Вот это ну просто красавец!! Но пока такое нам не по карману. Видел
тут на днях похоже протюнингованый Урал м62 в Харькове. Тысячу у.е. хотел владелец. Это куда ближе к нам)
Змінено: 24.08.2015 р., hernan
А цей? http://avtomir.cc/motocikl-royal-enfield-classic-desert-storm
для мене то вже занадто класика в плані дизайну) да і за таку ціну можна взяти 2 нових топ-китайця-чекушки)
я все більше придивляюсь до Soul Spirit 150 (той шо tsinik чи Ви рекомендували, не памятаю).. яб не сказав шо він мені на 100% подобається, але альтернатив взагалі на ринку не бачу, що серед нових, що бу.. я маю наувазі у рамці такого бюджету ..
а як вгагалі ті Soul, не набагато гірше Viper?
☭ = 卐 = Z
Змінено: 19.08.2015 р., hitmanhunter
А я для себе кращого мота не бачив(правда движок кубів на 400 + коляска, тільки рідна)
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 19.08.2015 р., User
Mixaлич, купуй моторчик-чекушку i переганяй Планету до мене...зима дооовга, я шось придумаю...
В самого уже давно руки чешуться всунути в ПСову раму отаке ,,диво"
http://eshop.lmslichfieldltd.com/WebRoot/BT2/Shops/BT4011/4BA2/5ED5/A9AE/7622/CC4E/0A0A/33E7/B049/DSCF0325.jpg
Шедевр нiмецькоi' iнженерноi' школи..
Кiк злiва, зiрка з права, ,,сухий" генератор, двовальний, привiд ГРМ - зубчастим ременем, 32кс....БОМБА!
Змінено: 20.08.2015 р., stnslv
круизер для отдыха по трассе. но никак не для пересеченки. разная развесовка, низкий клиренс и наклон вилки. техника несколько иного предназначения. но смотрится солидно. а для ностальгирующих по советским временам с диким дефицитом- просто мечта... крастота, слов нет. впрочем, вам то зачем гонять? аппетит в меру умеренный. мотор проверенный. могу лишь пожелать удачи в эксплуатации и "притирке" к моту. попривыкнете, то такое
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
да ничего страшного,ради такой мапедки можно 20км до своего хутора заасфальтировать,я ради китайховна и то на асфальт потратился.
Поменяв технику, осознал, что все-таки Йобр очень универсальный и сбалансированный мотоцикл. Может еще к нему вернусь.
О!
В нас категорія мотів 125сс дуже недооцінена.
Трохи менш недооцінена категорія 250сс.
А про повернутися - думаю повернетесь в цьому сезоні. Як накатаєтесь по трассі і треба буде 'зганяти в магазин' - лісапед з моторчиком...
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 23.08.2015 р., vaclav
Поменяв технику, осознал, что все-таки Йобр очень универсальный и сбалансированный мотоцикл. Может еще к нему вернусь.
О!
В нас категорія мотів 125сс дуже недооцінена.
Трохи менш недооцінена категорія 250сс.
А про повернутися - думаю повернетесь в цьому сезоні. Як накатаєтесь по трассі і треба буде 'зганяти в магазин' - лісапед з моторчиком...
125ка підходить тим, хто катається онлі: не велике місто (або смт.), рибалка, гриби і т.п.
Якщо ж треба кудись по трассі хочаб за 150км зганяти - треба хочаб 150ку з баланс валом.
Я на своєму катав 700км в одну сторону за день, скажу чесно - важко і не зручно
п.с. щось мені не дуже віриться що на 400сс можна вкластися в 4л.. хібащо дуже дуже зважено їздити... бо у мене на 125 часто буває 3л, а тут мотор в 3 рази більший
☭ = 卐 = Z
Змінено: 23.08.2015 р., hitmanhunter
Їздив 300км в один бік на 107cc - і нічого. Більше залежить від якості траси, ходової і бокового вітру.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
щось мені не дуже віриться що на 400сс можна вкластися в 4л.
У Стіда по дві свічки на циліндр для кращого згоряння бідної суміші, основна частина пробігів по трасі на практично постійній швидкості де їду 90-100, то так і виходить в межах 4-х літрів
ну и 125ка при оборотах 10 тысяч развивает 12 лошадок чтоб катить со скоростью 100км/ч,а при таких оборотах одна кляча пожирает за час до 333гр.горючки х 12 вот и получается 3,999 кг горючки на сотню,килограмы в литры каждый сам может перевести
в отличии от 400ки на обеднненой смеси 125ка такую мощу не разовьет,чтоб 125ка выдавала 12 лошадок нужно жирной и дорогой без самогона смесью 12 лошадок кормить
вот на скоростях 30-80км/ч осьмушка 400ку может в 2 раза по экономичности наказать
при колхозных скоростях 80-110км/ч 250ка будет самой экономичной.
Змінено: 23.08.2015 р., kascej