Подивився огляди - в підорахію привезли PCX (офіціал).
В общем, по відмінностям по свіжій моделі:
1. Двигун став 4-клапанним (це був единий плюс у Forza 125, тепер вона не потрібна)
2. Задне колесо стало 13" (не знаю нафіга, скоріще мінус)
3. Бак 8.1л (в мене 7.5л)
4. Продовжують мучать свет - ніяк не вгамуються (постійно міняють оптику у фарі від моделі до моделі).
PS: Пробіг 22/23 тис, все ок (тьфу-тьфу-тьфу!!), міняти на щось інше - бажання не виникає (а що там може бути краще?? не бачу смислу доплачувати, бо в мене вже все є!). PCX - можна поміняти, але тільки на новий PCX.
Витрати стабільно на рівні 2.0-2.2л.
Якщо комусь треба "скутер" або "ybr для міста" - дуже рекомендую починать вибирати з pcx. Я б ybr'а для міста не брав би. Спорту в ньому (pcx) - ноль, а от жоповоза на кожен день - 140%, не поскупились. Якщо не треба понтів - беріть ліду (4т, 110/125). Ліда - те саме, тільки в вигляді звичайної скутерної 125"ки, а не "під максік".
"Обзорщики" кажуть що pcx їде бодро, ну це в смислі що він не здихає, а все-таки їде і на старті ногами відталкуватися не треба, навпаки - ноги краще прибирать.
І має смисл брать 150"ку. На витратах палива - майже не помітно, а їде все ж краще.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.