Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Кольцо было с китайского регулируемого блока питания \паленый без вариантов на восстановления\, колечко точно не феррит, покрыто черной эпокси, что за марка, не могу сказать, блок питания был от 0 до 30в на 10А.
В принципе принудительный обдув вполне работоспособен.
Про феррит совсем вылетело из головы, действительно можно было зазор пильнуть...
В общем работает норм.
Удачи
Вітаю шановний!
Читаю ваші повідомлення і гублюсь в догадках....
написать багато і по справі, чи написать мало з кучею лірики???...
-------------------------------------------
Вентилятор... осцилограф... купа дорогих деталей...
Ви створюєте новий мікрокомпьютер, чи міжконтинентальну ракету? а може міжгалактичну?
-------------------------------------------
Між іншим...
А поміж ваших фото та архівів, користувачі зможуть побачити СХЕМУ першоджерела, по якій ви створювали свій коллайдер?
Вірим в Бога та Збройні Сили України!!!
Спасибо большое за представленные схемы.
Мне нужна схема на 6Вольт.
Что нужно для этого изменить в схеме Sansey?
Пожалуйста, подскажите.
Поскольку для вас не очевидно что выходное напряжение, в первую очередь, установлено стабилитроном, то я бы предостерег вас от конструировния даже таких простых схем.
Нужно заменить стабилитрон на номинал 4,7В
Следует так же напомнить что эта схема применима в случае когда обмотка генератора не имеет проводимости на корпус.
Большое спасибо за ответ.
Я не электрик и не электронщик, но кое-что в электрике смыслю.
Нет, очевидно.
Я так и предполагал, что нужно заменить стабилитрон.
Напряжение будет на 1…2 вольта выше напряжения стабилитрона?
Резисторы какую-нибудь роль в задании выходного напряжения играют?
Что вы имеете в виду "обмотка генератора не имеет проводимости на корпус"?
Мне нужно для советского мопеда.
Большое спасибо за ответ.
Да, есть там такое, что катушка генератора соединена с массой.
Про другой мопед.
В советском мопеде Карпаты тоже генератор соединен с массой?
Только не нужно писать, что у него уже есть стабилизатор.
В советском мопеде Карпаты тоже генератор соединен с массой?Только не нужно писать, что у него уже есть стабилизатор.
Да, силовая обмотка соединена и датчик тоже -один вывод на массу, кроме высоковольтной искра-образующей катушки. Стабилизатор находится в блоке коммутатор, обмотка шунтируется тиристором.
Змінено: 23.10.2021 р., alikxom
Спасибо за ответ.
Только что посмотрел схему Карпат.
Высоковольтная катушка тоже соединена на массу через коммутатор.
А вот про обмотки генератора в ней ничего нет. Поэтому и спросил.
Хочу спросить, во всех схемах из галереи форума
http://www.moto.com.ua/gallery/forum-150469/
обмотка генератора не должна имеет проводимости на корпус?
Или есть и такие, что проводимость на корпус может быть?
Змінено: 24.10.2021 р., Viktor675
"Схема штатного реле-регулятора напряжения китайских мопедов" тоже катушка генератора
не должна замыкаться на корпус?
Подскажите схему заводского регулятора напряжения с замыканием катушки генератора на корпус?
Большое спасибо за ответы.
Подскажите еще схемы стабилизаторов работающих с замкнутой катушкой генератора на корпус.
Змінено: 26.10.2021 р., Viktor675
В схемах есть интегральная схема TL431 и ULN2003.
На рынке их много. С разными префиксами.
Какие из них купить?
В схемах из галереи форума TL431 и ULN2003
http://www.moto.com.ua/gallery/forum-150469/
используются.