MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
26.11, 20:06
32
-1 °С
Вітер: 0 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Реле - регулятори напруги для мото з однофазним генератором

Переглядів: 3350273, модератор: ed13hell
10.08.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
        В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення 
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ,  підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).


Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) 
та подібних.

Фото. 3 - 11  - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги 
(
Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)

Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).

Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.

  ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!

    Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:

  Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми,  до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!  


УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
29.09.2016 р. відповів для makar1  
answerview
Когда напряжение на последовательных стабилитронах превысит 13,6в. положительный потенциал откроет А06 и на базе А 56 появится отрицательный потенциал через неизвестный резистор с вопросиком, который откроет транзистор и тот в свою очередь токроет тиристоры.Напруга упадет и все повторится снова.Остальные детали не обязательны,это защита транзисторов и обеспечение плавной работы РР когда нет АКБ по видимому конструкторы предусмотрели такой вариант событий.
 Резистор можно 100-200Ом. смело ставить вместо вопросика.


Поставил 1кОм то, что было в гараже, работает. Спасибо за разъяснения.
Собрал сегодня   рр по схеме Игоря, просто песня.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
29.09.2016 р. відповів для Dekker  
answerview
Собрал сегодня   рр по схеме Игоря, просто песня.


Даже очень симпатично получилось.  Я в последнее время предпочитаю ставить в схему вместо одного конденсатора большой емкости, несколько конденсаторов меньшей емкости, соединенных параллельно. Например - два по 10 000 мкф, ну а в основном 4-5 кондеров по 4 700 мкф... Так лучше и надежней.
Змінено: 30.09.2016 р., Akademik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
30.09.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
Іще.Супресор 1.5 К18Е непотрібен в цій схемі.Якщо вийде з ладу якийсь елемент мосту РР просто не працюватиме,або ж буде 7.5В.В схемах з супресором обов'язкова наявність запобіжника(в наш.випадку на 10А).Для подібних схем характерні великі пульсації(проблеми з мікроконтролерами).Раджу спобувати і інші варіанти схемиРР.Порівнюйте,не спиняйтесь.
Ніколи не сперечайся з дурнем,бо різниця між вами буде непомітною.
Змінено: 15.09.2017 р., NGS
like
good
bad
shockingly
30.09.2016 р. відповів для NGS  
answerview
Іще.Супресор 1.5 К18Е непотрібен в цій схемі..Для подібних схем характерні великі пульсації(проблеми з мікроконтролерами).Раджу спобувати і інші варіанти схемиРР.Порівнюйте,не спиняйтесь.

 
Да я супрессор и не ставлю в последних тиристорных не шунтирующих схемах РР.
А по поводу проблем с микропроцессорами на борту, так тут можно и не согласиться. Я таких  видов  не шунтирующих схем регуляторов с разной элементной базой, сделал ну штук восемь, и все проходили испытание на моем мопеде. На борту установлены вольтметр . указатель температуры масла (схемы с микропроцессорами) , были моменты когда ездил на зажигании с РIC-процессором, и ничего страшного не происходило. Все оборудование работало в штатном режиме , даже при эксплуатации транспортного средства без АКБ.
Ну а пульсации конечно есть, но они не настолько велики, чтобы смогли влиять на электронику в бортовой сети.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
30.09.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
все
Ніколи не сперечайся з дурнем,бо різниця між вами буде непомітною.
Змінено: 14.09.2017 р., NGS
like
good
bad
shockingly
30.09.2016 р. відповів для Dekker  
answerview
Я постеснялся на мацыклет ставить диоды КД213 кажись,у них напруга маловата.А мацыклет пробивал полевик 260й.практически на такое же напряжение рабочее,хотя режим транзистора несколько отличался по работе,он закрывался когда ему вздумается,а таристоры только на нулевой точке закрываются,да и через них идет лишь половина потенциала,а транзистору одному доставалось все что выбрасывал генератор.Может и будет работать.Хотя в автомобильных генераторах ставят на 600-800в.диоды.Коммутационные дела могут сыграть злую шутку.Вырубишь свет,скажем, в ненужный момент и генератор даст сдачу по диодам....как то так.
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
like
good
bad
shockingly
30.09.2016 р. відповів для NGS  
answerview
http://www.moto.com.ua/forum/message-1617015/
  Какая же это шунтирующая схема?Не понял о чем речь 06_question  06_question
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
like
good
bad
shockingly
30.09.2016 р. відповів для NGS  
answerview
Не розумієш?!То поясни як працює схема та термін "шунт"?
А просто флудити навіщо?
Для Gustav та тих,хто розуміє.Подивіться pdf на S1002L не можу знайти подібні в продажу(час вм2,вим.35мкс).Оце чудовий тиристорний шунт!Скинути pdf не можу через погану швидкість.
Ніколи не сперечайся з дурнем,бо різниця між вами буде непомітною.
Змінено: 30.09.2016 р., NGS
like
good
bad
shockingly
30.09.2016 р. відповів для NGS  
answerview
Ох і важко розмовляти з професорами та академіками(не образа-лише, проста істина).Я зрозуміло пояснив чому дана схема теж шунтуюча.Може,спробуй ще ти пояснити?


