MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 15:42
16
+1 °С
Вітер: 1 м./с., Схід
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Реле - регулятори напруги для мото з однофазним генератором

Переглядів: 3347006, модератор: ed13hell
10.08.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
        В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення 
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ,  підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).


Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) 
та подібних.

Фото. 3 - 11  - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги 
(
Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)

Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).

Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.

  ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!

    Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:

  Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми,  до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!  


УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
01.11.2013 р. відповів для denis_1992  
answerview
Будет магнитится от переменки...
like
good
bad
shockingly
01.11.2013 р.
answerview
Розумію, що тема присв'ячена однофазним генераторам та РР, але більш підходящої аудиторії не знайшов:
Статор магнето 18катушек CN250/CF250 (не Viper) (Китай) , (скутер Tornado 250) (motokvartal.com.ua/product_13925.html)
Статор магнето (генератора) 12 катушек 200cc (Китай), CG125-200cc (motokvartal.com.ua/product_12701.html)

Регулятор напряжения 200 Ватт (трехфазный) (www.begemoto.com/index.php?productID=8211)

це DC-CDI - ?
Коммутатор CDI (JIANXING), Active (Viper) (motokvartal.com.ua/product_14632.html)
Коммутатор CDI (GXmotor), Active (Viper) (motokvartal.com.ua/product_14633.html)

Як думаєте - вийде із цих запцацок зібрать достойну = потужну та надійну систему елекричного живлення?
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
01.11.2013 р. відповів для Grom  
answerview
12 катушечный ген хорош 18_good но где на него колокол найти,не говоря про 20катушечный.
 Комуты вродь обычные пустышки,без наворотов.
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
1
like
1
good
bad
shockingly
01.11.2013 р. відповів для denis_1992  
answerview
Ну "большие предприятия" для "маленького генератора" не очень канает  08_lol
От переменки совсем не будет магнитится. Переменкой только размагнитить можно. А если постоянку пропустить - пофиг на КЗ витки, одинаково будет магнитится.
Если только переменку пропустить и через датчик холла осциллограмму магнитного поля каждого полюса статора по отдельности смотреть... где есть КЗ виток размах меньше будет. Мудрёно сильно  06_question

  Я делаю это проще,просто меряю идуктивность,тем более катушки все одинаковые.Если нечем мерять,можно сварганить индикатор,который просто пищит разными звуками при малейшем изменении индуктивности.А если подать переменку,то катушка с КЗ нагреется быстрее,но если и это не поможет,то сделай пару витковую катушку без каркаса и одевай поочередно на каждую катушку при подключеном тестере к ней,там где КЗ прибор покажет меньшее напряжение.Трансформатор короче 03_biggrin .получается на каждой катушке,да и делов то,а так уж действительно мудрено завернули 62_sarcastic
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
like
good
bad
shockingly
01.11.2013 р. відповів для Grom  
answerview

Як думаєте - вийде із цих запцацок зібрать достойну = потужну та надійну систему елекричного живлення?


Запитання дивне - на свій мотор статори стануть, а на 139qmb таке не вкорячиш без глобального напілінга.
like
good
bad
shockingly
01.11.2013 р. відповів для kastor666  
answerview
головне, що статори 3-ри фазні = і регулятор теж 3-ри фазний = я правильно розумію, що більше фаз = лучче?
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
02.11.2013 р. відповів для Grom  
answerview
головне, що статори 3-ри фазні = і регулятор теж 3-ри фазний = я правильно розумію, що більше фаз = лучче?


Трифазний краще, то ясно. Так на який мотор хочеш ставити?
like
good
bad
shockingly
02.11.2013 р. відповів для kastor666  
answerview
головне, що статори 3-ри фазні = і регулятор теж 3-ри фазний = я правильно розумію, що більше фаз = лучче?


Трифазний краще, то ясно. Так на який мотор хочеш ставити?

А как намотано на 3-х фазных? Может наши перемотать так же?
like
good
bad
shockingly
02.11.2013 р. відповів для PVP  
answerview
головне, що статори 3-ри фазні = і регулятор теж 3-ри фазний = я правильно розумію, що більше фаз = лучче?


