Показати повідомлення
В данной ветке предлагаю обсуждать и делиться впечатлениями касательно мотоцикла Jianshe JS 150-6Н.
Тип двигателя : Одноцилиндровый, с воздушным охлаждением, 4-тактный
Размеры Д*Ш*В : 2000*770*1080mm
Рабочий объём : 145 см3
Максимальная мощность: 8.1kw (7700об./мин)
Макс, Крутящий момент: 11.2N•m (5700об./мин)
Диаметр цилиндра × ход : 58.5mm*54mm
Коэффициент сжатия : 10:1
Колесная база: 1290mm
Дорожный просвет: 160mm
Вид обода колеса: Сплав
Тип передних колес: 2.75-18P/225Кпа
Тип заднего колеса: 90/90-18P/225Кпа
Сухой вес: 124 кг
Макс, Загрузка: 150 кг
Емкость топливного бака : 15 л
Стартер: Ножной стартёр/электрический стартёр
Зажигание : Конденсаторное зажигание
Сцепление : Мокрый тип, многодисковая муфта, ручная операция
Коробка передач : механическая, 5-ступенчатая, с ножным переключением
Тип тормоза заднего колеса: Барабанный тормоз / ножной тормоз
Тип тормоза переднего колеса: Дисковой тормоз / тормоз правой рукой
Выбросы : EUR II/EUR III
Ссылки на ЕС сертификаты:
Пума 150сс http://www.fayloobmennik.net/6101580
Джаньши 125сс http://www.fayloobmennik.net/6101596
Змінено: 10.05.2016 р., tsinik
Діма, як нова шина?
Динаміка не зменшилася?
В мене теж цей гвинт спочатку нічого не робив, там така цікава система, по перше ось на якій рухается фара була не змащена, і вона не хотіла ні туди не сюди рухатся, по друге так як я її гвалтував оцей регулювальний гвинт провалив шайбочку в яку він упирается, прийшлось розбирать і змазувать
Про динаміку нічого не скажу(бо спідометр не робе знову, буду ставить вело ком'ютер), так як я змінив зірочку та що стояла з 15 на 16, бо та зносилась, а куплять нову не хотів, так я к була нова на 16, але мабуть куплю на 15 знову бо резина 110/80 стала на диск як 100/90 і вітчутно упала тяга, якось так.
Шина гарна не дотик, і малюнок теж, але дощі не дають погоцать на ній, ждемо тепла
Змінено: 01.04.2015 р., dimonnice23
Так надо было на герметик силиконовый сразу посадить - и крепко, и воду не пропустит, и разобрать потом можно.
Нет лучших среди равных
посадили на епоксідну смолу прозору (пластик)
те що було під рукою
будівельний силікон як на мене механічно не міцний і він не втримає добре
буває міцніший? як називається?
будівельний силікон, так?
я до нього погано відношуся з тих часів як мій знайомий ремонтував собі ним повітряний фільтр і вграв поршневу на такті
бо воно було неміцне і до резини звичайно що не взялося
парні я попробую, екпоксідка воду і вібрації не гасить
де діод впаяний в плату
хоч один непропаяний буде і всі будуть не світить
включи поворотнік і пальцем гойдай діоди по одному
де потухне там непропай
Всім привіт
хто купував передню зірочку - така?
JTF548-14
на YBR була така, як на фото. На цьому ще не знімав...
хочу +1або +2 зубів, тобто потрібно шукати JTF548-15 або JTF548-16, правильно?
Так така,бери на 15, на 16 то вже перебор
ніде щось знайти не можу
може й на 15 то вже перебор?
Де її можна купити?
все не можу підібрати датчик температури
хочу щоб не боявся дощу
найбільш подобається такий варіант з вольтметром
http://ru.aliexpress.com/item/2-inches-digital-color-automotive-water-thermometer-instrument-auto-meter-free-shipping/2010747849.html
подобається що невеличкий розмір, повинен вписатися добре під вітровичок
сумніви є стосовно того, який там датчик і чи підійде на мотоцикл повітряного охолодження, написано вода
опис в продавця слабнеький
Як ВАМ?
Які температури ти зазвичай бачиш, коли довго їдеш?
Вище якої, на твою думку, не можна допускати?
если учитывать, что при 120 градусах вода закипает в замкнутом цикле, а 140 градусов - это критичная температура для масла, то шкалы на 120 вполне достаточно. насколько мне память не изменяет, то 115 градусов для воздушника - это причина остановиться и искать бочину. иначе мот сам остановится, в принудительном порядке
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!