Мотор наверно перегрели, раз говорите что жар сильный, я езжу в шортах, при движении вообще его нет, слегка только когда стою на светофоре.Езжу в жару больше сотни без остановок со скоростью около 100, мотор совсем не греется .Как вариант, смесь неправильная, мог от этого перегрется, или клапана прогореть или все вместе.
повністю згоден... додам, що можливо окрім збідненої суміші ще і масло попалось підробка... або всього лиш клапана не відрегульовані - тоді гріється страшно і не їде ніфіка - мотор можна кончити ДУЖЕ швидко в такому режимі...
Крутил , конечно, на полную и не доехал - мот во время движения тупо заглох. Остановился. Начались танцы с бубном. Искра есть, бенз поступает, а запускаться не желает. Пока ехал стучали клапана. Думаю доеду и подрегулирую.
Китай мотопром блин!

...а китай мотопром тут не причому, просто в спеку не треба "Крутил , конечно, на полную", а для початку розібратись чому падає тяга і гріється мотор...
п.с. люди не 10-15к накатують, а по 35-40-50. У мене за 18к тфу тфу нічого не було серйозного, а по дріб'язку - дуже багато поломок (моноамор підтік, шпиці лопали, троси рвались і т.п.), і то ТІЛЬКИ через те шо попередній власник катав у режимі "крутил на полную", але нічого не міняв і ні за чим не слідкував, накшталт зазори клапанів чи натяг цепу взагалі мабуть тисяч 12 не чіпав...

Бо такого навіть і нова хонда не витримає, через 10к порве рінгову цепку, а ще через 5к дрисне невідрегульований мотор з клацаючими клапанами)
Китай зробить все те саме, тільки втричі швидше)))