Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
На фото выделен красным именно он НАГРЕВАТЬСЯ до красна. Отметил где минус. Генератор отсоеденен от массы но проверял релюшку подачей переменки с трансформатора 28 вольт.
Еше раз здраствуйте сегодня собрал с совсеми вашыми замечаниями Подключил и взорвалась BT151 одна штука резистор так и грееться. Вопрос проверял все релюшки не от генератора а от трансформатора переменка 28 вольт может ли иза этого не работать. Немогу открыть вашу сохраненую схему. выдает что на картинке
На фото выделен красным именно он НАГРЕВАТЬСЯ до красна.
Тогда срочно проверьте его номинал.
Отметил где минус.
Вы отметили где минус припаян от моста, а где минус уходит в сеть мопедки?
Генератор отсоеденен от массы но проверял релюшку подачей переменки с трансформатора 28 вольт.
Ну вот собственно и ответ - это регулятор для мопеда, а не для трансформатора.
И еще - проверьте тестреом нет ли проводимости от корпуса тиристра на корпус радиатора .
Змінено: 13.04.2014 р., Gustav
В сеть мопеда оттуда же буду пробовать с генератора подключать спасибо.
С вашей прогой все открылась спасибо буду пробовать подключать по вашей схеме для повекри или сразу на генератор
Спасибо за помощь все заработало плату перерисовал потому что размеры корпуса больше нельзя схема рабочия все стабильно поставил подстроечник многооборотный. Кому тоже работает заменил аналогом спасибо.
Кто мне объяснит почему в
нашем РР один диод?
Переменка приходит белым
проводом уходит через
диод красным.Получается
одна полуволна работает?Почему мост не поставили?
Ak63
У меня есть готовый РР,хочу поставить. Схема вот пост (#6991) стр.339
Ak63
Я это все понимаю.Просто не пойму почему сразу на заводе не сделать все по уму
Ak63
Установил мощный диод как временное средство защиты от перезаряда батареи.Замеры показали что вне зависимости от силы протекающего через него тока падение напряжения на диоде составляет 0.7 вольт.Соответственно если ранее на заряженной батарее было генераторное напряжение(на полных оборотах)14.8 в,то теперь оно снизилось до комфортных 14.1 при токе заряда 0.3А.
При "голодной" вполовину разряженной батарее напряжения составляют 13.5 без включенных потребителей и 12.7 при дальнем-
ближнем свете что соответствует 3 и 1.5 амперам тока заряда батареи соответственно.Надеюсь что теперь новая батарея выкипать не будет.
Да,Вы правы.Поэтому поправлюсь.В пределах моих измерений от 0.5 до 2 ампер падение составляло около 0.7 вольта.Был эксперимент с последовательным включением в схему обоих диодов сборки-так падение почти удвоилось до ~1.5 в., что было уже многовато.
Змінено: 22.04.2014 р., vitalich