Перехожу на Азмол. Какие мысли по этому поводу?
На азмолі попередня машина і та що зараз (обидві по букварю 5w-40).
І в мотокосу і бензопилку теж його лив тільки звісно ж "2Т".. але по запаху вихлопа Юко було наче краще))
...нормальне мастило, у порівнянні з хваленими мотюлями-кастрюлями - різниці немає як в ходу, так і по звуку/витраті/нагару, є різниця тільки в тому, що я впевнений, що це мастило, а не підробка як з бренодовими, де кожна 2га банка то фіг зна шо... А турбо-мотор підробкою можна вграти одразу. Тому і не ризикую.
п.с. китайські моти катались теж на Азмолі і на Юко. Хонда вже на Kroon...
По Літолу. А навіщо вам чистий літол? Тоді вже і дьогтьом мазати)
Зараз купа більш сучамних літієвих змазок з присадками (протизадирними і т.п.) ...навіть у того ж Азмола є різні - https://azmol.eu/uk/products/azmol-moly-cv?mc=37&sc=114 . Вона не висихає з часом і не стає абразивом, коли потрапляє пилюка.
Коробка зi щепленнем працюватиме на будь якому дьогтi
якщо залити автомобільше SN/SM тощо, особливо те шо longlife, то сцепа може буксувати...
в китай-мотики максимум SG (а це і є саме простеньке 10в40 напівсинтетика за 4-5 у.о./л)
ніфіга, він має бути такий
то у Вас смола з вишні,
а літол такий:
(і мутний, бо вміщує протиокислювальні присадки)