Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Это не мои догмы-ты проявляешь невежество в элементарных вопросах и хочешь что бы я занимался твоим образованием.
Нифига себе заявки от человека который способен написать о половине тока в последовательной цепи!!!!!
Это где и в каком месте ты усмотрел невежество с моей стороны???
Ты не можешь нормально предложение составить и как только я тебя тыкаю в твои недочеты начинаешь юлить и отсылать меня в гугл. А теперь решил мне личные оскорбления наносить?
А ты не д о х е р а на себя берешь?
https://www.facebook.com/100005291776407/videos/467594430093612/
Змінено: 25.12.2015 р., Gustav
https://www.youtube.com/watch?v=ItJNoeEG0JQ
интересно, получится по этому принципу воткнуть РР от ВАЗа на мопед типа Альфа-Дельта???
На машинах не отечественного производства есть такие что работают от генератора с постоянными магнитами???
Нет. насколько я знаю, у всех машин генератор с обмоткой возбуждения.
Объясните зачем вы тулите горбатого к стенке? зачем вам сдались эти автомобильные регуляторы?
Потому что проще поити и купить готовое устроиство, которое работает из коробки как положено, и за очень небольшие деньги. И РР от ВАЗов продаются везде, а РР китайского мопеда ближайшие от меня в 120 км и по неадекватной цене.
Змінено: 20.12.2015 р., russia86
А есть возможность увеличить мощность генератора без перехода на постоянку??
Просто меня устраивает переменка, но хотелось бы поставить автомобильную противотуманку. Но судя по форуму то не потянет.
Моред у меня Дельта.
Обмотка состоит из двух частей. Пока не соображу нужно ли дополнительную перематывать.
Если использовать нешунтирующий регулятор с ПРЕОБРАЗОВАНИЕМ ЭНЕРГИИ то можно не перематывать. Но это на постоянке. А так никак больше мощности не возмешь. Разве что перейти на 24В.