На Zongshen LZX200 пропала іскра, і час від часу появляється по непонятним причинам мотоцикл заводиться працює, після цього знову ж заводиться а через невеликий проміжок часу знову ні! Всю проводку проглянув, в котушці вимірював опір, генератор дивився тільки наглядно, но там вже є якісь ручні дороботки, хоча він заряжає аккума! Підскажіть можливо це датчик холла? Я навіть замок зажиганія розбирав!
Kanuni 80cc (139qmb) -> Viper Storm 150cc -> Zongshen ZS200GS->Zongshen LZX200
Попробуй комутатор помінять на робочий
Чтобы выделятся из серой массы, не обязательно красить волосы в красный цвет и носить кольцо в носу. Достаточно просто не быть мудаком.
Датчика Холла там нет. Есть индукционный датчик.
Проверь надёжность подключения массы на двигателе.
комутатор скоро маэм попробувати!
Kanuni 80cc (139qmb) -> Viper Storm 150cc -> Zongshen ZS200GS->Zongshen LZX200
Дякую, цього дійсно ще неробив!
Kanuni 80cc (139qmb) -> Viper Storm 150cc -> Zongshen ZS200GS->Zongshen LZX200
Датчика Холла там нет. Есть индукционный датчик.
Проверь надёжность подключения массы на двигателе.
Масса прикріплена надійно на двигуні!
Kanuni 80cc (139qmb) -> Viper Storm 150cc -> Zongshen ZS200GS->Zongshen LZX200
Заводська проводка,-то взагалі геморна штука,й щоб такого більше не траплялося раджу придбати якісних різнокольорових проводів, створити схему на папері з нуля, й втілити свій шедевр у реальність .У процесі заміни можеш бути шокований криворукістю китайських електронщиків .Й ще одне: маєш вивчити китайські матюки,-це необхідно для того щоб проникнутися духом старої китайської проводки й зрозуміти історію її створення щоб потім пишатися своєю версією проводки
Заводська проводка,-то взагалі геморна штука,й щоб такого більше не траплялося раджу придбати якісних різнокольорових проводів, створити схему на папері з нуля, й втілити свій шедевр у реальність .У процесі заміни можеш бути шокований криворукістю китайських електронщиків .Й ще одне: маєш вивчити китайські матюки,-це необхідно для того щоб проникнутися духом старої китайської проводки й зрозуміти історію її створення щоб потім пишатися своєю версією проводки
Да якщо й діло в проводці, то думаю не від криворукості китайців, бо мотоцикл Зонгшен розроблявся в Італії і мене є окрім цього ще одни Зонгшен ЛЗХ і до цього був ДжіЕСний Зонг, то проблем з проводкою немав окрім того що там вже хтось щось мудрував! Так що в мене язик неповертається говорити що китай фекалій там якийсь! В мене все ж підозри залишаються на комуттатор так як там фішка вирвана і підключени всі розьєми напряму без фішки і було залито парафіном і перемотано ізолєнтою!
Kanuni 80cc (139qmb) -> Viper Storm 150cc -> Zongshen ZS200GS->Zongshen LZX200
На Zongshen LZX200 пропала іскра, і час від часу появляється по непонятним причинам мотоцикл заводиться працює, після цього знову ж заводиться а через невеликий проміжок часу знову ні! Всю проводку проглянув, в котушці вимірював опір, генератор дивився тільки наглядно, но там вже є якісь ручні дороботки, хоча він заряжає аккума! Підскажіть можливо це датчик холла? Я навіть замок зажиганія розбирав!
Если пропадает во время работы двигателя, то от вибрации пропадает где то контакт. Это самый геморный дефект. А так же есть вероятность при нагреве пропадение контакта. А вот где он может пропадать это вопрос. Алгоритм поиска можно предложить такой. Раэбить мысленно на узлы и ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНО не спеша проверять постукиванием и потряхиванием. Обязательно подключив прибор, желательно стрелочный (он более чувствительный к измерению как сопротивлений так и напряжений). Подобный дефект был у моего товарища. Неделю искали вечерами. Нашли два. Один нв выходе генератора, второй в наконечнике. Удачи!!!
Cпасибо, на днях попробую комутатор, а потом вновь займусь проводкой!
