Регулярно з'являються у ЗМІ повідомлення про жахливі аварії за участі скутерів. Співробітники ДАІ проводять рейди та "відлов", задля виявлення та притягнення до відповідальності недисциплінованих скутеристів.
Але відчутних змін так і не відбувається. Більше того, міліцейські добові зведення продовжують поповнюватися все новими і новими постраждалими з числа власників "малолітражок".
І, що особливо непокоїть співробітників ДАІ та й керівництво УМВС в цілому, ріст кількості аварій з участю неповнолітніх скутеристів.
Цю інформацію до роздумів для батьків пропонує УДАІ УМВС України в Ченігівській області.
"Державтоінспекція занепокоєна ситуацією, яка спостерігається на дорогах нашої області, а саме тим що все більше і більше на дорогах з'являються неповнолітні водії скутерів. Слід відмітити, що на території області останнім часом вже сталося 5 ДТП з вини дітей віком до 14 років, які керували моторолерами (скутерами) - 2 дітей загинуло та ще 7 отримали тілесні ушкодження" - говорить т.в.о. начальника Державтоінспекцїі Чернігівської області Сергій Калашник.
А те, що трапилося в п'ятницю 15 серпня, в с.Кинашівка, Борзнянського району не можливо передати словами.
Четверо дівчаток віком від 7 до 15 років вмостилися на скутер, який належав батьку однієї з них, і вирішили покататись – проїхатись по сільській вулиці.
Троє з малолітніх мотоциклісток – мешканці Києва, які приїхали в гості до своїх родичів. А 15-літня Аня – місцева жителька. Поки що достеменно не відомо, кому першому прийшла в голову така ідея.
Відсутність необхідних знань і вмінь, а саме керування перевантаженим транспортним засобом, та не достатньо міцні дитячі руки, які тримали кермо, призвели до того, що скутер врізався в тракторний причеп. Він стояв на лівому узбіччі дороги біля господарства власника.
У результаті аварії загинула наймолодша з пасажирок - 7-річна киянка.
Трагізм ситуації поглиблює те, що за кермом в той час перебувала її 14-літня сестра, яка, разом з іншими двома пасажирками, каретою швидкої допомоги була доставлена до реанімаційного відділення Борзнянської центральної райлікарні з черепно-мозковими травмами та забоями.
До батьків звертається т.в.о. начальника УДАІ УМВС Сергій Калашник:
"Літні канікули закінчуються, всі ми, дорослі, повинні подбати про безпеку своїх дітей, щоб вони цілі і здорові 1 вересня пішли до школи.
Багато хто з батьків купує своїм дітям «скутери», не задумуючись про наслідки. Хочу нагадати, що дітям до 16 років заборонено їздити на моторолерах.
Якщо в автопригодах гинуть, травмуються діти, то в цьому винні тільки ми - дорослі.
Треба робити все можливе, щоб уникнути цього. Ми, дорослі, відповідальні за життя дітей. то ж давайте разом дбати про безпеку та здоров'я наших дітей!"
где то я это уже читал..ничего нового. НО ПРАВДА.
насчет камикадзе он где то здесь была тема в котторой парень 14 лет хотел купить свr1000
ему папик обещал..
как говорит дефендер НА КОЛ.
Два Йогге и Дио на содержании.
вместо того, чтоб писать везде эти призывы к родителям, выклянчили бы денег у верхов и сняли хорошую качественную социалку!!!
Не будите во мне Модератора...
ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
а кого это остановит..надо тогда большой фильм со статистикой и репортажами с аварий.
Два Йогге и Дио на содержании.
посмотри в разделе безопасность мою тему"Убъем чувство собственно неуязвимости"...
тебя это не останавливает? меня останавливает!!!
Не будите во мне Модератора...
ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
остонавливает...я и так не сильно гоняю.бо в аварии был серьезной...
так иногда..но без скута и в шлеме
Два Йогге и Дио на содержании.
Согласен на все 100 по поводу социалки. Дети ездят на скутерах только по согласию родителей. Ведь скутер нужно купить! А дэнгы кто даст - папка. Вот было-бы у папки в голове по-больше - он-бы сперва дитё научил ездить, а потом купил дырчик!
