Показати повідомлення
В данной ветке предлагаю обсуждать и делиться впечатлениями касательно мотоцикла Jianshe JS 150-6Н.
Тип двигателя : Одноцилиндровый, с воздушным охлаждением, 4-тактный
Размеры Д*Ш*В : 2000*770*1080mm
Рабочий объём : 145 см3
Максимальная мощность: 8.1kw (7700об./мин)
Макс, Крутящий момент: 11.2N•m (5700об./мин)
Диаметр цилиндра × ход : 58.5mm*54mm
Коэффициент сжатия : 10:1
Колесная база: 1290mm
Дорожный просвет: 160mm
Вид обода колеса: Сплав
Тип передних колес: 2.75-18P/225Кпа
Тип заднего колеса: 90/90-18P/225Кпа
Сухой вес: 124 кг
Макс, Загрузка: 150 кг
Емкость топливного бака : 15 л
Стартер: Ножной стартёр/электрический стартёр
Зажигание : Конденсаторное зажигание
Сцепление : Мокрый тип, многодисковая муфта, ручная операция
Коробка передач : механическая, 5-ступенчатая, с ножным переключением
Тип тормоза заднего колеса: Барабанный тормоз / ножной тормоз
Тип тормоза переднего колеса: Дисковой тормоз / тормоз правой рукой
Выбросы : EUR II/EUR III
Ссылки на ЕС сертификаты:
Пума 150сс http://www.fayloobmennik.net/6101580
Джаньши 125сс http://www.fayloobmennik.net/6101596
Змінено: 10.05.2016 р., tsinik
про який сальник йде мова? там де датчик в передньому колесі?
дивився інші моделі js150
там панель приборів точно така як була на юбр. Це мені навівало спогади про свій попередній мот.
а тут нового зразка ще й супер точний спідометр.
крім того світодіодні поворотники - думаю це прогрес
145 куб двигун видає максимальний момент здається при 5700 обертів, тобто після обкатки я думаю буде валить добре з низів.
сподобалося що витрата пального менша ніж в інших моделях JS150
юбр мені подобався але його викрали, тому обовязково планую сигналізацію покраще
Поки що не бачу абсолютно ніякої різниці з юбр (спеціально лазив - повітряний фільтр теж дуже схожий). Таке почуття що переді мною мій старий юбр тільки пофарбований і сідушка трохи нижча. Схотілося трошки потужніше, але економно.
я не кажу що різниці взагалі немає. Особливо імідж ямахи. Проте, що скажуть знайомі, для мене менш важливо, адже я знаю що це майже те саме. Думаю народ розпробує і вони подорожчають. Особисто я вважаю що мот вартує своєї ціни.
до речі, на юбр 125 я випалював бак за 300 км. Правда мотор крутив до 9-10тисяч.
сфотографуй і покажи
вдруг я десь бачив
якщо діаметр близько 50мм то з переднього колеса
я в себе заглядав сьогодні, поміряв приблизно штангенльом - там якась резинка торчить зовсім негарно.
не хочу щоб туди потрапляла грязюка, а зазор там є
можливо хтось знає як повинно бути?
на скільки механізм в колесі чутливий до забруднення?
так ми його везли з Києва
Змінено: 09.07.2014 р., Norb
Дим, привет! Расскажи подробнее о датчике температуры масла. Где взять?
Первая замена масла после 300 км? Какое масло порекомендуешь для обкатки?
Спасибо.
Zello:
Канал: Вадим К77
Змінено: 16.07.2014 р., joseph_famulus
Привет!Оць що до датчика:
http://tuning-electronics.com.ua/shop/sensors/temperature-sensor-of-oil-ket-gauge-52mm-blue/
http://rumin-sport.com/catalog/sensors/oil_temp/
Я брав на ато базарі, я думаю і вас такі э
Підключать там нема нчого складного, куди саме датчик я всунув дивись в обзорі https://www.youtube.com/watch?v=tCsf3lXM2_I
дивится з 9 мин, там видно куда я його приткнув
Я не думаю, а уверен, что этот датчик, как минимум, при обкатке крайне необходим.
Тем более визуально, я имею ввиду как у тебя, он (датчик) как будто там и был!
Zello:
Канал: Вадим К77
Змінено: 16.07.2014 р., joseph_famulus
Если так как у меня то я верхнего предела не видел, обычно 95-105
Кулер 14-й марку не вспомню, загугль обзор 14 кулеров и найди там самый оборотистый, кажись у меня 3 тыс оборотов выдает.
а пробіг збільшувався?
буде новий мот зі скаженим пробігом