MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 20:45
11
+3 °С
Вітер: 0 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Реле - регулятори напруги для мото з однофазним генератором

Переглядів: 3347248, модератор: ed13hell
10.08.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
        В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення 
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ,  підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).


Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) 
та подібних.

Фото. 3 - 11  - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги 
(
Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)

Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).

Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.

  ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!

    Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:

  Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми,  до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!  


УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
З форуму обмотчиків електродвигунів:
... генератор саморегулируется по максимальному току за счет индуктивности катушек и частоты вращения...

В цьому місяці, коли потеплішає, спробую проконтролювати зарядку акума двоамперним амперметром і вольтметром на трасі в 60 км з штатним "недо"РР.

Провів сьогодні на мопедику, як і обіцяв  спостереження за зарядкою АКБ(4А*г) при обертах від 1000 до 6000 на дистанції в 70км від однокотушечного генератора і штатного "недореле"-регулятора сріблястого кольору.
Двигунчик каб,  119,7см^3, 5,8квт, 7500 обертів.
Вік АКБ 1 рік і "пробіг" 1400 км, заряджена повністю. Електроліт 1,27г/см^3 залитий по рівню,  який за рік практично не змінився.
Дренажна трубка прозора, витік електроліту не спостерігався.
Стартер обертає як новий.
І так...
При всіх вимкнутих споживачах, крім лампочок контролю:
1. Сила струму при обертах від 2000 до 5000 становила від 0,3А до 0,5А, але не більша 0,7А(після того як попрацював стартер, повороти).
2. Зарядка починалась на підходах до 1500. При менших обертах - розряд, а який невідомо так як амперметр односторонній.
При ввімкнутому освітленні струм зарядки зменшувався на 0,3А відповідно на всіх обертах.
3. При вмиканні стопу, поворотів, або сигналу - розряд АКБ негайний, інтенсивний і на всіх обертах, так як вони на постійному.
Висновків поки що не роблю...
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
like
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Pjatruha  
answerview
А мне кажется выход с генератор это  именно желтый и белый.  Одним словом нужна эл.схема мотоцикла, чтобы узнать наверняка.
Обычная типовая схема с генератором который одним выводом сидит на корпусе (зеленый провод), другой вывод белый провод и отвод обмотки желтый провод.
Большинство схем с однофазным генератором сделаны именно так.
И на каком то количестве поменьше однофазный генератор изолирован от корпуса и подан в бортовую сеть двумя одноцветными проводами. Обычно желтыми. Очевидно это не тот случай.
like
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Gustav  
answerview
Обычно желтыми. Очевидно это не тот случай.

Генератор изолирован.
Просто желтые провода в китайцев закончились 03_biggrin
Рр поменять что-ли.
Хотя этот работал пару часов
like
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Gubarenko  
answerview
Обычно желтыми. Очевидно это не тот случай.

Генератор изолирован.
Просто желтые провода в китайцев закончились 03_biggrin
Рр поменять что-ли.
Хотя этот работал пару часов

Если генератор изолирован , а вы используете регулятор для неизолированного генератора - то откуда у бабки алмазы? Почему вы думаете что это всё должно работать?
1
like
1
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Gustav  
answerview
Он (свет) работал ну потом я порезал проводку что-бы пустить ее через раму все развел проверяя при этом ее мультиметром(10-12в было) подключаю фару и не работает.....
Пробую подключить лампочку на прямую не работает
Ставлю мультиметр на прозвонку
АВ 1197
Сд 1
Хотя при покупке было другое показания.
Наверное РР исчерпало свой ресурс 05_shok
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Gubarenko  
answerview

АВ 1197
Сд 1
Это что такое?

Наверное РР исчерпало свой ресурс
У деталей регулятора нет ресурса. Там ничего не изнашивается.
like
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Gubarenko  
answerview
Я б почав робити так:
Спочатку випробував новий генератор без РР.
- Приєднати лампочку 12в до жовтого дроту і маси, лампочка повинна горіти(оберти двигуна не більші 2-3тисячі!!!).
Те саме проробити з лампочкою і білим дротом.

