ОТРИМАВ, ПОВНИЙ ПОРЯДОК.
НАНО-BURGMAN, АБО YBR ЗІ СВІТУ МАКСІ-СКУТЕРІВ
(фактично перший український огляд)
Епіграф:
продать Юбра в наше время-это 11й грех (с) кто-то с мотка сказал!
Ось таким я його побачив - перші секунди (на фото).
На вигляд - досить сексі "я б вдув!", але суть - lead/sh 125'ка. Аби не зовнішній вигляд - ніхто б в його сторону і не плюнув, а так - бестселлер.
Добре що хоч 125"ку не взяв.
Це під будинком де сертифікаця відбувається. Довго навколо нього кружляв - добре що хоч чийсь мот стояв - хоч якась ознака що туди прийшов, потім зайшов в огорожену терріторію (стороннім вхід - як звичайно), Спочатку побачив джипа з мотами (той що позаду на фото), а потім вже помітив за чиєюсь машиной pcx"а. Пофотографував pcx, потім дивлюсь - в джипі якісь голови є. Я до ніх постукав:
- Ви мопеди продаєте?
- Да
- Я візьму червоного!!
Заправив, розрахувався, почекав хвилин 20 сертифіката да поїхав в гараж. По дорозі на лукойлі качнув задне колесо бо було підспущане. Таке от.
Дуже суперечливі відчуття. Бо порівнюю із джебелем 250 і все сумно. Но з джебелєм порівнювати не варто - то незвичайний коник - він і після 600цц є цікавим. Жалко що зараз холодно і не дуже розженешся (резина-дорога холодні).
Ну взагалі, поки що остаточної думки не склав про pcx - не поспішаю з висновками - треба покраще розжувати і розібрати смак. Перші враження у парі речень:
нано-бургман, ybr і світі максиків. Здається я цього і хтів, але треба щоб мозок це прийняв.
- по розмірам і вазі - як китайський скутер 150ка
- по вигляду - як максік
- по швидкості-динаміці- ybr (
точно ще не певен, але все схоже на те тепер вже впевнений - це йобрик, але трохи більше тяги)
Посадка незвична - взагалі як на скутері 50цц, але все ж більше місця, бо на полтосах там зовсім руль в коліна впирається, а тут - маловато але не заважає. Взагалі, посадка комфортна - сидиш як на стільці, руки розслабленно лежать на рулі, можна рулити однією рукою (але не рекомендую так робити!).
Що не сподобалось:
- Вібрації. Ендурики вважаються вібростендами, але навідь після джебеля тут більше вібрацій. Це спочатку помітно, потів звикаєш і не помічаєш.
- Хондівські дзеркала не сподобались - бачу що по боках і все. На джебелі стоять vicma (китай?) - я в ніх кофр за спиною бачу.
Що сподобалось:
- Унітаз. Він є. Середнього розміру. (то що хтів - не меньше літрів 30-40)
- Приборка. Годинник, одометер, тріпметр, середня витрата палива (з Японії писав 31км на літрі) і аварійка.
- CBS - коли гальмуєш заднім він ще сам переднім підгальмовує. Задній гальмує в рази краще ніж просто переднім. Здавалося б система примітивна, не понтова ABS, але не очікував що так добре. Дуже цупкий (після ендуро).
- Все світло - LED.
- Якість пластику. На джебелі такий що гнеться, тут трохи жорсткіщий (бо не треба) і на відчуття (все) дорожче ніж актив.
- Бардачок спереді - є, але поки що не зачиняється (це з заводу, а от хитрий замок вже їде з алі), влазить пляшка коли 0.5. Треба спробувати пляшку коньяку.
- Прикурювач у бардачку
- Під сідлом в унітазі є крюк і тросик в комплекті (!!) щоб пристібувати шолом. Дуже зручно.
- Японець поставив підігрів рук (він і вольти в бортмережі показує). Не дешевий - не китай. Їхав і дивувався - як я без нього жив?? Я б японцю в ноги вклонився б. Зараз на таку погоду просто супер. Їхав і не хтів прибирати руки з руля навідь щоб гальмувати. Дуже рекомендую. Китайські не беріть бо лайно - їх багато моделів перепробували - все проблемне.
- ДУЖЕ маневренний, мабудь як 50цц. Розвернутись - ледь не пів полоси треба.
- Витрата палива, пише 38 км на літрі - вийшло 2.6л на 100. Це якщо не більш 70 їздити не агрессивно. Мене влаштовує. 2л/100 на pcx150 - бачив реально.
- у пробках не треба клацати передачі і накачувати ліву клешню (вижимати зчеплення). По місту - якщо немає пробки - котишся собі 60-80 і все добре, а є пробка - тоді взагалі не важливо скільки кобил.
Про режим
Idle Stop (глушить двигун сам на світлофорах) - ще не зрозумів чи воно корисне і чи воно задовбує
Взагалі, pcx це таке собі лагідне теля. Після джебеля - їдеш і спиш. Дуже розслабляє зручною посадкою, комфортом, відсутніст'ю норову.
Майже ідеальний мопед на кожен день (у місті). Не підійде "гонщегам". Підійде початківцям і тим хто вже налітався і всюди встиг. Рекомендував би як "перший і останній мотоцикл" - придбати і залишити на довгі роки. Але хто ж послухає, бо "до ybr'а ще дорости треба".
Додав фото із собою верхи. Зріст 177см, вага 130кг. Також фото захисту вихлопу та зачіпу для шльому.
TODO: влітку поганяти pcx'а по трасі та дописати у огляд
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.