Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Доброго времени суток. У меня скутер viper vind 50 собрал не шунтирующий регулятор от Академика. При езде выдаёт как положено 14.2v. на холостом ходу 12.6, при езде с нагрузкой лампа 35wat заряд 13.1v. на холостом берет с аккумы. Вопрос: как перемотать статор генератора, например с завода намотанно витков 100 диаметр провода 1мм. Что будет производительней - намотать 100 витков провод 1.5мм. или 150 провод 1мм.?
Не кормите гайцев ато они привыкают, пусть зарплату хоть раз в жызни получат!
можно ли на основе этих деталей собрать какую-либо схему регулятора?
Транзисторы: П214Г, ГТ403Ж, ГТ402Е, ГТ402А, МП26А, МП21Д, МП40А, МП21В, МП41, МП25Б, МП114.
Интегральные ключи: К155ЛД1, К155РУ2, К155ЛД4, К176ИД3, К155ЛА6, К155ЛА1, К155ЛР3, К155ЛА7, К237УН1, К237ХА1, К237ХА3.
Тиристор: КУ202Н
Змінено: 03.04.2014 р., aleksey
Где ты нашел такие раритеты?
такого раритета у меня хватает целые коробки стоят, на предприятиях списывались ну и натаскано было
Спасибо за совет! Теперь я понял в каком направлении двигаться.
Не кормите гайцев ато они привыкают, пусть зарплату хоть раз в жызни получат!
есть вот такая схема стабилизации выдаёт больше 12 вольт собрано на стабилитроне д814г и транзисторе кт814а как пойдёт она для стабилизации или нет?
Змінено: 05.04.2014 р., aleksey
мне нужна наоборот перезарядка и желательно на более низких т.к. полный заряд с лампой 60/65 ватт даёт только на максимальных оборотах, статор двух катушечный световая катушка намотана более толстой проволокой чем на втором статоре
Змінено: 05.04.2014 р., aleksey
регулятор родной но если подключать на прямую на холостом ходу лампочка горит в полный накал холостой 900 об/мин выставлен работает без перебоев если повышаю до 1700 то лампочка сгорает моментом при том что подключены сразу два света и ближний и дальний одновременно. Вот вам и загадка такая хорошая что с ним делать ещё можно такого чтоб с регулятором давал хорошую мощность но не сжигал лампы (а с родным еле светится даже на средних оборотах) катушки добавлять не буду и камут хороший на работу движки и зажигания не жалуюсь только не хватает заряда после реле магазинные рр новые просто сгорают работает только на одном простеньком на двух двух транзисторах вроде TSE151 параметры их в нете ни как не найду. Аккумулятор у меня тюменского аккумуляторного завода заряжается сутки до полного заряда, заряд не теряет пока не разряжу на светодиодной ленте от которой у меня подсветка в аквариуме сделана
Спервого поста регуляторы справяца с таким напряжением?
55/60 сгорает а вот обороты не занижаёт может только больше выдавать, я не знаю что с гиником намученно было но он не мой купил с мопедом, и катушка световая раза в два толще. а как двиг работает можно услышать на этом видео http://vk.com/video83234029_166445085
Сегодня померяю под нагрузкой.
Сегодня померяю под нагрузкой.