Потім з РР.
- Приєднати РР без акумулятора і червоного проводу.
Лампочку ввімкнути до жовтого дроту і маси. Лампочка повинна горіти яскраво на всіх обертах.

Далі з акумулятором.
- Клему А РР під"єднати до АКБ через амперметр. Струм зарядки на всіх обертах не повинен перевищувати 1-2А.

Якщо таке є то можна під"єднувати іншу електропериферію.
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
like
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
Лампочка не горит без РР
Масса и желтый 1.25в и белый 1.15в.
Генератор новый.
like
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Gubarenko  
answerview
Генератор повинен виробляти електрику без РР!
Провірити опір  між білим проводом генератора і масою,  без РР. Він у мене становить 0,4 Ом.
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
like
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Gubarenko  
answerview
Генератор изолирован.
Просто желтые провода в китайцев закончились 03_biggrin
Рр поменять что-ли.
Хотя этот работал пару часов

Если обмотка генератора одним выводом не сидит на массе ( не звонятся прибором провода желтый и белый на корпус двигателя), то  РР что Вы предоставили на  фото , с таким генератором работать не будет.
like
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
У меня немного не такой генератор.
Должно быль 2 желтых.
Белый и зеленый-0 желтый и зеленый-0 желтый и белый 1.4 ом
like
good
bad
shockingly
31.03.2016 р. відповів для Gubarenko  
answerview
У меня немного не такой генератор.
Должно быль 2 желтых.
Белый и зеленый-0 желтый и зеленый-0 желтый и белый 1.4 ом


Замеряй относительно картера желтый и белый,если бесконечность-под постоянку,в противном случае если замер относительно картера двигателя   = нулю-под переменку. 20_drinks
like
good
bad
shockingly
02.04.2016 р. відповів для denis_1992  
answerview
Игорь, твой "экспромт" красивше  03_biggrin

Привет Денис. Вот с этим РР по схеме  http://www.moto.com.ua/forum/topic-150469/message-1569018/#1569018 (только еще с добавленным транзистором для лучшего управления затвором )  Удалось снять с однокатушечного генератора на высоких оборотах, 160 Вт общей нагрузки!!!  05_shok  05_shok  05_shok  Сам в шоке. Лампа авто. 55/60 Вт в две нити = 115Вт, стоп сигнал 21Вт, ходовые огни 6Вт, зажигание DC-CDI  + ток заряда АКБ + габариты - итого примерно еще ватт 18. Вот  так и набежало в сумме 160 ватт общей мощности  с  напряжение 14,2 вольта по выходу РР.  При этом на входе схемы, переменное напряжение с катушки генератора было в районе 65 вольт.
Сама же  генераторная катушка на высоких оборотах двигателя,  нагруженная лампой в 60 вт, еле выдала 14 вольт переменки на своих выводах.
Сейчас нет возможности детально показать этапы тестирования данной схемы РР (есть фото, видео), да и подкорректировать саму схему ( я не в Харькове, нет доступа к своему компу). Просто пока делюсь результатом испытаний.
1
like
1
good
bad
shockingly
02.04.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
Лампа авто. 55/60 Вт в две нити = 115Вт,

А обе нити зажигаются одновременно?
Я так... для понимания. У меня дальний и ближний лампы раздельные просто...
like
good
bad
shockingly
02.04.2016 р. відповів для Gustav  
answerview
Лампа авто. 55/60 Вт в две нити = 115Вт,

А обе нити зажигаются одновременно?
Я так... для понимания. У меня дальний и ближний лампы раздельные просто...

