Ну вот, похоже, еще один родственник объявился. С недавних пор стал обладателем мотоцикла SPARK SP 150 R -20 , двигатель 162 Fmj.
Вітаю з покупкою!
Мотик у тебе, на перший погляд, китайська копія Хонди CG-125 з елементами дизайну Хонда Baja (фара). Прикольні підніжки пасажира = моя дружина теж такі з мене требує - кажуть це зручніше ніж жордочка
...характеристики разнятся. Для начала разберемся в характеристиках (может кому пригодится)-
Вес -105 кг. Максимальная нагрузка 150 кг. Мощность 11 л.с., бак 10 (12?)л. шины 3,25х18; 3,0х18
Мотор в залежності від якості виконання має близько 8 кВт в еквіаленті 10-12 л.с. (там залежить від того чи номінальну чи максимальну потужнисть вказують)
Рама и передняя вилка, после явы, не поражает воображение своей масивностью, но со своими задачами справляются. Мотоцикл идет достаточно мягко, правда на больших колдобинах слышен какой то пластмассовый стук, похоже стучит приборка.
ще може постукувать щиток переднього колеса - подивись комплектність болтів, якщо є потреба підклади резинки
Из ощущений -передачи короткие(фактически на 40 км/ч уже идешь на 5 ой, что соответствует 3,5т оборотов. Обзор зеркал достаточный, фара хорошая (света достаточно для комфортной езды), тормоза тоже нареканий не вызывают. Из непоняток, коробка передач работает с повышенным шумом (звук как от жигулей на задней передаче), возможно притираются шестерни.
Первинна передача + коробка + головна передача = видадуть тобі близько 100км/год максимальної швидкості, вони спецом так розраховані. Якщо захочеш можна буде пограться з ланцюгами/зірочками (це все після обкатки). КПП не має видавати великого шуму = перевір кількість масла в картері + поїздь на всіх передачах і спецом послухай на яких сильніше шумить (так можна зрозуміть проблема у підшипниках валів чи окремих шестерень)
В клапана пока не лазил, стоит ли туда лезть до завершения обкатки если ничего не стучит? Хотя двигатель конечно греется (возможно естественное состояние при обкатке. В близжайших планах установка датчика температуры и, возможно маслянного охлаждения.
клапана повиннні трохи клацать, погано якщо в них зовсім немає зазорів і не менш погано якщо зазори величезні (захочеш пиши в ЛС зустрінемось (я живу в Броварах) глянем, щуп і досвід Є
) Двигун буде гріться! Головне його зараз не насілувать і їздить невеликими порціями, щоб остивав (якщо на ребрах крапля води шипить - більше 100 градусів = можна ще єхать, якщо танцює і тікає = більше 120-140 - пора ставать для остивання). Зараз головне не швидкість, а навантаження на двигун - катай на різних передачах і з різною швидкість = головне не їздить внатяг (на малих обертах) і не перекручувать моторчик
По поводу зазоров клапанов, на разных мотоциклах с этим двигателем рекомендуются разные зазоры клапанов...я так понимаю, близжайшим родственником является Spark R 12, хотелось бы знать, какой оптимальный зазор для него?
усі мають з цього приводу свою власну думку, проте на кількох моторах оптимальними виявились 0,05 на впускному і від 0,05 до 0,10 на випускному. Ось виклав інструкцию на Honda CG125 Owners Workshop Manual ex.ua/74068396?r=7025275 = це наш дедуля!