Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
ТАХОМЕТР глючит периодически показывает хрень. Разобрал панель приборов и добрался до тахометра. БЕЗ СООТВЕТСТВУЮЩЕГО ОПЫТА ЭТО ОПАСНО ДЛЯ ЗДОРОВЬЯ ВАШЕГО МОТОЦИКЛА. Плата находится под циферблатом чтобы до неё добраться надо снять стрелку ( не сломав её). Пропаял всю плату выявив пару холодных паяк. Всё заработало!!!
P02re6
А переднее крыло зачем опустил?
у нас интрудер стоит 32 тысячи грн. честно, не впечатлил внешне. какой-то он неброский от слова "утилитарный". и закос под эндуро... на любителя, в общем
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Ми, ті хто його купили, щиро надіємся на добротність виконання і запас місцності. Це мот хазяйських мужиків! Ну не вірю я в ці всі прогресії. задні дискові тормоза, інжектори, перевернуті вилки, і інші навороти. Поки вибирав, що взяти, дивився на ці всі попугаячі наклейки і закос під щось серйозне, і не міг поняти шо вибрати - щось дуже воно дешево щоб бути правдою. А у випадку з інтрудером, все просто, і чотенткий багажник і захист фари, і аналогові прибори. Мот, для людей, які просто добираються з точки А в точку Б.
А ви вибирайте, чи вам потрібна імітація крутості, чи скромна утилітарність
Змінено: 02.07.2019 р., nikel
я к тому, что утилитарность и явный аскетизм на такие деньги мог бы порадовать и чем-то более бодрым. а считать дисковые тормоза и всякие балансвалы с вилками-перевертышами и инжектор - отстоем.... давайте возродим тогда паровые двигатели. фигли, каждая посадка - готовая заправка. тут я не согласен
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Возился вечером с мотом. Установил хвостовую часть. Подогнал пластик - чтоб лежал четко без всяких натягов и деформаций. Сел на него, посидел. Размер как раз мой - не низкий, не высокий - угадал! Хотелось бы, чтобы ноги были меньше согнуты при посадке - со временем исправлю. Ощущается очень легким - 125ка у меня тяжелее намного(после переделки). Форма руля хороша - несмотря что в этом мне угодить трудно. Нравится все больше, хотя еще не заводил. По традиции запуск движка в последнюю очередь, когда все первоочередное уже сделано.
я к тому, что утилитарность и явный аскетизм на такие деньги мог бы порадовать и чем-то более бодрым. а считать дисковые тормоза и всякие балансвалы с вилками-перевертышами и инжектор - отстоем....
Насчет бодрости не знаю - пока не ездил. Балансвал и дискач присутствуют - это радует. А 1200баксов за мот - какие это деньги. Дешевле уже некуда. Высокое качество ближе к 5 штукам бакинских.
Змінено: 02.07.2019 р., Ozi_58
Та я не спорю що це є технологічні плюшки)) Хто під що підбирає мотокцикл. Мій вибір впав на інтрудера через те, що можна погрузити два рюкзачки по бокам, подружку за спину і метнутися на кілька днів, за сотні км, гуляти там де ще не був. А у випадку з всякими китайськими технологічними наворотами, за таку саму ціну, я розумію, шо в сумі, кінцевий продукт получається меньш надійним. а у випадку моїх запросів -надійність - це головний бонус.
https://youtu.be/PE8lcdNh3g4
Змінено: 02.07.2019 р., nikel
А вас заклинаю... Астанавитесь...
Дай порадоваться человеку! Что ты хочешь почитать в этой ветке - сочиню специально для тебя
Змінено: 02.07.2019 р., Ozi_58
я розумію, що "всяк кулик соє болото хвалить". але для того, щоб щось порівнювати, потрібно перепробувати багацько. але, на жаль, купуючи таку техніку, можливостей обмаль.
не бачу нічого поганого в "китайських наворотах". вони лісапет не вигадують. вони роблять простіше - беруть японський лісапед й на подвалі в 3 зміну його виготовляють, втикнувши палицю в пісок зі словами: це буде поршень
утрую, звісно. але деякі кітаянські "подєлкі" справляють таке враження
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
потрібно перепробувати багацько
Та да..тут в мене досвід малий... йду помаленько і рішив не перестрибувати сходинки))) катав на на яві 360. То автомат.. зима, не зима, кілька раз копнув і воно завелось, але постояні запаси болото масляної суміші під пазурами вже надоїли))) Ява, поки ше мотор зроблений - має ривок на верхах, і обігнати фуру шо їде 85-90 із 80 до 110 і відірватися нема проблем, а тут трохи попенсіонерніше буде
Змінено: 02.07.2019 р., nikel
Не ну я понимаю что порадоваться это дело хорошее, но у меня же кровь с глаз потечет скоро, когда я такое читаю....
Принимается
. Карбюратор стоит PZ-27, хотя по идее должен быть 30й. Как я себе фантазирую - сделано это видимо в целях повышения крутящего момента на "низах". Хороший он или нет - не знаю пока.
Змінено: 02.07.2019 р., Ozi_58
спасибо, я понял. Это тоже самое вероятно что и стоит у меня. Просто я маркировки на своем не нашел, диффузор не круглый, поэтому замерить ... ну я померял, скорее 26, но это не точно. А в остальном та же грусть.