Я при покупці зробив вибір в сторону маджести, і не пошкодував про це жодного разу.
Так запчастини дорогі, у 2012 році брав ремінь за 600 грн, і це тоді, коли на кітайця можна було взяти, мабуть, за 200 максимум.
Але він від"їздив з ним 3 роки, і при продажі перевіряв його знос був менше 1 мм.
ЦПГ ушатать доволі складно, якщо не димить при різкому відкручуванні газу то все буде в нормі, в мене була 2001 року, і не диміла ніколи. Масло піджирає будь яка маджеста, і не треба цього лякатись, особливо якщо їздити на ній більше 90.
На що треба дивитись, то це на стан амортизаторів, часто тіче праве перо, і дуже швидко ззношуються задні амморти. Перо відремонтувати досить бюджетно, а от задні нові коштують дорого, але можна приспособити від іжа, я на іжовських відкатав сезон і не жалію що поставив, тільки пружини стокові прилаштував.
Також треба подивитись чи йде нормально заряд на аккум, при огляді треба взяти з собою тестер і заміряти щоб не було менше 14 вольт при заведеному, в мене блін 3 скутери брав і на всіх 3 була проблема, на 2 з релюхою на одному з генератором.
А так головне вчасно заливати якісне масло, і все буде гут. Малі поломки можна вирішити досить дешево, от я наприклад не став купувати нове щеплення, а переклеїв у одній конторі, дешево і якісно
. Ну а якщо вже щось більше серйозне, то вже якщо поставиш нову запчастину, то відкатаєш на ній довго, а не так як на кітайцю на якому ремонт переростає у хронічну хворобу.
Удачі у виборі. Також пораджу звернути увагу на самого продавця, часто по продавцю видно в якому стані може бути техніка. Ну хібащо якщо це не оптовикі які тягають техніку десятками. І не вестись на низьку ціну, рідко хто віддасть в хорошому стані за ціну нижчу середньориночної.