Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
здесь не вижу ни какой шутки просто надоело уже менять рр они не долговечны да и зарядку не дают постояную 14в на холостом ее вообще нет
Привет всем. Наконец-то закончил сборку и настройку не шунтирующего реле регулятора. В перемотке генератора и настройке РР
оказал огромную помощь практическими советами Игорь (Akademik), за что ему огромное человеческое спасибо.
Итак, результаты замеров:
без нагрузки:
2000об -14,2В;
2500 и выше- 14,29В;
С нагрузкой 70 Вт:
3000об - 13,15В;
3500об- 14,12В;
4000об- 14,16В;
5000об -14,25В;
Генератор перемотанный: 6 катушек по 40 витков в 3 жилы провода диаметром 0.75мм. Переведу приборную панель на светодиоды и напряжение, надеюсь, будет практически идеальное.
Чуток переделаю плату для подключения РР непосредственно к АКБ по схеме Akademikа (файл №1), и выложу фотки собранного устройства.
Змінено: 23.12.2013 р., voldemar1110
У меня мультиметром можно замерять только постоянный ток,а переменку никак,он не предназначен для этого.Я могу сделать замеры напряжения с обмотки генератора на холостом без нагрузки,и на 2000 об.,замеры выложу позже.
мне-бы как обойтись без перемотки генератора спаял поставил заместо штатного и забыл
без всяких переделок схемы и т.д
Змінено: 24.12.2013 р., Shiza
Лампы брал MR16 3вт.Менял коллиматоры на 25 гр.Диоды тоже менял 110 лм,родные люмен 80.Мощней не ставил,не хотел покупать еще и драйверы.Сейчас купил линзы 5гр.,попробую поставить.Опять извиняюсь за сообщение не по теме .
Змінено: 25.12.2013 р., Viperist
Привет чесной компании! Хочу написать отчет о проделанной работе. В соответствии со статьёй прикрепленной в посте №6173 данной темы, разделил обмотки трёхфазного генератора и вывел их отдельными проводами (6 проводов). Собрал РР по схеме Akademik-а приведённой ниже. Провёл гаражные испытания. РР настроил на 14.2В что и начинает выдавать уже с 2000 оборотов, правда без мощной нагрузки. При подключении фары 55/60Вт напряжение падает до 13.8В на ближнем и до 13.75 на дальнем. РР практически не греется, хотя это было при 0*С и можно будет объективно проверить только весной и летом.
Получается, что мощность несколько поднялась т.к. ранее напруга падала на дальнем свете до 12В, но я ожидал большего. По-видимому, для большей мощности следовало перемотать обмотки более толстым проводом, но в данном случае меня устроит и этот результат, т.к. поставлю ксенон на 35Вт.
Что касается статьи, то в генераторе МТ, по-видимому, заложен неиспользуемый потенциал мощности (габаритная мощность и толщина провода) как обычно для советской техники "два слона запаса", что и смог выжать из него автор. В китайской технике всё обстоит иначе...
Так буде не завжди...
Есть данные о пиковом напряжении без нагрузки на стоковом генераторе 139QMB? (на разных оборотах)