Показати повідомлення
Если сегодня нардепы примут во втором чтении закон
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=31303 о дорожном движении, то "Цей Закон набирає чинності через місяць з дня його опублікування, крім підпункту 67 пункту 2 розділу І цього Закону щодо стягнення подвійного розміру штрафу при примусовому виконанні постанови в справі про адміністративне правопорушення, що набирає чинності з 2 січня 2009 року, підпункту 8 пункту 6 розділу І в частині нарахування штрафних балів та підпункту 19 пункту 6 розділу І щодо державної реєстрації мопедів, що набирають чинності з 1 січня 2010 року.
Сайт поддержки противников регистрации: http://www.netrega.org/
Старт всеукраинской акции протеста: 3 апреля 2010 года. Точки сбора:
Днепропетровск: площадь Ленина, 10:00
Одесса: площадь 10 апреля, 10:00
Дресс-код: скутер (мопед) и шлем. Наличие шлема не обсуждается; действующее законодательство - выполняем. На одноместных скутерах - только один человек. Не дать органам власти упрекнуть нас в нарушении ПДД во время акции протеста!
Змінено: 12.10.2011 р., Vervet
Я своё письмо уже отправил на все вышеуказанные адреса.
Походу закидать ихний сервак не получитсо ИМХО
[url=scootworld.pp.ua]http://scootworld.pp.ua
Заходите,добавляйте в закладки! В ближайшее время будет полнейший в Украине каталог скутер техники!
Уважаемые форумчане как вам такой абзац о регистрации Т.С.
" Державній реєстрації та обліку підлягають призначені для
експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
транспортні засоби усіх типів: автомобілі, автобуси, мотоцикли
всіх типів, марок і моделей, самохідні машини, причепи та
напівпричепи до них, мотоколяски, інші прирівняні до них
транспортні засоби та мопеди, що використовуються на автомобільних
дорогах державного значення." http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3353-12
В моем понимании на мопедах можно ездить по городу, селу и по всем дорогам не подпадающим под определение "Дороги державного значення" без регистрации.Ваше мнение?
_____
Еще ни один скутер не раздавил автомобиля, но тем не менее все автомобилисты жалуются на скутеристов!!
Змінено: 18.01.2010 р., vodolaz01
Державній реєстрації та обліку підлягають призначені для
експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
А что ты на это скажешь?Внимательней читай.
[url=scootworld.pp.ua]http://scootworld.pp.ua
Заходите,добавляйте в закладки! В ближайшее время будет полнейший в Украине каталог скутер техники!
Державній реєстрації та обліку підлягають призначені для
експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
А что ты на это скажешь?Внимательней читай.
А ничего не буду говорить
.
Державній реєстрації та обліку підлягають призначені для
експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
транспортні засоби усіх типів: автомобілі, автобуси, мотоцикли
всіх типів, марок і моделей, самохідні машини, причепи та
напівпричепи до них, мотоколяски, інші прирівняні до них
транспортні засоби та мопеди, що використовуються на автомобільних
дорогах державного значення.
Источник:
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=2&nreg=3353-12
Обсуждаем в этой теме;
отправка писем - 18 января 2010
Шаблона запроса нет?Змінено: 18.01.2010 р., van_user
Я отправил ,Незабываем отправлять сегодня!
Сообщество Пенсионеров 19+(закрытая ветка)Саныч...[URL=http://smayliki.ru/smilie-1048145799.html]http://s17.rimg.info/e254a8f60f5ee8e38a8dccc36961483f.gif
по вопро
Слежу за этой темой с момента ее возникновения!Отправил письма на три адреса-одно не проходит(министр транспорта).Примерный текст: Начальнику Департаменту ДАІ МВС України
КОЛОМІЙЦЮ СЕРГІЮ ГЕННАДІЙОВИЧУ
від власників малокубатурної мототехніки Донецької області
Звернення. Шановний СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ !У нововведеннях закону про мототехніку із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурнi скутери і мопеди) багато аспектiв,з я кими ми не згідні.
Реєстрацiю настiльки ускладнили,що багатьом представникам населення здiйснити її буде вкрай важко за фiнансових та бюрократичних причин:
-навчання(категорiя А1) платне
-медична комiссiя платна
-офiцiйне оформлення ТС платне
-цiни на всi цi послуги занадто великi як до бiльшостi пересiчних громадян-власникiв малокубатурних мопедiв. Реєстрацiю мопедів та отримання відповідного посвідчення потрiбно або скасувати або сильно спростити.
На наш погляд задля отримання посвiдчення водiя кат.А1(для тих хто не має посвідчення з відкритими категоріями A,B,C,D,E) достатньо прослуховування 20-ти годинного курсу ПДР,для тих хто має будь-яку з відкритих категорій потрібно дозволити керування мопедом,оскільки теоретичний екзамен вони вже скали,практичний екзамен скасувати з причин недостатньої складності водіння даного ТЗ .Медичну комicciю потрiбно скасувати,оскiльки скутери і мопеди виявляються єдиним можливим засобом пересування для iнвалiдiв та пенсiонерiв.Тех.огляд також треба скасувати,оскiльки це прирiвнює мопеди до механiчных транспортних засобiв,таких як мотоцикли.
