без самого движка,токо для ходовой может и 3 лошадок не хватить,потребуется 3,01 чтоб мапедка с места сдвинулась,0,01 лошадка уйдет на движение,а остальное чтоб проворачивать ходовую,энергию движка превращая а тепло в горячем подшипнике ступицы.также и в движке энергию которую мы не используем превращается в тепло отдаваемое движком не важно через что.
Вірно, але ми все таки трохи про інше.
Як кажуть, разом з водою можемо викинути дитину.
Потужність яка витрачається всередині мопедки я назвав енергією холостого ходу(ХХ).
Вона включає в себе приблизно 80% втрат в самому двигуні і 20% в ходовій частині.
Не потрібно зараз її чіпати, адже ми розглядаємо графіки потужності опору повітря і потужності опору кочення мопедки виставлені, Павєл, Вами.
Тобто насамперед нас цікавить енергія, що тратиться мопедкою на рівномірний горизонтальний рух при ідеальному полотні дороги.
Так от!
- Енергія, Е, яка потрібна щоб перемістити мопедку на відстань S рівна F*S, де F-сумарна сила опору полотна дороги і повітря(рівна силі тяги мопедки). E=F*S.
S величина постійна.
Отже енергія, що витрачається мопедкою на рух залежить тільки від сили тяги.
Чим менша сила тяги, тим менша енергія Е - менший розхід палива - пряма пропорційність!
А сила тяги коли найменша?
Дивимось на графік! ...
- коли швидкість мінімально можлива!
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?