Вот сейчас снова кто-нибудь скажет: "Нада регистрацию" и т.д. Заметьте, в описанной ситуации дети нарушили действующие ПДД! И они (точнее их родители) за это в ответе!
Мораль: СЛЕДИТЬ ЗА СОБЛЮДЕНИЕМ ПДД! И наказывать родителей, выпустивших свое малолетнее чадо на дорогу!!! (к стати, можно и у папки отобрать права, если имеются!).
Конечно в поведении и самом наличии детей на дороге виноваты только родители.А еще у нас страна на букву ПИ.,которой на самом деле глубоко пофигу,что происходит.
где то я это уже читал..ничего нового. НО ПРАВДА.
насчет камикадзе он где то здесь была тема в котторой парень 14 лет хотел купить свr1000
ему папик обещал..
как говорит дефендер НА КОЛ.
ну это может быть и малолетний БРЕд, хотя если у отца мозгов нет,тогда все возможно.
АЛЛЕН КАРР;
Ты не путай тёплое с мягким. Добро победит в перспективе, в отдалённом светлом будущем. А пока, сынок, бери шашку и руби всю эту сволочь налево-направо;
Многие вещи нам непонятны не пото
Згоден "неповнолітній" на скутері це здебільшого до біди ... Я от чо думаю тут треба не дітей на скутерах відловлювати а пропаганду серед дорослих проводити , як дехто радив соціальну рекламу порозвішувати по ящику пару роликів прокрутити , тоді скоріш за все і буде якийсь результат . Ато батьки здебільшого важають , що купують своєму ненаглядному чаду просто іграшку з моторчиком. Та і по правді кажучи не тільки діти на скутерах в усьому винні , є і лоби під 30 годочків котрі таке витворяють , що просто ЖАХ ... Уж проти них ніяка "соціалка" не допоможе , потрібні радикальні методи , хочаб і до поголовної регістрації ( хоча я і проти такого )
честно тебе сказать я на технике с 12 лет вначале научился на машине
потом купил минск
паралельно занимался картингом
В АВАРИЮ попадал на карте и толко
кста я в той теме писал оч здравую идею насчет реги
http://www.moto.com.ua/forum/%EF%F0%E0%E2%E0
вот так примерно должно быть..
50сс-14 лет
100-200сс-16 лет
200-600-18 лет
600- и больше 21 год.
и вот чтоб проблем не было
Два Йогге и Дио на содержании.
Змінено: 22.08.2008 р., PeshkoDriver
Что-то делать надо сегодня отоваривался на местном Тракторозаводском рынке что на ул Бекетова видел 2-х пацанов на мопеде "Дельта" который 4-х скоростной тоже ездили на мопеде от ларька к ларьку возраст явно меньше 14 лет-оба футболочках,шортах понятно жарко но обувь у водителя шлёпанцы , пассажира тоже.
почему ? серьезно конечно..
не спорю мото опаснее авто..так что на машину разрешать садиться с 16 лет ? нет
я сужу по себе в 14 лет у меня был некислый опыт вождения..
П.С правила должны быть здравыми иначе их будут нарушать
Два Йогге и Дио на содержании.
ты сравни например Дельту (50сс) и ямаху тзр или априлию рс тоже 50сс
а в 16 до 250, так как в категории 200 мало мотиков
Yamaha YQ 50 Aerox R '06 Kawasaki ZX10R Ninja '06
[url=http://userbarz.com/]http://img.userbarz.com/162/32290.gif
дык я ж не спорю что идея требует доработки..но это лучше чем...ПДД которое устарело лет на 20..
ладно давай не по кубатуре мерять а по мощности но тоже дофига проблем..
кто не захочет затюнить ?
Два Йогге и Дио на содержании.
я с тобой согласен..но как ограничивать бывают разумные им сесть нельзя из-за того что дятлов больше...
Два Йогге и Дио на содержании.
Может прав у меня нету но ПДД я знаю
Honda dio af28(сезон 2007)>Honda dio af 35(сезоны 2007-2008)>Yamaha Jog\Honda Dio Fit(сезон 2009)>Peugeot Speedfight2 (сезон 2009)>Honda NS 50F(сезоны 2009-2010)>Gilera Typhoon(сезоны 2010-2011)>Husqv