С каких пор эта схема регулятора стала шунтирующей?  Ведь регулировка уровня выходного напряжения производится по принципу управляемого моста.    
Напряжение выше 14,3V на выходе  РР, с тиристоров которые выполнят роль нижних мощных выпрямительных диодов моста, снимается управление, они запираются -- катушка генератора отключена от нагрузки.
Напряжение ниже 14,3V на выходе, на управляющие электроды  поступает отпирающее напряжение, тиристоры открываются  -- ток течет в нагрузку.  Где же здесь ШУНТИРОВАНИЕ???
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
30.09.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
Все правильно.Але хтось заплутав загальноприйняту термінологію."Шунт" в радіоелектроніці це резистор(провідник) з надмалим ел.опором.В даних схемах шунтом є тиристор,який працює суворо в ключовому режимі.Тому польовики й кращі для ключів.
А нешунтуючий-це звичайна схема стабілізатора напруги на транз. чи тиристору.Такий теж працюватиме,але можна на ньому картоплю смажити.
Тож пізнавайте та не заплутуйтесь. 27_dash Все правильно.Але хтось заплутав загальноприйняту термінологію."Шунт" в радіоелектроніці це резистор(провідник) з надмалим ел.опором.В даних схемах шунтом є тиристор,який працює суворо в ключовому режимі.Тому польовики й кращі для ключів.
А нешунтуючий-це звичайна схема стабілізатора напруги на транз. чи тиристору.Такий теж працюватиме,але можна на ньому картоплю смажити.
Тож пізнавайте та не заплутуйтесь.
Ніколи не сперечайся з дурнем,бо різниця між вами буде непомітною.
like
good
bad
shockingly
01.10.2016 р. відповів для NGS  
answerview
Все правильно.Але хтось заплутав загальноприйняту термінологію."Шунт" в радіоелектроніці це резистор(провідник) з надмалим ел.опором.В даних схемах шунтом є тиристор,який працює суворо в ключовому режимі.Тому польовики й кращі для ключів.
А нешунтуючий-це звичайна схема стабілізатора напруги на транз. чи тиристору.Такий теж працюватиме,але можна на ньому картоплю смажити.
Тож пізнавайте та не заплутуйтесь. 27_dash


Шунт (англ. Shunt) — електричне або магнітне відгалуження, яке вмикають паралельно до основного кола, або відгалуження вимірювального приладу (наприклад, амперметра). Операцію підключення шунта називають шунтуванням.
Шунтування — процес паралельного під'єднання електричного елемента до іншого елемента, зазвичай з метою зменшення підсумкового електричного опору кола.
     Я щось не бачу в ціх схемах  регуляторів  паралельного під"єднання  електричного шунтуючого елемента - бо ці схеми РР нешунтуючі, тобто послідовні.
like
good
bad
shockingly
01.10.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
Я зрозуміло пояснив в своїх повідомленнях лише для тих хто хоче вчитись.Змагатись з тобою не збираюсь.А якщо ти нездатен визнавати власні помилки,то тобі ніколи не стати академіком.Для початківців скажу:є загально прийнята термінологія.А навчання будь-чому на просторах інету приведе вас в нікуди.
Ніколи не сперечайся з дурнем,бо різниця між вами буде непомітною.
like
good
bad
shockingly
01.10.2016 р. відповів для makar1  
answerview
Цікаво,модератори такої,ж думки?
Оце справжній конструктив.
Ніколи не сперечайся з дурнем,бо різниця між вами буде непомітною.
like
good
bad
shockingly
01.10.2016 р. відповів для makar1  
answerview
Я постеснялся на мацыклет ставить диоды КД213 кажись,у них напруга маловата. Может и будет работать.Хотя в автомобильных генераторах ставят на 600-800в.диоды.Коммутационные дела могут сыграть злую шутку.Вырубишь свет,скажем, в ненужный момент и генератор даст сдачу по диодам....как то так.


