Інфо по моту і тут є чимало, і на ютюбі 90% інфи на свому каналі викладав. Там і покатухи і обслуговування.
канал на ютюбі https://www.youtube.com/user/sayaukraine/videos
Модератор - не витирай будь ласка, таки чимало на цьому ресурсі часу провів і про мот чого розписав в процесі експлуатації.
• -Новий гелевий акумулятор
• -Нові втулки маятника (спец виточені по розміру під маятник), цементовані
• -Змащення усіх вузлів підвіски, підшипників та втулок
• -Заміна тормозної рідини на каст рол дот 4, зад/перед
• -Прокладка тормозного шланжика щоб не заважав огляду прборної панелі
• -Заклеїв паредню фару та бокові габарити анти гравійною плівкою
• -При зборці відразу датчик пального посадив додатково до прокладки на герметик, т я є випадки що по ньому підтікає бензин з баку
• -На циферблат приборної панелі та тахометр наклеєна антиблікова захисна плівка
• -Нова цеп JT X-Ring
• -Ззадня зірочка на 40зубів JT
• -Заміна лівого паливного фільтру
• -Передня зірочка на 14 зубів JT
• -Новий підвісний ролик цепки, резиновий з новими підшипниками
• -Захист рук ацербіс в колір мотоциклу
• -Нові гріпси руля протайпер
• -Перебрав краник пального, щоб не підтікав (з часом через прокладку в ньому починає сочитись бенз, тому поремонтував)
• -Доставлено масляне охолодження (на оффроуді реально дає ефект)
• -Гайка шестерні масло насосу посаджена на різьбовий герметик
• -Нове масло в перах вилки Ipone 10 + спец виточені проставки в пера 15мм
• -Модифікація кришки фільтра під бумажний масляний фільтр з 1700км пробігу
1730км
• -регулювання зазорів клапанів
• -Пофарбував бак зі сторони мотора в кілька шарів та спеціально підігнув бак в місцях де його з часом протирає шляпкою гайок двигуна
• -Потовщена прокладка під бак, щоб в подальному його не протерло гайками двигуна
• -Заміна верхнього болта аморта заднього, на всякий випадок, т я були випадки що його рве
• -Спец виточив та встановив проставки під руль 4см для зручної їзди в стойці
• -Підняв бризговик, щоб коли на переднє колесо набивається болото – воно не клинило колесо об бризговик, і щоб не обірвати сам бризговик при їзді по болоті
• -Нові дзеркала
• -Вивів сапун(вентиляцію двигуна) з двигуна в фільтр бокс (так зроблено на нормальних мотах)
• -Регулярна протяжка болтів по мотоциклу
• -Налаштований натяг спиць на обох колесах
• -3000км пробігу новий якісний амморт задній фастейс, не те гімно що стоїть з заводу яке вже на малих пробігах перестає нормально працювати
• -Нові чеські підшипники заднього та переднього колеса
• -Нові болти ричагів (замінив на якісні загартовані болти, з шляпками під ключ а не 6тигранник як з заводу)
• -Нова резина зад(метцелер тоуранс 130/80/17 та перед піреллі скорпіон 100/90/19
• -Нова брендова камера в заднє колесо Бріджстоун
• -Регулювання положення голки в карбюраторі (витрата пального при активній їзді по києву в районі 3,8л/100км, при пенсіонерному режимі 3л, оффроад – в районі 4л
• -Встановив якісний кофр з внутрішньою алюмінієвою пластиною через яку він кріпиться до мота, сидить мертво, можна сміливо його грузити та катати по бездору без опасіння що відірветься
• -Сигналка з брелоками під викидний ключ
• -Посилена рама в місці кріплення кофра (тепер він крепко сидить на моті, а не як з заводу коли ходуном ходить)
17.08.2015 4921км
• -Компресія в двигуні13атм
• -Новий датчик заднього тормозу, переробив під вазівський, тепер він вічний, і якщо що – коштує новий 30грн
19.08 5000км
• -Чергова заміна масла 10-50 Мотюль 5100
• -Заміна бумажного масляного фільтру
• -Заміна реле поворотів
• -Заізолював фішки під баком та промотав додатково проводку для надійності, проклав її щоб не заважала при знятті баку
29.08 5300км
• -Регулювання зазорів клапанів
Впуск 0,04/0,05
Випуск 0,06/0,07
По ціні - 1500 (новий 1400-1450 буде, але тут допів на мінімум ще 300 баксів стоїть, і дуууже багато часу вкладеного в нього, тому без торгу уви).
Резина Мітас Е09 - якщо з мотом то буде додатково за 100 у е.
до речі ще лежать вдома запасні колодки передні - віддам з мотом (хоча там ще старі що перед що зад на ще два рази по стільки ж пробігу пробіжать т я їжджу я не агресивно).
Набирати з 14:00 до 18:00 - інший час або на роботі або відсипаюсь після неї 097 908 52 89.