Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Почему удалили мои сообщения?
Потому что потому. Найди им место где они будут соответствовать теме.
Так они и соответствуют. Реле собрал а тахометр спалил
Знающие люди, подскажите, пожалуйста.
У приятеля есть мотосамокат. На нем установлен генератор постоянного тока (коллекторный постоянного тока), он же выполняет роль стартера. Так вот сгорел реле-регулятор. Ни маркировок, вообще никаких надписей нигде нет. Помогите подобрать что-нибудь взамен сгоревшему.
РР 4-хконтактный, с алюминиевым радиатором. К нему подходят 4 провода: две массы, выход с генератора, и + аккумулятора. Похож как от дельты. Напряжение на выходе генератора от 3 до 30 вольт. Бортовая система 12-тивольтовая.
Огромная благодарность.
Диностартер с постоянными магнитами или есть обмотка возбуждения? Давай фото этого генератора и РР и ищи/рисуй электросхему... как сможешь...
Без обмотки возбуждения. Просто тупо якорь с обмоткой и коллектором, и постоянные магниты на статоре. Один единственный вывод. Короче обычный коллекторный электромотор. Фото нет, агрегат далеко.
И второй вопрос: родной РР залит компаундом, как его аккуратно расковырять?
Я из фотки так понял, что залил ты каким-то клеем на основе силикона... Это чревато. Особенно для схемм с полевыми транзисторами. Проводимость таких клеёв соизмерима с проводимостью переходов транзистора. Я пролетал когда пытался приклеять плату ИБП. Отказалас работать. Пришлось отрывать, очищать и клеять термопистолетом.
Все написанное мной без кавычек - ИМХО на момент написания.
Змінено: 29.06.2015 р., Prof
Я из фотки так понял, что залил ты каким-то клеем на основе силикона... Это чревато. Особенно для схемм с полевыми транзисторами. Проводимость таких клеёв соизмерима с проводимостью переходов транзистора. Я пролетал когда пытался приклеять плату ИБП. Отказалас работать. Пришлось отрывать, очищать и клеять термопистолетом.
И я на такую фигню наступил,как на грабли
подтверждаю!К стати,не только на основе силикона
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
люди, подскажите, на данный момент какая самая актуальная схема регулятора напряженя, какая лучше всего пойдет для запитки ксенона???? а то у меня стоит простое шунтирующее реле напряженя и его не хватает (мопед сузуки адресс 100)
Змінено: 02.07.2015 р., Nikko-kun