Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Спасибо за данные переделок генераторов для увеличения мощности.Но прошу указывать для форумчан и какой стоит РР шунтирующий или не шунтирующий.
Я не волшебник, я только учусь.
Перешел на постоянку.Установил по Вашей рекомендации DC-CDI Актив,который в единственном экземпляре .Запаса нет.Катушку зажигания оставляю на генераторе для быстрого перехода в сток.
Что делать с отключенной катушкой.Просто изолировать выход или шунтировать резистором во избежании работы без нагрузки.
С уважением.
Я не волшебник, я только учусь.
Катушку зажигания шунтировать ОБЯЗАТЕЛЬНО. Без нагрузки там такое будет напряжение на оборотах, что её пробъёт почти наверняка.
Катушку зажигания шунтировать ОБЯЗАТЕЛЬНО. Без нагрузки там такое будет напряжение на оборотах, что её пробъёт почти наверняка.
Какое? А если пробьет - то что?
То придется новую катушку покупать и мопедка не будет заводиться на стоковом комутаторе
Да,при отключения счетчика нужно всегда шунтировать трансформаторы тока иначе на выводах будет огромное напряжение
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
Змінено: 25.02.2014 р., makar1
Понятно. Пойду по самому простому пути - добавлю еще одну катушку через мост.
Ездил я с самого начала(года 4 назад) на двух управляемых мостах для каждой катушки свой,года два уже на едином мостике(паралельное включение катушек)и немного отличающимися катушками(лень перематывать)одна на холостых дает больше на 1в.напруги,но при включении малейшей нагрузки все выравнивается,одна катушка выдает чуть больший ток,что вполне объяснимо.Для чего какие то согласования не понятно
ток все выровняет,к стати до 10А.достигает
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
На этом форуме нет темы по трехфазникам.
Это профиль другого форума, но я наверное не буду рекламой страдать.
Кто обяснит теорию даного явления?
Трехфазный генератор изолирован он корпуса, а вы скорее всего смотрели осцилографом между корпусом и фазой.
Корпус , при отключенном от сети разъеме не имеет гальванической связи с генератором - соответственно вы на осцилографе видели профиль сферического коня в вакууме.
Змінено: 27.02.2014 р., Gustav
Уважаемые форумчане, подскажите пожалуйста, что может быть с моей схемой?
Я собрал 5-ую схему стабилизатора, а она не работает как нужно, стабилизирует 5,5 Вольта.
Вроде все элементы по написанным номиналам спаял.
Подскажите пожалуйста как определить в чем проблема и метод устранения...
Нет. Должны быть проведены изменения схемы бортовой сети как указано на одном из рисунков в шапке и должен быть аккумулятор. Или большой конденсатор. Хотя аккумулятор лучше.
Схема как то так, этого достаточно?
Подключаю я к белому и желтому проводу.