Показати повідомлення
Їздив з вібрацією в задньому колесі і порозбивав сайлент блоки. вони прсто повилазили звідти і порвались трішки. Знайшов на базарі по 15 грн за штуку, але стикнувся з проблемою тою, що вони на базарі в сталевому корпусі, а мої просто резинові з капсулою під віську всередині.
Прийшов додому, а у мене корпус від них лишився на двигуні. Пробував вибити викруткою. Ніц не вийшло. Боюсь пошкодити кріплення. Вони просто вставляються чи вкручуються? Як порадите виймати їх? Якщо просто вставляються, що буду пшикати вд-шкою їх та дали гепати викруткою, або спробую розпиляти в двох місцях та вийняти по секторах. Дивлячись на ті, що мені пропонували на базарі, то бачу що навряд вони вкручуються. Та і взагалі. Чому би вони вкручувались?
Я правий? Дайте практичні поради. Як їх звідти вийняти?
--
А як щодо маслостійкої резини? невже саленблоки на дирчиках роблять з дешевої резини? Насамперед у японців і європейців.. (китайські імовірно, що з сажі робляться.. )
--
у меня 4т китаец жрет резину на одну сторону ЭТО САЛЕНБЛОКИ скорее всего я правильно понимаю.
Я неволшебник я только учусь!
Сомневаюсь что сайлентблоки делают из маслостойкой резины, хотя могу и ошибаться
Смотри на жизнь веселей: наступив на грабли – наслаждайся фейерверком!!!
Китайские с г.... делают,менял 2 раза на 200км. и все,пока не сделал сам.А бить низя "уши" отлетают легко,весной варил "ухо" со стороны генератора,1000км.уже прошол вроде ниче,держирся.парни кто на вареном катается повторных "обломов" не было,сварка рулит?
Ребят стоит ли покупать китайские/тайваньские сайленты или как было написано выше -искать жигулёвские?
Америка заметает следы
Каждый получает только то чего по настоящему заслуживает
Ты думаеш жигулевские лучше?и подходят не везде.
Нагреть ухо паяльной лампой(но не перегреть), и выбивать на гарячую, тогда должны и вылезти.