І та начнем з харошого
1. дуже економічний від 3 мксимум до 4 л на 100км
2.по ціні нічого кращого покищо нема на ринку україни звісно я говорю про бу техніку
3.гарний дизайн і управління дуже маневрений за рахунок повороту руля руль сильно багато повертаєця
4. великий бак 18л
5.предня подвеска теж гарно справляєця з нашими дорогами (якщо рейдера важить небільше 70кг)
А дальші про погане
1.тормоза повний відстій там вони стоять от 50сс скутера китайського колодки підходять один в один разом із супортом що звісно нерозрахованні на на динамічні і вагові характеристики Geon NAC
2. ціни на запчастини просто скаженні і нічим неоправдані наприклад карбюратори коштують майже 3000грн що просто можна купити нові даже не китай а тайвань за 1200-1500грн або ципок стоїть 530 це просто жесть такі ципки стоять на спорт байках а тут на звичайному дорожніку коли настає час заміни вибір невеликий або китай за 200грн або фірма за 1000грн
3. світло просто наче на мопеді карпати відразу нада ставити біксенон
4. задні амортізатори явно для рейдера 70кг сильно жосткі а якщо взяв пасажира то нетримають сильно просідають
печінки відбить гарантовано
5.руль геть не для дорожніка сильно великий наклон в перед що ще плюс дає несильно зручно користуватися пультами
6.охолодження просто вимагає доопрацювання вентилятор так часто включаєця що просто довго він так непротягне плюс завжди грієця мотор сильно і ще частенько на відстані 50-100км безпривної їзди пару крапель викине масла в сапун
7. як для 250сс двох цлінтровий мотор слабенький для ваги байка в 155кг
8. пластік сильно крихкий буває дуже важко розібрати що щось незломати
І так дальші просто текст крейсерська швидкість 100-110 по спідометру якщо тримати 110 то це 6тисяч на тахометру підбирати інші зірочки щоб добавити швидкість нема смисла я вжаю що передаточні числа підібрані ідеально цей байк і так неможе на 5 по рівному закрутити тахометер в красну зону до 12 тисяч мксималка по спідометру 145 це при ідеальних обстаинах .
Розина на задок макимально влазить 150 без переделок спереді можна впхнути 120 дуже жалко що під сидінням нема якогось бардачка що можна було покласти елементарні ключі на всякий випадок Китай як некрути бува ломаєця ще дуже мене дратує відсутність контрольної лампи МАСЛА ніколи незнаєш що там у тебе перестане качать масло насос і заклине все насвіті
ще дачик бокової лапки нада відразу відключити бо це просто бред сивої кози бокова відкрита незаведеш мотор щоб прогріти нада сидіти на байку або спирати на забори
ще ходова канешно приносить сорпризи в якості розковбасів це теж нада контролювати !
Ну покищо все ще щось згадаю допишу або питайте поділюся інфой як там тет чи інше розбирати
Продаж нових і б\у запчастин до скутерів Контаки https://vk.com/club75651151 0637479281(Life) 0981327622(Киевстар) Пересилка по Україні -Новой Почтой