Это уже второй экземпляр,  первый катается второй месяц на ходе срм 250 все нормально. Только диоды не кд213, а
КД2997А

Основные технические характеристики диода КД2997А:
• Uoбp max - Максимальное постоянное обратное напряжение: 200 В;
• Uoбp и max - Максимальное импульсное обратное напряжение: 250 В;
• Inp max - Максимальный прямой ток: 30 А;
• Inp и max - Максимальный импульсный прямой ток: 100 А;
• fд - Рабочая частота диода: 100 кГц;
• Unp - Постоянное прямое напряжение: не более 1 В при Inp 30 А;
• Ioбp - Постоянный обратный ток: не более 25 мА при Uoбp 200 В;
• tвoc обр - Время обратного восстановления: не более 0,2 мкф

Достались в наследство три десятка, решил попробовать, я понимаю, что лучше взять  диоды автотракторные ДВА 35х600в, но их надо купить, а эти лежат без надобности.

Я в поиске, вот нары еще интересное решение рр шунт, кстати Ваш земляк разработал.
Змінено: 01.10.2016 р., Dekker
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
01.10.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
Собрал сегодня   рр по схеме Игоря, просто песня.


Даже очень симпатично получилось.  Я в последнее время предпочитаю ставить в схему вместо одного конденсатора большой емкости, несколько конденсаторов меньшей емкости, соединенных параллельно. Например - два по 10 000 мкф, ну а в основном 4-5 кондеров по 4 700 мкф... Так лучше и надежней.

Спасибо. Я понимаю этот момент, поставил то что было под рукой, хотелось без него обойтись, но схема работает не стабильно.
like
good
bad
shockingly
02.10.2016 р. відповів для Dekker  
answerview
Ніколи не сперечайся з дурнем,бо різниця між вами буде непомітною.
like
good
bad
shockingly
02.10.2016 р. відповів для Dekker  
answerview
Спасибо. Я понимаю этот момент, поставил то что было под рукой, хотелось без него обойтись, но схема работает не стабильно.


Ну да , без конденсатора по выходу  схема регулятора выдает не стабильное напряжение. Не шунтирующие схемы требуют обязательного присутствия электролитического конденсатора на выходе, не зависимо от того есть ли АКБ на транспортном средстве, или аккумулятор отсутствует. Обычно я кондер ставлю не ниже 20 000мкф, тогда все работает нормально.
like
good
bad
shockingly
02.10.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
Спасибо. Я понимаю этот момент, поставил то что было под рукой, хотелось без него обойтись, но схема работает не стабильно.


Ну да , без конденсатора по выходу  схема регулятора выдает не стабильное напряжение. Не шунтирующие схемы требуют обязательного присутствия электролитического конденсатора на выходе, не зависимо от того есть ли АКБ на транспортном средстве, или аккумулятор отсутствует. Обычно я кондер ставлю не ниже 20 000мкф, тогда все работает нормально.

Спасибо тебе за схему, кинул кодер 20000, напряжение 14,3 на выходе без света, с светом 14,1 держит стабильно. Главное, что в ней понравилось ее собрать за час можно, работает сразу без настройки. 18_good
1
like
1
good
bad
shockingly
02.10.2016 р. відповів для NGS  
answerview

Якщо можна,скинь схему.Допрацювати з незначними змінами можна.Більшість викладених тут схем недопрацьовані та з помилками.

Геннадий Васильевич автор схемы Игорь, выкладывал ее выше. Я думаю с моей стороны будет не красиво обсуждать за спиной ее, завидите дискуссии с ним и нам будет интересен результат допрацьованой схемы. А еще лучше выложите свой вариант схемы рр.
1
like
1
good
bad
shockingly
02.10.2016 р. відповів для Dekker  
answerview
Форум для того і існує,щоб вирішувати проблеми загалом.Ігор теж людина.Людині властиво помилятись.В поперерньому твоєму повідомленні нижню схему не можу роздивитись.Верхня:генератор підключений трикутником,з цієї причини працює лише одна або дві фази.Снабери можна не ставити(низька напруга).Коли підключити зіркою-буде 3ф.
Як попаду на вайфай(після 05.10),скину поправлені схеми.Поки авто треба зібрати.
Діоди ти вибрав правильні(ВТА повільніші).Найкращі для автомото генераторів-з бар'єром Шотки.Дивлячись на схемне позначення зараз їх ставлять на останні моделі авто.
Вище я описував,як виправити однофазну схему,поки можете спробувати.
Ніколи не сперечайся з дурнем,бо різниця між вами буде непомітною.
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин