:
1. Знімаємо акумулятор, миємо корпус розчином соди, чистимо клеми від окисів.
2. Дивимося рівень електроліту, якщо замалий доливаємо дистильованої води
2.1. контрольний замір плотності.
3. Стаивмо на зарядку, для того щоб сульфати розбивалися потрібно швидкка потужна зарядка да так шоб "бульки йшли"
4. Після того як зарядився даємо постояти 10 хв і ставимо на повільний розряд, лампою поворотників. Не можна розряджати нижче 9-10 вольт.... по книжці 10.5.
5. Знову заряджаємо швидкою зарядкою ( чим швидше тим краще, звичайно в розумних межах)
6. Повторюємо процес десятки разів.
7. Заряджаємо, міряємо плотність(по ідеї мала би вирости), автомобільною лампою розряджаємо до (10-9 вольт) і рахуємо реальну ємність.
8 Повторюємо пункти 3-4-5-6-7.
9. Тішимся позитивними змінами, якщо акуму ще не повний пздц
Змінено: 16.09.2020 р., nikel