На левой рукояти имеется кнопка мигания дальним светом.  Сперва включаю ближний, потом зажигаю нить дальнего этой кнопкой, и потом ножной тормоз.
like
good
bad
shockingly
02.04.2016 р.
answerview
Перемотав шести полюсний генератор на дельті (перемотка експерементальна). Намотаний проводом 2 по 0,8 зі старого транса. Генератор на залізі в 18мм, силова обмотка на 6-ти кернах, 240витків по 40 на полюс. Болти в роторі під ключ на 12 зрізані в рівень з заклепами, зазор вийшов між каркасом та болтами 3мм визначино за допомогою пластиліну а от розрахунки були 2 мм прорахувався через складність вимірів та відсутності даяких вимірювальних інструментів. Результат вийшов досить цікавий. ХХ-12,6-13,2 (підгружений комутом dc cdi). Далі фара дальній 85w + габарит5w + стоп 20w + щиток приборів 5w вссьго 115w оберти близько 3000 йде заряд 14 14,4 трохи додаю оберти тисяч до 5  заряд 15,5 спрацьовуе штатне штатне "РР".  Кітай провод по всьому мопеду герненько теплішае рр теж непогано гріе пальці. Далі замір сили струму, і тут почалось саме цікаве. Ставлю щюпи тестера в розрив на виході рр 9А при напрузі 14В (двигун не крутив далі лише до появи14в) Підкидую йому лампу в дві нитки 35w відкручюю газ 16А 14В і за кілька секунд падае напруга провода гарячі рр теж в міру росту температури пада напруга і струм. Знімаю генератор, обмотка градусів 40 не більше, магнітопровід пече пальці але тримати можна досить довго, магніт такий самий, з середини зовні холодніший двин був повністю прогрітий штатне рр сьогодні почало вмирати проявляеться спалахами в світлі фари. Тепер стоїть питання заміни проводки, перемотка гена проводом ф1,4-1,5мм, та не шунт. РР по якому маю багато питань. Ось такі справи в нас з дельтою. Хто що може порадити по пропитці гена який лак брати? (двигун 130 кубів гріе так аж в ноги відчуваю) РР думаю зібрати на таймері NE555 або LM311N  в цьому смислю не багато тому прошу поради, особливо цікавить думка АКАДЕМІКА. На борту буде GPS та магнітола цікавить безпечність цих реле та наявність перешкод на радіо, відгукніця хто має досвід експлуатації. Доречі ледь не забув при намоткі гени кріпив його на палку , в палкі просверлив отвір і завязав лєску коли мотав дріт моталася і лєска порахував, і є 40 витків мотаю в іншу сторону, витки дійшли до 0 збитись з рахунку неможливо рахувати при вкладані дроту нема потреби. Все тепер критикуйте тільки зрозумілою мені мовою бо з єлектрикою справи маю а от з генератором та рр тема мені нова. Фото спробую викласти якщо не вийде дадам посилання (пишу зі смартфона можливості змінити розмір фото немає)
Змінено: 03.04.2016 р., sergej32335
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
02.04.2016 р.
answerview
І ще пару. Доречі при замірі зазору прокладка була знята а в генераторі додана одна додаткова пластина яка була видалена при намотці зазор становив1,5мм
Змінено: 02.04.2016 р., sergej32335
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
02.04.2016 р. відповів для sergej32335  
answerview
Когда усилил свой геныч то оставил провода китай от геныча к рр так они сгорели на мопеде стоит автобилинза ксинон
like
good
bad
shockingly
02.04.2016 р. відповів для vi-ATS  
answerview
Пока катаю потихеньку на малих обертах зі знятими боковими кришками , так на душі спокійніше і дроти видно рр турбує мене сильно боюсь щоб він не спалив комут коли вийде з ладу повністю сьогодні рр перестав тримати напругу при включеному світлі дае 17-18в а без світла тримае 15,5. Напруга на вході в рр 35в і розрядженій акб 4ампер години. Фото рр додаю
Змінено: 03.04.2016 р., sergej32335
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
03.04.2016 р. відповів для sergej32335  
answerview
Созвонись с Игорем академиком Он подскажет что и почему Игорь в телефонном режиме мне подсказал как перематывать генератор сделал и прислал реле-регулятор не шунтирующий все никак не дойдут руки установить Да и сейчас стоит реле регулятор шунтирующий тоже его работа за это ему отдельное Большое СПАСИБО
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин