MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
23.11, 09:50
13
+2 °С
Вітер: 1 м./с., Пд-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Реле - регулятори напруги для мото з однофазним генератором

Переглядів: 3347969, модератор: ed13hell
10.08.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
        В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення 
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ,  підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).


Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) 
та подібних.

Фото. 3 - 11  - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги 
(
Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)

Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).

Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.

  ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!

    Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:

  Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми,  до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!  


УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
1••71727374757677••438
08.09.2010 р. відповів для makar1  
answerview
Так речь о чисто теоритическом:гореть или не гореть.
Это не кружок трамвайного депо умелые ручки . Это вполне конкретная прикладная тема по регуляторам напряжения для однофазных генераторов.  И если толковые идеи , не касающиеся регуляторов, но полезные по электрике, вполне допустимы в теме, то рассуждения о том, как включить светодиод и две детальки здесь писать не надо. Особенно в виде теоретических рассуждений, да еще и ошибочных.


Посему видно некуда народу мозг направить. Свои РР обкатаны и забыты,лучше не придумаешь,да и не надо 06_question -чем бы еще заняться?

Не пишите больше такого в сообщениях адресованных мне. Меня это оскорбляет. Могу расстроиться.
like
good
bad
shockingly
ed13hell модератор теми
08.09.2010 р. відповів для Gustav  
answerview
Это не кружок трамвайного депо умелые ручки . Это вполне конкретная прикладная тема по регуляторам напряжения для однофазных генераторов.  И если толковые идеи , не касающиеся регуляторов, но полезные по электрике, вполне допустимы в теме, то рассуждения о том, как включить светодиод и две детальки здесь писать не надо. Особенно в виде теоретических рассуждений, да еще и ошибочных.

+ 1500 !!!

Давно хотел об этом написать, а по сему:
ДЛЯ ВСЕХ:

дальнейшие "мемуары" на прямую не связанные с Регуляторами напряжения - флуд, со всеми вытекающими последствиями!!!

Вечером почищу тему от мусора!
Вірим в Бога та Збройні Сили України!!!
Змінено: 08.09.2010 р., ed13hell
like
good
bad
shockingly
15.09.2010 р.
answerview
прочитавши форум я так зрозумів щоб на альфу зробити постоянку треба купити активівський РР але він двофазний на катушці генератора відєднати масу і пустити на вход так????
like
good
bad
shockingly
ed13hell модератор теми
15.09.2010 р. відповів для insidemen  
answerview
прочитавши форум я так зрозумів щоб на альфу зробити постоянку треба купити активівський РР але він двофазний на катушці генератора відєднати масу і пустити на вход так????

Активовский регулятор не двух, а однофазный.
Можно и его поставить.
Катушку генератора обязательно отсоединить от массы и подключить к РРу. Минусовый выход РРа подключить к массе.
Переключить потребители (фару, габарит) с переменки на постоянку.
Все.
Вірим в Бога та Збройні Сили України!!!
like
good
bad
shockingly
15.09.2010 р. відповів для ed13hell  
answerview
прочитавши форум я так зрозумів щоб на альфу зробити постоянку треба купити активівський РР але він двофазний на катушці генератора відєднати масу і пустити на вход так????

Активовский регулятор не двух, а однофазный.
Можно и его поставить.
Катушку генератора обязательно отсоединить от массы и подключить к РРу. Минусовый выход РРа подключить к массе.
Переключить потребители (фару, габарит) с переменки на постоянку.
Все.

ось його фото.там іде два жовтих провода це на вход мабуть????а в стандартному один жовтий це переменка а от розовий то незнаю підскажіть як його правельно підключити??
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
ed13hell модератор теми
15.09.2010 р. відповів для insidemen  
answerview
підскажіть як його правельно підключити??

Два желтых - вход переменки с катушки генератора.
Зеленый - масса.
Красный - плюс (к бортсети).
Вірим в Бога та Збройні Сили України!!!
like
good
bad
shockingly
15.09.2010 р. відповів для ed13hell  
answerview
підскажіть як його правельно підключити??

Два желтых - вход переменки с катушки генератора.
Зеленый - масса.
Красный - плюс (к бортсети).
а той розовий від мотора то його підключати нетреба??
like
good
bad
shockingly
ed13hell модератор теми
15.09.2010 р. відповів для insidemen  
answerview
підскажіть як його правельно підключити??

Два желтых - вход переменки с катушки генератора.
Зеленый - масса.
Красный - плюс (к бортсети).
а той розовий від мотора то його підключати нетреба??

Какой розовый от мотора, у тебя Альфа?
Перечисли цвета проводов, выходящих с генератора твоего мопеда.
Вірим в Бога та Збройні Сили України!!!
like
good
bad
shockingly
15.09.2010 р. відповів для ed13hell  
answerview
підскажіть як його правельно підключити??

