У когось є досвід такої роботи?
Бо я вирішив зробити собі такого плану:
Спочатку зварив з квадратної труби 15х15, подумав шо для легкого мотика 130 кг - з головою. Та де там, скрутило одразу його.
Потім зварив з круглих труб діаметром десь 30мм - всеодно фігня, роз'їзжається у самому верху і мот падає
Може взяти уголок 50х50, чи вже одразу рельси.. хз
А може подовбатись ще 3-4 години, і зробити щось серйозніше?:
☭ = 卐 = Z
Змінено: 24.02.2017 р., hitmanhunter
Я б приварив ще трубку між колесами (синя) і по косинцю з листа 2-3 мм від нової труби до вертикальної труби (червоний).
век живи-век учись
простой домкрат
https://www.youtube.com/watch?v=FZSosE1XUDc
и сам подымай мотык
https://www.youtube.com/watch?v=w_QzxQxM2wA
а с подкатом помошник нада
Я б приварив ще трубку між колесами (синя)
то тоді не підкотиш його ніяк
простой домкрат
https://www.youtube.com/watch?v=FZSosE1XUDc
и сам подымай мотык
так, мабуть доведеться варити шось таке..
☭ = 卐 = Z
Змінено: 24.02.2017 р., hitmanhunter
что-то не так сварили/недосмотрели.
суть: мот должен давить **на средину** трубки (тот винт похоже в раму вкручен, и ). ну и колесико должно быть с обеих сторон трубки симметрично (чтобы не на перекос - иначе наклоняется, точка прикладывания силы смещается вбок, и все начинает весело гнуться и трескаться).
хотя для 130кг мота с подкатом я бы не заморачивался, а посоветовал бы подыскать подходящего размера прочный ящик, чуть выше чем расстояние от пола до двигла, и тупо затаскивать мот на этот ящик, приподнимая за переднюю вилку (собссно, я так и делаю).
Только как-то слабовато выглядит,по сравнению с оригиналом.
"Надо стараться все делать хорошо: плохо оно само получится."
Андрей Миронов
То что на 1м фото вообще отстой. Даже не представляю как оно стоит.
Конструкция сопливая, и вертикальный угол должен быть меньше 90 градусов( иначе мотик всё время будет стремиться съехать).
У Тебя-ж там не конвеер. Купи автомобильные подставки(на фото),есть разные и с домкратом тоже. И под маятник можно ставить и под мотор.
Себе сварил вот такой козелок. Делал конкретно под мобилетту, но при помощи досок и шурупов приспосабливал и под другую,более тяжёлую технику. Дёшево и сердито.
"Надо стараться все делать хорошо: плохо оно само получится."
Андрей Миронов
https://www.youtube.com/watch?v=w_QzxQxM2wA
Великим плюсом такої конструкції вважаю те, що можна верхню площадку не варити намертво, а зробити ,,гвинт-гайка"...
Можна регулірувать під різні кліренси і крутить мотик як захочеш...
Як розживусь ,,кубатурою" - зроблю собі саме так...
так, я теж мабуть такий буду робити... хоча знову ж - на відео на таких підіймають кроси по 80-90 кг, а не 135 кілограмові ендуро... його 1 труба точно не витримає.
і треба мінімум 2 труби
а покишо я переробив той недопідкат під просту підставку, бо задній підкат для ендуро геть не годиться - великий кут і все ламається.
п.с. може підставка (нерухома) і краще - можна качати спину)))
☭ = 卐 = Z
Змінено: 01.03.2017 р., hitmanhunter
Доречi...вчора заi'xaв до кой-кого
цiкавився спецiaльно...
Сказали 150 кеге, це по бомажкАх...
А спину берегти треба!...
п.с. ,,бегемоти" взагалi пишуть:
Максимальный вес поднимаемого мотоцикла 190кг.
Змінено: 03.03.2017 р., stnslv
Спочатку зварив з квадратної труби 15х15, подумав шо для легкого мотика 130 кг - з головою. Та де там, скрутило одразу його.
Странно...Вот такая 250 кг держать должна. Судя по фоткам Инфайдера держит (там 185)
З.Ы. сам думаю, то ли варить, толи готовое купить.
Defiant SP50QT-10 (->72cc)->Bashan Pilot 250-> GEON Invader 250
ну я робив без коліс, можливо через це і скручувалось
возможно....такого типа все с колёсиками
вот человек на геон-клабе делал
перемычка под задним колесом, но нормально подымается ;-)
труба там 20 по-моему
Defiant SP50QT-10 (->72cc)->Bashan Pilot 250-> GEON Invader 250
Перемичка ніяк на процес не впливає і нічому не мішає , чому таке не прийняття її наявності?
Доброго дня всім. Якось з корешем, замутили ось такий підкат. З труби тридцятки. Вийшло просто та бюджетненько.