Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
А как жить с тем что регулятор практически подключается к клеммам аккума,и допустим он сел на половину,любой аккум заряжают током до определенного напряжения,в моем случае это гелевый аккумулятор с током зарядки в 0.4-0.6,и при начале зарядке на штатом РН на него подается 0.6А
А это РН подает на него всю доступную мощность догоняя его за секунды до 14 вольт,как так, не сдохнет ли аккумулятор?
Может нужно допаять схему плавной зарядки аккума?
Или нет смысла переживать?
Змінено: 11.01.2016 р., Anton1999
Гелевые акумы (хотя у тебя аgm) легко допускают заряд 0.3С.
Да AGM ,но на регуляторе доступно примерно 8 ампер(может я и ошибаюсь),каr аккум выдержит такие зарядные
токи?,дажеLiPo такие не выдержит,хотя там есть екземпляры до 10С
Ну и по правилам эксплуатации сильно разряженый акум нужно заряжать ЗУ.
зато быстро зарядится, и ток упадет)) берите LifePo4 )) http://www.aliantpower.ru/
Змінено: 12.01.2016 р., Tymmmi
Ура,собрал схему РН,заработала с первого раза,я думал что у меня руки кривые,и без плясок с бубном не заработает,но не тут то было
Проверка показала что напряжение без нагрузки и без аккума 14.35 вольт,что очень хорошо,и еще порадовало то что несмотря на огромную просадку по трансформатору(с 27 до 17 вольт) с нагрузкой 55ватт напряжение упало всего лишь на 0.6 вольт,с 14.35 до 13.75,что опять же очень хорошо
Думаю что на генераторе просадка будет не более 0.3 вольт
Осталось проверить схему на высоком напряжении около 100 вольт,мало ли вдруг бока какие то повылазят
Одним словом огромное спасибо и низкий поклон Академику!!!
Что и требовалось доказать!
А то начитался, "теоретиков" и чуть по граблям не пошёл.
Почитай так же сообщения Игоря, про перемотку гены . Там то же много полезного есть.
Да, после проверки на своём транспортном средстве, залей платку, для изоляции и защиты от вибрации лаком.
Змінено: 26.01.2016 р., djeku7
Як підключити таке РР на Вайпер Актив? (РР від скутеретти Джіанші типу Ямаха, на фото 4 дроти з двигуна)
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 27.01.2016 р., User
Схема є, мультиметр якийсь дешевий за 40 грн років 5 тому брав, я в ньому не шарю, треба дома подивитися
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 27.01.2016 р., User
Прикріплені файли
Мультиметр DT-832. ,спробую сам
чорний щуп внизу COM, червоний вище в другому
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 27.01.2016 р., User
Хорошо. Включи мультиметр в режим диода, там где внизу нарисован диод под цифрой 2000.
возьми регулятор и ткни красный щуп в контакт верхнего ряда, там где три вывода. Черным в один из нижних.
Один из них не приведет ни к чему, на другом должно пискнуть и показать что то вроде 400-500, не важно, появятся показания. Там где появились показания нарисуй плюсик (возле контакта, на память). Это выход на плюс питания.
Красным пройди по остальным верхним - должно быть точно такая же картина. (При этом черный на второй нижний всё так же без эмоций)
Теперь чёрный щуп на верхний ряд, красный на нижний. картина меняется наоборот. Контакт где нарисован плюсик не реагирует, а контакт где следует нарисовать минус начал отзываться писк + показания.
Я исхожу из того что в руках у тебя трехфазный регулятор.
Если что то не понятно или не так - напиши.
В мопеде. Мультиметр в режим "200" (на шесть часов). Сопротивление между контактами в разъеме - практически ноль. Должно быть мало, не ноль, но почти. Сопротивление с любого из них на корпус очень велико - не должно показать ничего. Это важно.
Белый что в руках должен быть минусом, сопротивление около нуля на корпус и на минусовую клему аккумулятора.
Соответственно красный это плюс и на плюсовую схему аккумулятора сопротивление около нуля.
Если всё так , то будет два белых из разъема на любые из трех верхнего ряда.
Красный на плюсик. Белый (что в руках) на минусик.
Если что то не так - ничего не делай, а напиши что не так.
зверху в мене три контакти, внизу два, червоний щуп зверху по черзі зліва-направо
1. лівий і обидва нижніх - нічого
2. середній - теж нічого
3. правий - з обома нижніми показую біля 500 Ом
4. чорний щуп зверху - лівий верхній з обома нижніми біля 500 Ом, інші нічого
Мопед у мене заметений у гаражі
З Академіком розібралися з виходами з нового движка:
два білих - на РР (в Актива там 2 жовтих в схемі)
білий і червоний - на комутатор
Тепер залишилося зрозуміти куди 2 білих присобачити на РР
Я не можу відрізнити 3-х фазний від 1-но фазного, пам'ятаю що на екзамені з електротехніки цеглу в Москві розвантажував
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 27.01.2016 р., User