Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
обслуживал клиенту ** Интрудера**, снимал карб.
Благодарю за "наводку"
, попробую завтра.
Змінено: 04.04.2020 р., Ozi_58
високовольтний біля люльки дивився? голку ми піднімали бо грівся і свічка біла була.
І якого хрена лізти в той карб - все там нормально і чисто при такому пробізі
Клепають холості в Петровича як на комбайні - страшно підійти проти мого
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 05.04.2020 р., User
Накатав 1500км стучат клапана які зазори зробити порадьте?
Все що знаємо в шапці теми і зазори теж
http://www.moto.com.ua/ua/forum/topic-1690619/#1751886
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
В идеале, взять заведомо исправный карбюратор и его установить, чтобы определить в нем ли прлблема или искать где еще
високовольтний біля люльки дивився?
Так.
холості в Петровича як на комбайні
Менi
тут не пощастило нажаль
Змінено: 05.04.2020 р., Ozi_58
голку підніми, нормальний там карб - тримає навіть ХХ при 800 об/хв як 49-й.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
голку підніми,
Теоретично на холостi не впливае але спробую.
Змінено: 05.04.2020 р., Ozi_58
А взагалі в Петровича така фігня була через високовольтний
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Ставил - чуть лучше, но все равно не то. Купил для проекта в прошлом году, ноунейм какой то - верить ему...
Змінено: 05.04.2020 р., Ozi_58
Если замена карба не сильно помогла, у меня даже нет идей.
Попробуйте еще коммутатор поменять.
Это в Минск установили мотор от мотороллера?
спробуй будь-яку катушку від китайця - вони працюють.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Cтоп. Як це високовольтний не міняється?
Пам'ятаю я виніс з гаража кусок дроту старого - Стас з Саймоном викинули рідний, поставили мій і воно поїхало. Рідний виявився теж цілим - просто мідна жилка біля люльки не доходила на 1 см.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Пробуй, але все-таки витягни дріт з катушки і з люльки і подививсь на нього.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери