Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
розкажеш як вони, може я теж візьму
Добре.
А ещё поставил себе стёклышко. Пришлось немного помудрить, пока установил, но мне нравится.
Если ты думаешь, что шлем не нужен, значит тебе он действительно не нужен.
Змінено: 17.06.2020 р., Lasum
низьке, що з нього толку?
треба щоб верх був на рівні очей, взяли в Фоксвелі 42 см але все ніколи прилампічити.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Брал
здесь, если что. Наш размер 28 см.
Если ты думаешь, что шлем не нужен, значит тебе он действительно не нужен.
низьке, що з нього толку?
Та я понимаю, шо не от ветра, но хорошо затеняет приборку при встречном солнце.
Если ты думаешь, что шлем не нужен, значит тебе он действительно не нужен.
поставил себе стёклышко.
Симпатичная штука! Хорошо пойдет в качестве спойлера к полноразмерному стеклу. Вначале написал, потом посмотрел по ссылке видео. Это и есть спойлер
Змінено: 17.06.2020 р., Ozi_58
У мене на Джиньші здається 6,5мм, якщо накрутити на увесь то 160 кг не пробивають, правда вони набагато довші.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Купил на АЛИ себе такое. Проехал 5 км потерял фиксатор. Поставил болт------ сломался пластик самого крепления. Редкое ГАв...... оно самое. И это езда по асфальту, на просёлок не доехал ещё.
казку про Балду і попа шо не читав?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
А ніхто не пробував втулити 520 ланцюг?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Виправдано в разi пересування переважно по пiску та по грунту. Для трасси нема нiякого сенсу - важкуватий для нашого мотора. 428 - саме те що потрiбно.
Змінено: 24.06.2020 р., Ozi_58
С учетом стоимости 520 цепи, звезд и плюс работа.
Проще купить качественную 428 цепь.
Петрович хоче поставити щоб довше ходив.
Щоб довше ходив - набагато краще та дешевше встановити захист вiд Мiнська.
Змінено: 24.06.2020 р., Ozi_58
Замена моторного масла на Shineray XY200 Intruder в полевых условиях. Видос под спойлером...
Для видеомонтажа использую «ВидеоМОНТАЖ» - https://amssoft.ru/lands/vdmont/main.php?ap=65953
Ну-ну......
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
У Вацлава великий досвід по такій заміні
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Помаленьку накатав уже 1200. Все більше подобається мотоцикл, їздити почав впевненіше і я і він. Радіти б... Сьогодні проїхав з хлопцем до матері, паоставив мотоцикл у тіньку, сам роблю роботу. Через три години збираюся їхати додому, коли мотоцикл заводиться (за 30 метрів). Ну, можливо, нажав на пульт, але ж було вимкнено запалення, та й на боковій ніжці стоїть. І все, не виключається. Виключити не проблема, на передачі легенько зчеплення опускаєш, але й завести тепер зможе будь хто без ключів. І шо тепер робити?
Замена моторного масла на Shineray XY200 Intruder в полевых условиях.
Какая необходимость менять масло в полевых условиях? Этим удобно заниматься дома, по настроению, когда есть на это время и желание. P.S. Хотя, может кто то и рванет на Интрудере в трансконтинентальную вылазку. Было бы интересно на это посмотреть
.
Змінено: 29.06.2020 р., Ozi_58