Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Нормальна у нього підвіска, я не помічав ніяких незручностей, поїздь може звикнеш
Михалыч, що я можу вiдповiсти - спробуй мот з якiсною ходовкою - зрозумiеш про що я. А звикати до поганого - це не про мене. Iздити на "катапульти" не збираюсь. Доречi, на Джаньшi заднi аморты з гидравлiкою? Якшо нi - то зрозумiло. На Деснi перевiру
Змінено: 04.07.2019 р., Ozi_58
Вот мот для наших дорог,казан и мангал в люльке на слет везти.
Этот мот без машины техподдержки с кучей инструмента и бригады механиков здохнет на трассе, на первой сотне км.
Змінено: 04.07.2019 р., Ozi_58
Так треба ж хоч кілометрів 700 до зустрічі накатати. Чи ти на старому їхатимеш?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Звiсно на старому. Новый - заготовка для нормального мота.
Змінено: 04.07.2019 р., Ozi_58
Впродовж 14-ти днів можеш повернути ....
На запитання "Придбав би його зараз?" - вiтповiдь - "Так". Мот добрий - потрiбнi невеличкi доробки. Ми з ним знайдемо спiльну мову - а там и на дальняк можна.
Змінено: 04.07.2019 р., Ozi_58
Вещь незаменимая! Неплохо бы добавить болгарку со сваркой...
Змінено: 04.07.2019 р., Ozi_58
Хотел просто попробовать. Нажал на кнопку сигнализации - мот завелся! (зажигание выключено при этом). Заглушить не получается. В электронике я "продвинутый". Хотел уже насвечник снимать. Заглушил, благодаря консультации Юзера в телефонном режиме.
Змінено: 04.07.2019 р., Ozi_58
Не понимаю - в чем практический смысл этой кнопки дистанционного запуска на мото
На скутері - норм, безпечно. На боковій - не заведеться (бо датчик), а на центральній - пофіг).
А от з мотом - можна на передачі залишити і "покататися"... Скільки сигналок собі не ставив - до запалення не підключав.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 04.07.2019 р., vaclav
700 км пробіг, вісімка на тормозному диску((( НА холодну диск підтирає в одному місці не критично, по мірі катання і тормозіння, процес йде по накатній, і локальне перегрівання в місті перетирання збільшує вісімку і нагрівання. Короче, може знаєте як порівняти цю китайщину?
Змінено: 04.07.2019 р., nikel
на кнопку автозапуска лучше подключить сигнал - пугать котов, метящих колеса.
п.с. эта функция не только небезопасна, но и вредна. для моторов с воздушкой и кучей электроники, которая может сбоить. особенно бесполезна приблуда с карбовскими двигателями. для инжектора - еще шатко-валко возможно применение. но целесообразность под вопросом. каждый сам решает для себя
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Воно скоро все перестане працювати - і всі проблеми відпадуть самі, у Петровича це трапилося після пробігу десь 300 км
. Нічого не робили - заводиться з ключа, а електроніка живе окремо мабуть
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери