парни я просто хочу попробовать пересесть с макси скутера на коробку, на японца не хватает (только китай новый), да и с дорогами нашими только это вариант как то ближе, на данный момент катаю на вайпер торнадо
так в чому проблема? вибирай шо подобається, вивчай характеристики - що більше підійде... головне не зеконом 200 баксів і не візьми китай-ноунейм якийсь. А взявши норм "бренд" (shineray,zongshen,geon, да і viper) - не помилишся.
Так, це буде не японія за 4-5-6к у.о., але і за ту "японію" по 2-2,5к у.о. (типу ХР125, юбр125) - вони нічим не гірші зараз.
Хочу отметить что собирав мотоцикл, по рекомендации участников форума, полез в подшипники колес, а так же начал лезть в заднюю подвеску. На моё глубочайшее удивление подшипники колес забиты до верха свежей, чистой смазкой, не похожей на вареную сгущенку. В подвеске так же присутствует смазка. Так же масло по щупу залито почти до отметки максимум, прозрачное, и красивое хоть на хлеб. Пробег пока совсем не большой, мотоцикл нравится, единственное что сильно смущает это ОЧЕНЬ Противный звук клацанья или даже какого-то "потустороннего шума" на скорости от 30-40 км, не зависимо от оборотов двигателя. Грешу на ролик натяжения цепи, уж больно шат в нем не приятный.
змазка це гуд і вона нормальному китаї зараз присутня майде кругом де потрібно, але всеодно перевірити не завадить ВСІ вузли, і якшо вже розібрав, то краще нанести якусь змазку покраще - Хадо, Техасо, ЛіквіМолі і т.п.
А клацає то скоріш всього цепок об кріплення слайдера цепка (болта). Я на маятник закріпив 2 кубіка із покришки і нічого тепер майже не клацає. Якшо треба, завтра сфоткаю.
...у ролік підтримки цепка теж набий змазкою підшипнички, у мене вони були сухі вже через 3000 пробігу... ну і не забувати про правильне і своєчасне регулювання цепка, як продольно так і саму натяжку. Бо цепок і зірки убиваються за пару тис км, якшо криво стоіть і перетягнутий, або навпаки... про це, думаю, нагадувати і не треба
.. единий момент, шо на "ендуріках" краще шоб цепок був більш вільний ніж перетягнутий - тут це більш критично ніж на дорожніках.