З форуму обмотчиків електродвигунів:
... генератор саморегулируется по максимальному току за счет индуктивности катушек и частоты вращения...
В цьому місяці, коли потеплішає, спробую проконтролювати зарядку акума двоамперним амперметром і вольтметром на трасі в 60 км з штатним "недо"РР.
Провів сьогодні на мопедику, як і обіцяв спостереження за зарядкою АКБ(4А*г) при обертах від 1000 до 6000 на дистанції в 70км від однокотушечного генератора і штатного "недореле"-регулятора сріблястого кольору.
Двигунчик каб, 119,7см^3, 5,8квт, 7500 обертів.
Вік АКБ 1 рік і "пробіг" 1400 км, заряджена повністю. Електроліт 1,27г/см^3 залитий по рівню, який за рік практично не змінився.
Дренажна трубка прозора, витік електроліту не спостерігався.
Стартер обертає як новий.
І так...
При всіх вимкнутих споживачах, крім лампочок контролю:
1. Сила струму при обертах від 2000 до 5000 становила від 0,3А до 0,5А, але не більша 0,7А(після того як попрацював стартер, повороти).
2. Зарядка починалась на підходах до 1500. При менших обертах - розряд, а який невідомо так як амперметр односторонній.
При ввімкнутому освітленні струм зарядки зменшувався на 0,3А відповідно на всіх обертах.
3. При вмиканні стопу, поворотів, або сигналу - розряд АКБ негайний, інтенсивний і на всіх обертах, так як вони на постійному.
Висновків поки що не роблю...
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?