Спаяв по цей схемі, брав її з цієї теми форуму. Все працює
Працює - це гарний результат.
але щось я більше не бачу таку схему тут, є подібна на тиристорах.
Можливо ця схема була в повідомленні когось із користувачів теми, а оскільки за неї поки що є тільки один відгук - від вас, то самі розумієте, в шапку теми як
"ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці", вона поки що не попадає.
Я так розумію на тиристорах чі на мосфеті це варіації на тему?
Ви правильно розумієте. Задумка даних схем (на тиристорах, на мосфеті), не шунтування генератора.
якщо я зменшу потужність всіх компонентів в двічі? бо генератор мій від мотоцикла мінск видає всього лише 65 ват і не бачу сенсу в таких потужних компонентах.
Річ у тім, що генератор мототехніки це не силовий трансформатор побутової техніки, тут видаваємий ним струм, напруга, частота і т.д. суттєво відрізняються, а отже не бажано нехтувать запасом тим більше, в схемах регуляторів радіоелементів не так багато і зменшення запасу не призведе до значної економії грошових ресурсів.
Та і по великому рахунку, ви ж не в китайському хліві, де гонять кількість і економлять на усьому заради захмарного збагачення при мінімальних вкладеннях?
Один раз для себе зробили і їздите не хвилюючись, що схема раптом підведе десь в самому неочікованому місці...
--------------------------------------------------------
Особисто я (моя думка не аксіома і не претендує буть єдиною правильною), не маю особливої довіри до НЕшунтуючих регуляторів.
Мабуть щось таки в тому є не тільки у мене...
, бо чомусь виробники мото-техніки, як відомих брендів, так і друзів з піднебесної, на свою техніку ставлять саме шунтуючі регулятори.
Звісно є і НЕшунтуючі, але на генераторах по-типу автомобільних, де регулювання відбувається за допомогою котушки збудження. Але то вже зовсім інша історія...
Якось так.