Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Можно применить смд таймер или инвертирующий драйвер полевика, плата будет чуть меньше
Добрый день! Подскажите как подключить реле регулятор на ViperWind
Если можно покажите это на схеме что где откинуть и куда подкинуть РР
Желтый и серый к схеме где написано Generator. Красный к плюсу, Зеленый к минусу.
Змінено: 08.02.2012 р., Summon
спасибо
и еще вопросик: Как проверить собранное РР не устанавливая его на скутер?
Змінено: 09.02.2012 р., sergdef
Собрать стенд вот по этой схеме http://www.moto.com.ua/forum/message-232450/
а другая конструкция есть для проверки
Ну так ты же человеку что написал ? - это сюда, это туда и всё.
Я написал согласно схемы которую он привел, далее я не телепат, не было бы схемы ответ был бы другим.
Обычно производитель не имеет обыкновения делать провода разного цвета, но одного предназначения.
Это на схемах заметно.
Змінено: 10.02.2012 р., Summon
Приветствую!!! В дополнение к посту http://www.moto.com.ua/forum/topic-150469/message-1107591/#1107591 выкладываю два варианта печатных плат в формате *lay (архив) и вид в собранном виде..
Прикріплені файли
По какой схеме собран РР? Были -ли применены иные компоненты от тех которые указанны на схеме? Какие и какая суммарная емкость конденсаторов? ПОДБИТЫЕ конденсаторы могут плохо сглаживать пульсации напряжения более высокой частоты следования при убитом АКБ, или его отсуствии.Отсюда и может быть не корректная работа РР на оборотах выше 10000... Попробуйте поменять полевик.Возможно он сифонит при большом входном напряжении.Конденсатор 0,47мкф перед мостом установлен?
Спасибо, попробую внести эти изменения
10000 мкф. маловато.Я себе на РР два кондера по 22000 поставил,то что надо.Нестабильность выходного напряжения во всем диапазоне оборотов и при разных нагрузках не более 0,08 вольта...Если конденсаторы вынесены за пределы РР,то распайку проводов следует сделать как указано на рисунке ,а иначе импульсные помехи будут влиять на работу компаратора (особенно при высоком входном напряжении как в вашем случае).Так-же можно попробывать подпаять прямо к ножкам питания микросхемы электролит.конденсатор на 25 вольт 10-22 мкф. Провода идущие от моста и полевика к кондерам должны быть сечением не меньше 0,5 мм квадратных...КС 168В успешно заменяется двумя стабилитронами на 6,2 вольта.(см. рисунок).Проверено...На фото еще один вариант монтажа РР (почти доделал земляку на дэльту).Второй мост для дополнительной катушки генератора (на будущее).