Трифазний краще, то ясно. Так на який мотор хочеш ставити?

А как намотано на 3-х фазных? Может наши перемотать так же?


ХЗ = я тіко фотки бачив = можна сходить по ссильке і на сайті задать питання = там досить адекватні люди,
зі мною і моїми закидонами вже майже рік миряться
01_smile
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
02.11.2013 р. відповів для Grom  
answerview


ХЗ = я тіко фотки бачив = можна сходить по ссильке і на сайті задать питання = там досить адекватні люди,
зі мною і моїми закидонами вже майже рік миряться
01_smile

    Какие НАШИ?Есть мопедки с многополюсными генераторами и на постоянке сразу с завода,у нас же старых,все мопеды шли с однокатушечным генератором,как газовик 15_badgrin добавлена маленькая катушка на зажигание отдельно,это к силовому току(освещению не относится)так как и в многополюсных генах одна-две катушки сделаны для питания зажигания.Многополюсный генератор можно перемотать,а стоковые НЕТ.Тут для одной катушки места мало,а там нужно 3 одинаковых,да еще и со здвигом фаз,тебе судя по всему, вникать даже не стоит,а то сам получишь сдвиг по фазе 62_sarcastic .
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
like
good
bad
shockingly
02.11.2013 р. відповів для kastor666  
answerview
Трифазний краще, то ясно. Так на який мотор хочеш ставити?


по можливості хочу встромить в 200сс 163FML = це мій основний мотор для Апача, зараз їжджу на 150сс 162FMJ - це мотор від попереднього мотика, який зараз лежить по всьому гаражі = треба робить раму

    Какие НАШИ?Есть мопедки с многополюсными генераторами и на постоянке сразу с завода,у нас же старых,все мопеды шли с однокатушечным генератором,как газовик 15_badgrin добавлена маленькая катушка на зажигание отдельно,это к силовому току(освещению не относится)так как и в многополюсных генах одна-две катушки сделаны для питания зажигания.

На моєму мапедкові 7 котушок трудяться для забезпечення люстричества взагалі + одна для запалення, зокрема

Многополюсный генератор можно перемотать,а стоковые НЕТ.Тут для одной катушки места мало,а там нужно 3 одинаковых,да еще и со здвигом фаз,тебе судя по всему, вникать даже не стоит,а то сам получишь сдвиг по фазе 62_sarcastic .

я тут більше про от що думаю: якщо на якійсь китайтехніці є 3-ри фазний генератор, то можна його і собі вкорячить = тому шукав 3-ри фазний РР (написано 200W). От зараз ніби знайшов = проте от засада, на багатополюсних котушках немає котушки для АС-СДІ, тому за порадою шанованого Академіка шукаю ДС-СДІ
Крим - це Україна!
Змінено: 02.11.2013 р., Grom
like
good
bad
shockingly
02.11.2013 р. відповів для Grom  
answerview
Я ж про заморочки и пишу.Нашел 3х фазный ген,к нему нужен колокол(маховик с магнитами)иначе толку мало будет,если и найдешь все необходимое,не факт,что подойдет посадка (вал по шпонке и конусу) тоже проблема и т. д.Конечно то,что зажигание найдешь,как подсказал Игорь 18_good гуд,но это малая часть проблемы.Колокол можно посадить на ступицу от родного колокола,так может проще 06_question но испортишь стоковую запцацку.
 Правда если сделаешь все преодолев трудности свет будет как у паровоза 03_biggrin ФАКТ.
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
like
good
bad
shockingly
02.11.2013 р. відповів для makar1  
answerview
Я ж про заморочки и пишу.Нашел 3х фазный ген,к нему нужен колокол(маховик с магнитами)иначе толку мало будет,если и найдешь все необходимое,не факт,что подойдет посадка (вал по шпонке и конусу) тоже проблема и т. д.


я коли двигло колов не сильно заморочувався генератором... та все було гут, хіба не всі маховики/ротори з магнітами (я про китай, а не про котушки із сильним збудженням  15_badgrin ) ???
тут доречі говорили про заміну рідних/непонятних магнітів на сучасні Ніодим-якісь = в цьому є сенс?