Kanuni 80cc (139qmb) -> Viper Storm 150cc -> Zongshen ZS200GS->Zongshen LZX200
Мот то сам по собі може й непоганий, але проводка на всіх китайцях залишає бажати кращого.У ній часто зустрічаються такі неприємні речі як відводи по кілька штук від одного проводу які щей заклепані на з'єднаннях мідними або залізними заклепками.Низька якість міді,ламкість,замалий діаметр який незавжди витримує навантаження а також занижує напругу та ампераж.А також часто зустрічаються зайві провода,які запросто прибираються завдяки чому зменшується загальна товщина джгута всієї проводки.Колись на моті на 200км пробігу у мене загорілась проводка коли я пішов у магазин.Прикотив додому,вийняв проводку й порахував кількість проводів у джгуті,нарахував 34 чи 36,вже не пам'ятаю. А коли сів за схематику цієї системи то виявилося що для того щоб працювала вся електроніка як і раніше ,то достатньо там всього лише 14-15 проводів. Намалював,придбав авто проводків,поставив ,і все запрацювало як раніше тільки вже без збоїв.І головне: коли ти робиш проводку сам,то ти її знаєш,а також у тебе у наявності залишається її реальна схема де ти все розписуєш до дрібниць що куди йде. А то на заводській проводці десь станеш у полі у 100 км від будинку,й ні туди й ні сюди.Простіше раз поміняти щоб бути впевненим що у критичні дні ні що й нікуди не протече
На Zongshen LZX200 пропала іскра, і час від часу появляється по непонятним причинам мотоцикл заводиться працює, після цього знову ж заводиться а через невеликий проміжок часу знову ні! Всю проводку проглянув, в котушці вимірював опір, генератор дивився тільки наглядно, но там вже є якісь ручні дороботки, хоча він заряжає аккума! Підскажіть можливо це датчик холла? Я навіть замок зажиганія розбирав!
Если пропадает во время работы двигателя, то от вибрации пропадает где то контакт. Это самый геморный дефект. А так же есть вероятность при нагреве пропадение контакта. А вот где он может пропадать это вопрос. Алгоритм поиска можно предложить такой. Раэбить мысленно на узлы и ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНО не спеша проверять постукиванием и потряхиванием. Обязательно подключив прибор, желательно стрелочный (он более чувствительный к измерению как сопротивлений так и напряжений). Подобный дефект был у моего товарища. Неделю искали вечерами. Нашли два. Один нв выходе генератора, второй в наконечнике. Удачи!!!
Cпасибо, на днях попробую комутатор, а потом вновь займусь проводкой!
А вот коммутатор по своей логике работы, имеет только два состояния или работает или НЕ работает. Там электроника. Единственное, это присоединения к нему. Ищи ДО него или ПОСЛЕ его. Я так думаю.
На рахунок коммутатора я почитав на форумах! Мене це правда здивувало, но написано, що він може довго помирати!
Kanuni 80cc (139qmb) -> Viper Storm 150cc -> Zongshen ZS200GS->Zongshen LZX200
А вот коммутатор по своей логике работы, имеет только два состояния или работает или НЕ работает. Там электроника. Единственное, это присоединения к нему. Ищи ДО него или ПОСЛЕ его. Я так думаю.
Я теж так думав
А потім він мене місяць довбав - то є іскра то немає. Поміняв усе крім комута - а виявилося що то він зараза
Для експерименту тричі старий ставив: проїде коли 50м коли 10 км - іскра пропадає
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
А вот коммутатор по своей логике работы, имеет только два состояния или работает или НЕ работает. Там электроника. Единственное, это присоединения к нему. Ищи ДО него или ПОСЛЕ его. Я так думаю.
Я теж так думав
А потім він мене місяць довбав - то є іскра то немає. Поміняв усе крім комута - а виявилося що то він зараза
Для експерименту тричі старий ставив: проїде коли 50м коли 10 км - іскра пропадає
Дякую, тепер ще э одне підтвердження на рахунок коммутатора)
Kanuni 80cc (139qmb) -> Viper Storm 150cc -> Zongshen ZS200GS->Zongshen LZX200
У меня был такой же случай на Viper F1, оказался индукционный датчик зажигания, отвалилась пайка провода к массовой пластине внутри самого датчика. Я отскоблил пластмассу которой он залит и нормально припаял провод.Определить можно прозвонкой этого датчика в тот момент когда пропадет искра
Смотри на жизнь веселей: наступив на грабли – наслаждайся фейерверком!!!
У меня был такой же случай на Viper F1, оказался индукционный датчик зажигания, отвалилась пайка провода к массовой пластине внутри самого датчика. Я отскоблил пластмассу которой он залит и нормально припаял провод.Определить можно прозвонкой этого датчика в тот момент когда пропадет искра
Cпасиба, это может помочь!
Kanuni 80cc (139qmb) -> Viper Storm 150cc -> Zongshen ZS200GS->Zongshen LZX200
У меня был такой же случай на Viper F1, оказался индукционный датчик зажигания, отвалилась пайка провода к массовой пластине внутри самого датчика. Я отскоблил пластмассу которой он залит и нормально припаял провод.Определить можно прозвонкой этого датчика в тот момент когда пропадет искра
У меня был похожий случай на YB150T-24 но при прозвонке датчика показания были равны "0" вместо 150 ом т.е. короткое замыкание внутри датчика, которое проходило после остывания. Не стал заморачиваться - купил новый датчик, благо стоил он 20 грн. Про методы крепления проводов к "массе" на китайских скутерах вообще отдельный разговор!
(http://www.moto.com.ua/forum.php?u=ksb&page=5#pryam) пост #1360
ksb
Змінено: 24.09.2014 р., ksb
Поміняв коммутатор і мот працює! Якщо щось зміниться то прийдеться знову створити тему, а поки дякую за відповіді і допомогу!
Kanuni 80cc (139qmb) -> Viper Storm 150cc -> Zongshen ZS200GS->Zongshen LZX200