Два желтых - вход переменки с катушки генератора.
Зеленый - масса.
Красный - плюс (к бортсети).
а той розовий від мотора то його підключати  нетреба??

Какой розовый от мотора, у тебя Альфа?
Перечисли цвета проводов, выходящих с генератора твоего мопеда.
да Альфа від мотора виходять жовтий розовий зелений білосиній і коричневочорний.
like
good
bad
shockingly
ed13hell модератор теми
15.09.2010 р. відповів для insidemen  
answerview
да Альфа від мотора виходять жовтий розовий зелений білосиній і коричневочорний.

Зеленый - масса;
Коричневочерный - питание CDI (комутатора);
Белосиний - сигнал с датчика вращения коленвала;

Желтый и розовый - выход с силовой катушки.

Замеряй омметром, желтый и розовый провода относительно массы.
Если омметр будет что-то показывать при подключении желтый+зеленый и белый+зеленый, то силовая катушка точно подключена к массе.
Снимаешь левую крышку, на ней закреплены катушки генератора, отсоединяешь вывод силовой катушки (она крупнее чем катушка питания комутатора), который подсоединен к массе, этот вывод выводишь отдельным проводом и подключаешь этот провод и розовый к желтым проводам Активовского РРа.

Если розовый и желтый с массой не "звонятся", то подключаешь их к Активовскому РРу ничего не переделывая.

Опыт работы с  радио/электро приборами хоть есть?
Вірим в Бога та Збройні Сили України!!!
Змінено: 15.09.2010 р., ed13hell
like
good
bad
shockingly
15.09.2010 р. відповів для ed13hell  
answerview
так шару в цьому трошки.тоді воно получиться так жовтий провід на жовтий.той шо вивів і розовий разом на другий жовтий  в РР і два вихода червоний і маса.і ще таке питання тахометр підключається просто до переменки??
like
good
bad
shockingly
ed13hell модератор теми
15.09.2010 р. відповів для insidemen  
answerview
жовтий провід на жовтий.той шо вивів і розовий разом на другий жовтий  в РР і два вихода червоний і маса.

Я же описал выше...
Если отсоединял от массы, то:
тот провод, который вывел и розовый --- к желтым проводам РРа (желтый генератора остается "в воздухе"
Если необходимости отсоединять от массы нет, то:
желтый и розовый --- к желтым проводам РРа.

і ще таке питання тахометр підключається просто до переменки??

Обычно да, но есть варианты, почитай данную тему, они здесь описывались.
Вірим в Бога та Збройні Сили України!!!
Змінено: 15.09.2010 р., ed13hell
like
good
bad
shockingly
15.09.2010 р. відповів для ed13hell  
answerview
дякую за допомогу
like
good
bad
shockingly
16.09.2010 р. відповів для DIvan  
answerview
http://kravitnik.narod.ru/switch/switch2.html дуже цикаво 21_umnik
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
like
good
bad
shockingly
17.09.2010 р. відповів для makar1  
answerview
и что же цикавого по этой ссылке?
хватит лить сопли на импульсные преобразователи. они не подходят для мототехники ввиду большой индуктивности обмотки генератора.
Ты не первый день в этой теме пишешь и читаешь. Зачем опять начинать мечты о чудо-регуляторе?
like
good
bad
shockingly
17.09.2010 р. відповів для Gustav  
answerview
Если читал там,что нибудь,то нельзя не заметить одну схему где полевик управляется без
всяких импортных микросхем и напряжение управления не понижается взависимости от входного напряжения,что оригинально решает многие вопросы при конструировании подобных схем.
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
saha45
18.09.2010 р.
answerview
Поставил 2-ве лампочкм сам... присоеденил к габаритам. (12v 18ват -одна, вторая тож так)....
в итоге переключатель загорелся=) поменял на новый... пробую провода - возле выключателя греются, а так везде всё ок.
подскажите как их можно подсоединить не на прямую(акомулятор быстро дохнет) а через генератор.... ну надеюсь поняли вопрос, если чё не понятно пишите!
скут - 50куб. 4-х тактный. китаец.

(Говорю сразу, я в схемах не оч!)
like
good
bad
shockingly
19.09.2010 р. відповів для saha45  
answerview
Чтоб не горели переключатели нужно ставить промежуточные реле,и уже на их контакты вешать большие нагрузки.Так у меня замок включает только катушку реле 0,1 А,а вот все фары и
прочее замыкают контакты реле 7А.всего.Все лампы нужно запитывать от гена,либо переделывать РР,что на ветке и разжевано.  18_good
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
like
good
bad
shockingly
19.09.2010 р. відповів для makar1  
answerview
и что с того?
like
good
bad
shockingly
saha45
19.09.2010 р.
answerview
А его где надо поставить?
обьясните ожалуйста.
like
good
bad
shockingly
1••71727374757677••438
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин