Сьогодні був в "Мотошопі" подивився на новий Геон Грандтур 400- нічого такий апарат, а ось кафе рейсер 400 не сподобався, якийсь кривоватий, труби вихлопні не в тему, проводка висіла ще
, коротше, не моє...
Потім подивився на Дакар 250- це моя мрія, але нажаль були тільки мотарди. він мене теж не вразив, рік назад він здавався мені просто чудовам, а зараз маленький, теж багато косячків( пластик погано прикручений, на хвості під номер рамка якась стрьомна, проводка стирчить і все таке, хоч це і швидко виправити). Потім мені захотілося порівняти Х-Роад 250 новий з Вайпером. Підходжу до нього- нормально ніби. взявзя за пластик, а він тіліпається
, при чому в мене він намертво прикручений- хоч мот за нього піднімай, та й сам мотик більшим здається. Ну думаю зборщики погані, вилка в порівнянні з нашою виглядає хлипкішою, вона ніби і тоньша. Колесо переднє тоньше за моє, після свого мота мені воно велосипедним здалося, може це через більший радіус. Спробував лапку перемикання передач, а вона складається лише трохи, градусів на 40 повертається і все- може треба просто підкрутити щось... Приборка стара. лише датчик палива з'явився, та й по якості вона мені не дуже
добре що вищий руль, є захист рук, нормальна ловушка ланцюга і крило переднє більше - це все чого невистачає мені. Захист двигуна-труби і зварені так не акуратно
Враховуючи те що рама, маятник, вся задня частина однакова і двигун теж, інший тільки пластик передній, приборка. вилка і розмір коліс, робляться моти на одному заводі, і на Х-роаді тільки з'явилася вихлопна труба як у нас- я не розумію чому він коштує на 400 долларів більше, мені залишається тільки вірити що там десь на чомусь якість краща
Тепер я дуже радий що взяв Вайпер і не слухав тих що казали "Геон кращий за Вайпер" всі в один голос кричали, навіть продавець
бо вони всі думали що існує завод вайпер і геон, а на справді моти купляють з різних заводів і клеють наклейки різні- імена під якими вони в нас продаються. В мене аж настрій піднявся
Тепер я готовий слухати вас .....