43_help у мене проблема - я чомусь зовсім не шурупав у електриці ще місяць назад, зараз я знаю купу нових слів, але досі слабо розумію... = підкажіть які питання мені треба задавать = піду мучать гуглЬ, а так я навіть не знаю що питать,,, 43_help
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
Genn
03.11.2013 р.
answerview
Приветствую, ребята  сильно не ругайте, в электронике не волоку совсем, но давно читаю эту ветку хочу Вам сказать - МОЛОДЦЫ!!! Решил я на своей Дельте усилить генератор и перевести все потребители на постоянку, Купил реле с Актива, провод Ф1,32мм и маленькую катушку. Перемотал катушки до заполнения, подключил реле, результат превзошёл все мои ожидания - зарядка аккумулятора начиналась от 1600 -1700 об/мин. так проездил 2 сезона. В этом году начитавшись постов Игоря(Akademika) купил 4-х контактный коммутатор(у нас в продаже только китайские) и тоже подключил от постоянки - работает неплохо. Ненужную теперь катушку зажигания перемотал проводом 0,7мм примерно 200 витков и подключил кней тахометр, теперь он работает вместе с движком, а до этого жил своей жизнью. А вчера опять начитавшись сделал пропилы на сердечниках катушек, теперь могу сказать изменений в работе не произошло, зарядка начинается на тех же оборотах, замеры до и после делал зять - он автоэлектрик.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
03.11.2013 р. відповів для Grom  
answerview

я коли двигло колов не сильно заморочувався генератором... та все було гут, хіба не всі маховики/ротори з магнітами (я про китай, а не про котушки із сильним збудженням  15_badgrin ) ???


Для однофазного кількість полюсів ротора і статора має бути однаковою, в трьохфазного выдношення 2/3 чи 4/3.


тут доречі говорили про заміну рідних/непонятних магнітів на сучасні Ніодим-якісь = в цьому є сенс?


Потрібен експеремент 31_bigboss
like
good
bad
shockingly
03.11.2013 р. відповів для Genn  
answerview
В чем смысл пропилов?
like
good
bad
shockingly
Genn
03.11.2013 р. відповів для kastor666  
answerview
Прочёл пост Дениса за 30-е октября и решил попробовать, хотя он написал, что доработка сомнительная, а вообще хотелось, чтобы на холостых оборотах уже заряжался аккумулятор.
like
good
bad
shockingly
03.11.2013 р. відповів для Genn  
answerview
Думаю, что б на холостых заряжался не проблема если не стоит задача повышения мощности потребителей. Витков подкинуть и делов-то... пусть даже в ущерб  толщины провода. К слову, сколько было и сколько стало после перемотки?
Змінено: 03.11.2013 р., PVP
like
good
bad
shockingly
03.11.2013 р. відповів для Genn  
answerview
В этом году начитавшись постов Игоря(Akademika) купил 4-х контактный коммутатор(у нас в продаже только китайские) и тоже подключил от постоянки - работает неплохо. Ненужную теперь катушку зажигания перемотал проводом 0,7мм примерно 200 витков и подключил кней тахометр, теперь он работает вместе с движком, а до этого жил своей жизнью. А вчера опять начитавшись сделал пропилы на сердечниках катушек, теперь могу сказать изменений в работе не произошло, зарядка начинается на тех же оборотах, замеры до и после делал зять - он автоэлектрик.

   Если установлен комут от постоянки,то зачем тебе эти маленькие катушки,выкинь и поставь еще такую же силовую паралельно тогда и лампу от авто в фару можно тулить на 60вт.Это будет реальная польза,не то что на тахометр смотреть. 03_biggrin
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
like
good
bad
shockingly
03.11.2013 р. відповів для Genn  
answerview
Прочёл пост Дениса за 30-е октября и решил попробовать, хотя он написал, что доработка сомнительная, а вообще хотелось, чтобы на холостых оборотах уже заряжался аккумулятор.


Так вот мне не понятен физический смысл этой сомнительной доработки. Какое объяснение феномену пропилов?
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин