Показати повідомлення
Давайте обсудим ГБО на мото. На сколько это актуально, выгодно и вообще, нужно ли?
Прошу сразу не кидаться камнями, ибо я не агитирую колхозить ГБО, просто интересно, с технической точки зрения - как установка на легкие одностволки 125-250куб, так и кубатуру.
п.с. раз тема плавно ушла в
електротягу, поправил название.
https://www.youtube.com/watch?v=pF89-vZdj0o
☭ = 卐 = Z
Змінено: 22.07.2015 р., hitmanhunter
Як на мене логічного закінчення тай і не дійшли.... по крайньому разі для мене. В мене до цих пір бажання впхати ГБО не пропало. Оскільки мій звір сьорбає не мало не багато 6 літрів на 100, а за тиждень я накатую кілометрів 200-250. Хоча, якщо відверто є ньюанси, які трохи лякають
профильная 50-ка - 6л на 100км???
может, правильнее было бы к мотору/карбу полезть, разобраться чего полтинник пьет бензина как жигуль?
50-ка, тілкьи італьянець. Мотор AM6 від кросового - середня швидкість 70-80 - можна і більше, але вже страшно :-), коробка- механіка. Крім того всього щей часто вожусь з другим номером
Змінено: 27.04.2018 р., Anvaris1983
да все равно дохрена, "ява" меньше кушает...
на такому маленькому корчі буде досить проблематично ГБО примастирити. його потрібно кудись всунути. визначетесь з розмірами балону та редуктору (місце розміщення) - справа аіде веселіше
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Ну почему же ,человек клавиатуру перетер до дыр для себя понял что агресивный lpg не для него.
Установка газа на мотоцикл затея Очень трудная баллон тяжелый под него надо крепление надежное рвать металл будет где попало дороги плохие яма на яме потерять можно сам редуктор надо спрятать не лучше бензин
Згоден що дохрина, але меньше не получається - вже нема що скручувати :-), тому і задумався про ГБО, щоб хоч трохи зменшити витрати на їзду.
Куди балон примайструвати впринципі визначився, та і з об"ємом теж, а от редуктор то вже інше питання, бо місця дійсно малувато.
Те що штатна система палива краще, тут не посперечаєшся - заливаєш і катаєшся. Тільки от їзда дорогувато обходиться. Все би нічого, як не ями, на яке дійсно потрібне "танкове" кріплення балону.
а в сам цилиндр/к кольцам не заглядывали? ну не может оно столько жрать в принципе, 50 кубов больше чем 350, разве что половина в выхлоп вылетает либо еще куда...
и да - а смазку как подавать будете если ГБО поставите? или там отдельно помпа для подачи масла с завода?
если оно такое прожорливое - мож дешевле его продать и купить какой-нить каб?
Та самому дивно, компресія в нормі, свічка нормального кольору, динаміка шикарна як для 50-ки Система змазки роздільна. Продавати рука не підніметься....
А каков риск воспламенения ГБО при аварии на мотоцикле? Насколько я знаю, в авто ГБО взрывается не чаще, чем обычная топливная. А в принципе,
стоимость газа позволит отбить затраты на установку уже в течение пары месяцев.
Змінено: 12.09.2018 р., hernan
Навряд чи є статистика, але якщо балон вхований в кофр, шланки проведені правильно і армовані, то навряд чи ризик більший ніж з додатковим паливним баком, чи тою ж каністрою для дальняків
Anvaris, не заганяйся так.. якшо тобі так дуже вже подобається aprilia, то візьми собі 125ку (Aprilia Classic 125), будеш 100км/год їхати із витратою 3л, а не 80 із 6л.
Да і заміна мотика тобі обійдеться не дорожче ніж встановлення ГБО та послідуючий гемор з ним.
Це вже не кажучи шо ресурс 125ки в 2-3 рази більший від 50.
п.с. а якшо твій балон при падінні мотика банально відірве разом з кофром, залетить під якусь машину і рвоне, що тоді?
☭ = 卐 = Z
Змінено: 07.09.2018 р., hitmanhunter
Буде беликий "бада-бум" :-) . Я нікого не агітую за ГБО на скутер - воно трохи геморно і далеко не факт, що себе виправдає.
якщо уважно почитати оголошення з продажу авто, то часто зустрічається фраза: газ ніколи не стояв! чому б це???
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Немає лишніх дір по кузову, нічого не різали - не врізали
якщо уважно почитати оголошення з продажу авто, то часто зустрічається фраза: газ ніколи не стояв! чому б це???
моя без газу дешевше на 400-500у.о. ніж з газом
але ті що без газу в об'явах майже всіх "газ ніколи не стояв!", як гордість)
При тому шо із "дір" аж 2: лючок і болт балону.
воно трохи геморно і далеко не факт, що себе виправдає.
виправдає тільки на авто, особливо об'ємом 1.8+, але при умові пробігу більше 5000км в рік, а також бензогенераторах тощо.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 07.09.2018 р., hitmanhunter
Маю кануні аспіре 150. Не можу сказати що питання стоїть ребром, але про ГБО замислююсь. Згоден, що питання доцільності є попереду , але дуже цікава технічна сторона (більше " спортивний інтерес"),тому все таки попробую..... Так от, в планах поставити в кофр(на багажнику) балон 6л(такий як на машинах, тільки маленький ) з мультиклапаном і там же заправний клапан. Редуктор Томасето АТ-10 з подальшою врізкою в карб. або так званий "інноваційний газовий модуль" який являє собою своєрідний гибрид (або спарену версію) карбюратора і редуктора вони йдуть для бензогенераторів ставиться замість штатного карбюратора. Може у когось є якісь практичні напрацювання, або теоретичні знання прошу поділитись.