Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Вот вам похоже скучно и делать нечего...
Вместо того чтобы померять как сделан генератор, вы собираете регуляторы. Они у вас не работают , но вы все равно продолжаете их собирать...
У вас запчасти на скутера не продаются в городе? Купите регулятор от скутера обычного, не занимайтесь ерундой.
4 ампера - это довольно серьезный ток потребления. Не знаю точно характеристик вашего генератора,только догадки,но могу сказать однозначно, чтобы пошел заряд АКБ с такой нагрузкой, обороты мотора должны быть даже не средние, а гораздо выше!
Резисторы все берите 0,25 Вт. хуже не будет. Стабилитрон на 18 вольт , по схеме на 1,3 ватта, если не найдете ставьте полватный. Мост не стоит брать с высоким рабочим напряжением . Оптимально на 400 вольт. В высоковольтных падение напряжения после выпрямления больше. Имеется разработанная плата в спринт-лойате http://www.moto.com.ua/forum/topic-150469/message-1336230/#1336230
ОК. Спасибо. Вот я и думаю в дальнейшем сделать схему, чтоб она автоматически включалась при наличии воды и напряжении 14,3В.тоесть только при движении лодки на глиссере. Плату буду ваять под свои размеры радиатора и крепеж в двигателе... Практически все купил на рынке, кроме bzx85c18 не было ни у кого, может чем то заменить можно, из материнских плат и блоков питания от компов?
Змінено: 09.03.2014 р., Forth
Будет мой РР работать вместо штатного на схеме http://www.moto.com.ua/postphoto/39730_4.jpg
Ak63
какой схемой( из предложенных) оптимально воспользоваться на своем скутере?
какой схемой( из предложенных) оптимально воспользоваться на своем скутере?
Я бы лично Вам рекомендовал из шунтирующих схем в шапке , выбрать ту которая на полевиках. А если не шунтирующие то вот смотрите три последних схемы в прикрепленных файлах. Если что либо заинтересовало , пишите в личку , ну а лучше перезвоните мне по номерам указанных на сайте. Дам исчерпывающую информацию.
Змінено: 13.03.2014 р., Akademik
Возможно ли в схеме нешунтируещего регулятора для мопеда Актив (двухкатушечного) в качестве ключевого транзистора использовать IRFP 264. Потянет ли он схему?
Да. Достались по наследству от друзей запчасти. Надеюсь собрать новый регулятор напряжения для мопеда.