Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
И могут ли сгореть все катушки при замыкании одного витка? Причем сгорели те, что в верхней части картера, выше уровня масла
Какой ток при кз и на лампе?
Амперметра под рукой не было, завтра попробую клещами померить, но думаю ине меньше 15-20 ампер
Конечно в сто ваттной мощности этой мелкой лампы есть сомнения, но то что проводок начал гореть, все равно не гуд ( на видео даю оборотов примерно 40-50‰ от максимальныхhttps://youtu.be/c3-KCFwEZCU
Если решусь продать мот, намотаю сто витков провода 0.6мм, на пару катушек, нечего не будет гореть с шунтом? Не хотелось бы чтобы новый владелец разбирался что за хитрый преобразователь установлен и что делать в случае выхода из строя
Чет я совсем запутался. Прицепил две лампы накаливания, 100 и 55вт, и сразу с холостых они светят практически в полную яркость. Токовые клещи забыл на работе(
Нужно и напругу контролировать по оборотам. Ток можно мерять на шунте- отрезке провода.
Есть там место те же витки уложить более толстым проводом?
Если перемотать cdi, то появится еще 4 катушки пустых. Такое же количество витков более толстого провода, как сейчас, на один полюс не намотать
. Да и есть ли в этом смысл? Ток кз станет еще выше, и так на холостых выдает около 100вт
Если перемотать cdi, то появится еще 4 катушки пустых. Такое же количество витков более толстого провода, как сейчас, на один полюс не намотать
. Да и есть ли в этом смысл? Ток кз станет еще выше, и так на холостых выдает около 100вт
Ток КЗ останется такой же. Увеличится ЭДС и внутреннее сотротивление генератора.
Ток кз определяет инд сопр- оно больше. Чем менше актив сопр тем меньше нагрев.
Ты как бы вникай, я сколько про это пишу.
Змінено: 24.11.2015 р., PVP
Я хотел сказать про такую же проволоку, но большее количество витков.
И почему же ток останется таким же если инд увеличится? ЭДС увеличивается пропорционально, а инд сопр в квадрате...
Змінено: 24.11.2015 р., PVP
Ток кз определяет инд сопр- оно больше. Чем менше актив сопр тем меньше нагрев.
Ты как бы вникай, я сколько про это пишу.
А чем меньше активное сопротивление, ток КЗ не будет увеличиваться? Ведь должен быть какой-то предел у магнитов, после которого обмотка спокойно сможет выдерживать КЗ без перегрева)
В общем взял токовые клещи, попробую провести замеры)
Змінено: 24.11.2015 р., Tymmmi
Предел у магнитов=скольжение=индуктивное сопротивление=предел тока