Я роблю реле регулятор до мотоблоку. На жаль воно встановлене у коробці за акумулятором, де немає жодного обдуву. Виносити кудись назовні не дуже хочеться, бо там все підключення у тій коробці.
Зробити так, щоб корпус РР гарно прилягав до металу теж проблемно, оскільки я роблю його у старому корпусі, де сторона, яка прикручується до кришки має отвір, там раніше компаунд просто був. Зараз я знайшов неробочий комутатор від мотоцикла якогось, він більше і туди все влізе так, що буде вільне місце, а не як у попередній версії. Фото я прикріпив. Корпус, який менше - згорівший РР мотоблоку. Тепер думаю про те, щоб розмістити все у корпусі комутатору. На жаль, діодний міст такий який є, зараз нема можливості дістати нормальний, та і я подумав, що такого має вистачити, бо не очікую отримувати більше 10А. Зараз боюсь того, що буде грітися і чи нормально це, як думаєте? На фото корпус комутатору з приблизно розкладеними деталями, як я планував. Конденсатор такий, з написом 105*С, не вдавався у те, що це означає. Можливо ви дасте пораду, чи впорається такий варіант у корпусі комутатору з нагрівом?
І ще у мене виникло питання по схемі, яку ви прикріпили у декількох постах вище. Там використані тиристори. Сам я радіотехнік, але не можу зрозуміти принцип роботи схеми... Наскільки я знаю, тиристори закриваються лише тоді, коли припиняється подача напруги, тобто якщо зняти керуючий сигнал, то вони всеодно будуть відкриті до кінця півперіоду синусоїди. Тобто після того, як синусоїда перейде поріг (припустимо 10В після діодного мосту має бути 14,4В), то стабілітрон відкривається, транзистор закривається, керуючого сигналу більше нема, а тиристори відкриті докінця півперіоду. Таким чином, на діодний міст йде напруга більше ніж 10В і яким чином тоді відбувається регуляція? Оцього не можу зрозуміти, може щось наплутав... Є звісно тиристори, які закриваються після того як знаяти керуючий сигнал, але то екзотика. Якщо Ви дочитали пост до кінця, то дякую