Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
9 - Магнето в маховике
10 - Катушка зажигания
11 - Свеча зажигания
12 - Блок разрядки концентратора
13 - Переключатель останова (дополнительно)
14 - Переключатель останова (остановки двигателя)
Подскажите как быть , перемотал генератор проводом 1,5 и поставил шунтирующий реле регулятор на tl431 .
Потребители светодиодная лента до 15 ватт , габарит светодиодный и 2 билинзы по 35 ватт.
Без билинз при зарядке аккумулятора 13,5-14,1 по окончании зарядки 13,5 , но когда включаю билинзы падает до 11,8 ; переменка неизменна.
Проверял цифровым мультимером + стоит индикатор заряда аккумулятора.
в принципе не нормально то что напряжение садится до 11.8
Даже если двигатель вобще остановлен.
Вам надо проверить в каком состоянии аккумулятор.
И еще надо объяснить про какой мопед разговор, как сделаны изменения в бортовой сети.
Потому что регулятор на тл431 предназначен для измененной схемы электропроводки. Тогда когда всё энергопотребление переводится на постоянку, а генератор не соединен с корпусом.
о какой переменке вы тогда пишете?
Перемотка генератора проводом большего сечения не увеличивает мощность генератора, а уменьшает потери на сопротивлении меди обмотки. Это дает некий выигрыш, но не большой. На вырабатываемую мощность сечение провода не влияет НИКАК. Несколько уменьшаются потери, но это всё.
Змінено: 06.03.2014 р., Gustav
Скутер viper storm 50 (80 куб) , заряд начинает ити на АКБ вроде при 3000-3300об/мин.
При остановленном двигателе приблизительно 12,4 +.
замеры делал только на разъёме PP а так стоит http://zapchastyavto.com.ua/zapchasti/el/15-indikator-napryazheniya-in-6.html
даже при 8000 об/мин приблизительно 13,8 В; а не 14,1...14,3 В; без подсветки (только др. потребители: тахометр , датчик топлива ...)
Змінено: 06.03.2014 р., KSI1979
Если вам не трудно. если вы хотите чтобы вам помогли разобраться в ваших вопросах - постарайтесь полностью объяснить что к чему.
О какой переменке вы пишите?
Какую схему вы сделали?
Как вы изменили сеть мопеда?
Проверяли ли вы в каком состоянии аккумулятор?
коротко:
замінив 1-но фазний статор на 3-ри фазний
світло тепер світить, а не світиться. Напруга здебільшого 12V+ але час від часу є просадки до 8; 6; 4V потом опять 12V+
що це може буть??? міряв по всякому і на ХХ і на ходу і на макс обертах... (міряв мультиметром)
Крим - це Україна!
как бы объяснить...
есть например две обмотки предположим.
вокруг них крутятся на роторе два магнита. и обмотки находятся по диаметру друг напротив друга и магниты также расположены.
представили?
В любой момент времени относительно одной обмотки находится магнит так же, как относительно другой обмотки другой магнит.
Соответственно магниты так же синхронно создают ЭДС в обмотках - если максимум то в обоих, если минимум то одновременно.
Слажено и хорошо.
Но тут вы убрали две обмотки и воткнули туда три обмотки "мерседесом", но магнита осталось два - вы понимаете что в обмотках начинается разброд и шатание? Не равномерный сдвиг фаз по 120 градусов трехфазного генератора , а не понятно что.
Статор должен по расположению обмоток соответствовать ротору. Тогда будет максимальная отдача от генератора.
може у мене мультіметр глючить, бо ХЗ - йому уже годков 5 і не всі кристали фунциклюють... може вся бадяга через похибку вимірювання?
Крим - це Україна!
Змінено: 07.03.2014 р., Gustav