Ми пропонуємо перегледiти пункти законодавства відносно запровадження реєстрацiї мопедів та А1-категорії,у протилежному випадку будемо змушенi запроваджувати акцiї протесту у багатьох мiстах України у пiдтримку своїх вимог.
З повагою і надією на порозуміння.
Вiд iменi багатьох власникiв мопедiв та скутерiв мiста Донецька та Донецької області.
Ф.І.О. Можно отправлять кроме кроме email ещё и обычной почтой.(К стати,кто подскажет юридические адреса?)Даже лучше,поскольку все такие письма обязательно регистрируются и отправителю обязаны дать письменный ответ(в отличие от email )В таком случае в шапке письма указать свои Ф.И.О.,адрес проживания,а фразу"у протилежному випадку будемо змушенi запроваджувати акцiї протесту..."можно пропустить.Вообще,текст может быть произвольный,главное-смысл и наши требования!Можно,я думаю,и на русском.Действуем!
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
Я только сейчас глянул на адреса... Не туда отправляем, товарищи! Постановление Кабмина, на его мыло и надо писать!
Я только сейчас глянул на адреса... Не туда отправляем, товарищи! Постановление Кабмина, на его мыло и надо писать!
а мне по барабану мне нежалко.....дай адрес Кабмина и туда чиркну...
Сообщество Пенсионеров 19+(закрытая ветка)Саныч...[URL=http://smayliki.ru/smilie-1048145799.html]http://s17.rimg.info/e254a8f60f5ee8e38a8dccc36961483f.gif
по вопро
И все-таки как расценивать или принимать последнюю часть предложения?" та мопеди, що використовуються на автомобільних
дорогах державного значення."
Змінено: 18.01.2010 р., vodolaz01
В ДАЙ надо писать потому что:
http://www.sai.gov.ua/news.shtml?id=172
Так что правильно.
А насчет акцентов:
мопеды, не эксплуатируемые на дорогах государственного значения не попадают в категорию "транспортні засоби усіх типів" исходя из перечисления элементов этой самой категории.
И регистрировать будут всех, кто прикатит к ним. Если сам пришел - чего уж отсылать назад? Может он как раз и собирается поколесить по этим волшебным дорогам. Вопрос в том, с кого требовать регистрацию.
Змінено: 18.01.2010 р., van_user
Вот тоже задумалса отправить пару писем . Ребята , вы реально отправляите ??? И кто конкретно этим занимается может выложыте цветным шривтом все адреса куда надо отправлять , чтоб все туда шуровали , а то путаемся ....
www.moto.com.ua
[url=http://smiles2k.net/]http://i.smiles2k.net/big_smiles/super_smilies009.gif
Вот тоже задумалса отправить пару писем . Ребята , вы реально отправляите ??? И кто конкретно этим занимается может выложите цветным шрифтом все адреса куда надо отправлять , чтоб все туда шуровали , а то путаемся ....
Адреса - вверху каждой страницы темы, в первом посте.
Почистил тему от неинформативных сообщений.
Отправил письмо в указанные адреса, содержание следующее:
Шановнi панове!
Вiд лиця численних водiїв малокубатурної техникi, звертаюся до вас з наступними пропозицiями щодо вступу в дiю «Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», прийнятого 24.09.2008 р.
1. Рахуючи, що на данному этапу технично неможливо забезпечити регiони країни як реестрацiйними документами, так i номерними знаками встановленного зразку для малокубатурної техникi, вважаю необхiдним офицiйно об`явити термин отсрочки вступу цього закону в повну дiю.
2. У зв`язку з надпростiшим керуванням скутерiв та мопедiв та вiдсутнiстю необхiдної матерiальної бази, вiдминити обов`язковий iспит з практичного керування вказаних транспортних засобiв, а також встановити право керування малокубатурною технiкою громадянам, якi мають посвiдчення водiя будь-якої категорiї.
3. На зразок бiльшости країн Європи, поширити дiю введенної категорii «А1» на транспортнi засоби з об`ємом двигуна до 125 куб.см та максимальною швидкiстю руху до 90 км/год.
4. Розглянути можливiсть внесення змiн до Правил Дорожнього Руху України, якi ураховують сучасний рiвень техничного розвитку малокубатурної техникi. Сучасний скутер чи мопед в умовах руху в межах населенних пунктiв має користуватися єдиними правилами руху з iншими транспортними засобами, що можливо по його техничним та динамичним характеристiкам, а iснуючи обмєження руху (використання для руху тiльки першої смуги шляху та запрет на виконання лiвого повороту на дорогах з багатосмуговим рухом) треба росповсюджувати лише на мiжмiськи шляхи.
З повагою,
Iгор Чечко
володар малокубатурного ТЗ.
Поскольку письмо уже отправлено, прошу не критиковать. Но буду рад увидеть ваши варианты.
В теме выкладываем ТОЛЬКО отправленные варианты писем, остальное - удаляется.
Доброго пути и свободного междурядья!
Змінено: 18.01.2010 р., KERK