Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Перевір високовольтний дріт, уже на двох він був недокручений в люльці.
А по-друге він доки не прогріється й буде дрочити.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 11.03.2020 р., User
скажите, а мануалы по форестеру150 есть где нибудь?
Привіт! Пройшов 4300 км, мотик біжить гарно. Єдина поломка яка сталася - почало плющити датчик палива. Стрілочка почала скакати туди сюди як скажена. Відкрутив я датчика і рішив глянути шо там до чого. а там все банально просто. Викладаю фотографії, може комусь пригодяться.
Бігунок бігає по намотці із ніхрому і міняє опір датчика від 0 (повний бак) до 100 ом (пусто).
В цепочку із показником палива датчик включений послідовно
Там де менш щільна намотка - область повного баку - більш щільна область де діло вже йде до дна.
Все ніби логічно правильно, зверху бак не такий широкий і половина рівня від верху відповідає всього кільком літрам бензини. Але в китайців шось пішло не так, і хід від веху до половини(де менш щільна намотка і відповідає витраті менше половини баку), ложить стрілку майже до червоної мітки.
Ще нашкрябав схему вкючення тієї біди. Буду думати як зробити цю індикацію чуток адекватніше
Змінено: 13.03.2020 р., nikel
Значить надумав 2 варіанти:
1. Дослідив що сам вказівник відхиляється до максимуму, якщо напряму до його катушки подати 1.5 вольта. Якщо коротко. то все має показувати більш менш адекватно якщо викинути резистор на 60 ом і подати на систему 1.5 вольта. 1.5 вольта можна отримати спаявши простенький стабілізатор на Lm 317. Теоретично тоді все має стати інформативніше набагато.
2. ЗАливати по 0.25 літрів бензину, до повного, заміряти опір датчика і на мікроконтролері зробти точну цифрову індикацію.
Доречі сам цей датчик є взривоопасним)) так як він виконаний на ніхромі. Якщо бєнзи буде на мінімумі. а датчик заклинить на макс і на нього попаде напряму 12 вольт то може і бахнути.
Змінено: 14.03.2020 р., nikel
подскажите как на форестере 150 куб. регулировать клапана? может мануал по движку кто то ссылочку кинет. загибаюсь.
Та так. по суті в міському режимі і при не далеких виїздах датчик це лишнє...знаєш розхід + - є одометр.. покалатав баком. і воно відчутно чи вже пора заправляти))) але всетаки показник палива це приємніше. а ще якщо воно точно буде показувати))) продубасив собі на всі гроші по горбах - рівнинах, чи дав поза сто по трасі і знаєш точно на шо розраховувати в майбутньому. Деколи буває так, шо ніби вже і заправитися бажано, але найближчих кілометрів 30-50 тільки заправки - лотереї, де вірогідність отримати хорошу бєнзу -->0. Але орієнтуючись скільки ше в баку знаєш шо до нормальної заправки можна дотягнути
Посмотрите, у вас на двигателе должна быть маркировка. там мотор верхневальный, но суть одна и та же...если никода не делали, лучше найдите кто покажет что к чему. а то можно наделать беды
Здається на останніх Форестах верхньовальний мотор типу СВ.
Бензиновый, 4-х тактный, одноцилиндровый, двухклапанный, воздушного охлаждения, верхнее расположение распредвала (OHC) с цепным приводом (CB-engine)
Дилер теж пише
Анастасия MOT-OАдминистратор.27 марта 2018 18:38:26 Вы правы, на Форестере верхневальный двигатель без балансировочного вала
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 16.03.2020 р., User
Подивись і напиши марку двигуна, думаю воно там під лапкою перемикання передач написано.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Заводився важко.
Есть такое после длительного простоя мотоцикла. Насмотрелся душераздирающих роликов как владельцы заводят весной свои мотыки - маслая стартерами и полностью сажая аккумуляторы. Начал думать как с этим бороться. Получилось. Испытуемые (Интрудер и Сафари) завелись с первого раза. Что делал: Снял резиновую трубку со штуцера на резиновом патрубке который соединяет карбюратор с головкой цилиндра. Она есть на всех "китайцах" с системой дожига. Удобней с левой стороны. Одноразовым шприцом с изогнутой иглой впрыснул в патрубок 2 мл бензина. Трубку одел на место. Строительным феном подогрел карбюратор примерно до температуры тела. С полуоборота завел мот. Процедура занимает 5 мин. и экономит миллионы нервных клеток. Р.S. Скорее всего заведется и без подогрева - надо будет попробовать следующей весной
Змінено: 16.03.2020 р., Ozi_58
После долгого простоя, чтобы не сажать аккум: на подсосе, с выключенным зажиганием работаете киком пока прилагаемое усилие не увеличится. После этого заводите электростартером.