Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Сьогодні катався на форестері і замітив таку фігню,коли даю рєзко газу таке враження що захльобується.А коли даю плавніше то розганяється нормально.Вчому причина?
Згвалтував я таки Петровича
- вчора поставив твій радіатор.
Температура впала на 10 градусів: до мене приїхав було 104, а назад 92 гр. Я чогось думав що він дає більше
- це ж всього 15 км зі швидкістю 90-100.Це при тому що в мене на Джиньші 82 гр.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 16.06.2019 р., User
У меня радиатор 54 мл. температура при тех же условиях снизилась на 10-15 градусов.
На эффективность работы радиатора влияет место его установки и на сколько хорошо он обдувается.
Та на дугу він поставив, продувається, але схоже Інтрудеру треба втричі більший
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Есть рабочий температурный режим масла.
Можно радиатор метр на метр поставить, но тогда с таким радиатором масло не выйдет на свою рабочую температуру и мотор получается недогретый .
Если исходить из данных инструкции ЗАЗ Запорожец, то рабочий диапазон масла в двигателе 95-110 градусов.
Нижньовальник не любить високих обертів, 80 він їде з температурою 90-100, а далі гріється що йому не роби.
Я вчора теж шмалив на увесь 40 км то 100-105 градусів. а якщо 85 км/год то тримає 92-95 стабільно.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Насчет не любви нижневальника к высоким оборотам, полностью согласен.
Он до 5500 об.мин не греется, а вот начиная с 6000 и выше греется. ( С поправкой и учетом температуры воздуха)
В моем случае после установки маслянного радиатора при 6500 об.мин и температуре воздуха 31 градус, температура масла выше 106 градусов не видел, хотя специально в таком темпе проехал 50 км.
Так же с пассажиром в +37, при 6000 об.мин температура масла была 100-105.
Так, что для себя вопрос с нагревом нижневальника решил полностью.
Змінено: 18.06.2019 р., moto-moto
Будемо скоро пекти 220 км по трасі Харків-Київ при температурі +33 - взнаємо точно хто на що здатен, Джиньші 125 без радіатора, Зонгшен 200 водянка, Інтрудер 200 з радіатором, Вайпер 125 з радіатором
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Думаю, что двигатели выдержат без проблем, главное моторы по оборотам не насиловать.
По моим наблюдениям, Для 200 куб нижневальника самые идеальные обороты это 5500 и по расходу и по температуре. 6000 об.мин уже начинает кушать и поднимается температура, а выше 6500 не стоит поднимать, аппетит просыпается не детский, температура выходит за норму. Да и сам мотор ревет как раненый бизон и чувствуется, что в двигателе какой либо динамики выше этих оборотов нет, мотор выше этих оборотов "сдувается".
Привіт усім! Привітайте нового власника Інтрудера! брав з пробігом в 100 км, зі слів продавця.
наразі пробіг в 500 км. Скажіть, він і далі буде такий дохлий, чи краща тяна проявиться після 2-3 тисяч? На апратат пересів після 5 річного експлкатування яви 350-360))) Після яви це канєшно мопедка, але тормозить і заводиться з кнопочки і руки не обмаслені і економне. Підкажіть таку річ, неможу добитися нормального, робочого, кольору свічки - свічка бліда - біла. Поміняв головний жиклер 105 на 117 та підняв голку карбюратора на поділку, але всерівно свічка біла. На низах апарт тягне дуже гарно, і аж хочеться на ньому вальяжно розіжджати на оборотах 4-5 тисяч.
Ше надоїдають комарині відрації в ноги, побачив їх причину....сука китайці прицепили підножки до картера(((( хтось якось з цим бореться? бо коли печеш більше 100 км в одну сторону це порядком надоїдає і впливає на здоровя суглобів. Вібрації появляються більше 5000 тисяч оборотів. Можливо хтось має практику як їх позбутися?
Змінено: 30.06.2019 р., nikel
Наше вiтання
После окончания обкатки (2000-3000) мотоцикл станет заметно бодрее.
Для 200 куб мотора ГТЖ 105 хватает с головой, проверте настройку карбюратора и заправтесь не спиртовым бензином, от этого бензина свечка тоже белая становится.
Если подножки закреплены на двигателе, то убрать с них вибрацию вряд ли получится, разве, что мудрить какие-то сайлентблоки и уже через них крипить подножки к двигателю.
Или более простой способ, прикрепить подножки к раме .
Змінено: 30.06.2019 р., moto-moto
Жиклер не міняли, підняли голку на 2 поділки і свічка стала більш-менш коричнувата.
Ти обережно на ньому сотню ганяти, 15 хвилин 90 км і температура оливи валить 115 градусів.
Впевнено на ньому можна пекти тільки 80, а більше тільки тимчасово.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Від дрібної вібрації дебело допамагають кросівки з такою підошвою
https://hramtsova.com.ua/p749702738-krossovki-muzhskie-kozhanye.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Ну я начитався форуму про перегрів і заколхозив датчик температури масла. просвердлив в щупі дирку 3 мм і закріпив датчик на кінці щупа. все те діло загерметизував сірничком з герметиком. Цифровий датчик вивів на приборну панель. Ще таке питання, тахометр в нас електриний? тобто він бере сигнал комутатора і тоді перетворює не механічний рух стрілки? Він шось дивно працює. Під час їзди на 5000-6000 його показання пригають + - 500 обертів. А швидкість 90 -100 дуже страшнувата на цьому моці, напевно потрібно резину поміняти і добре обкатати, щоб йти на таких крейсерах
Змінено: 01.07.2019 р., nikel
І ще одне питаання. Попередній власник обрізав на сантиметр глушник і забрав останню перегородку. Тепер маю сєльський прямоток. хочу те все діо вернути в сток, бо діти плачуть а бабки хрестяться від тих китайських коней. Може хто має можливість розібрати глушак і проміряи\показати, як виглядає останій глушашчий елемент, що знаходиться за хромованим наконечником
Змінено: 01.07.2019 р., nikel