MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
28.11, 18:48
44
+1 °С
Вітер: 3 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1224680
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
1••72737475767778••393
kascej
28.10.2013 р. відповів для motosilver  
answerview
тюнингом я имел ввиди не столько смену кубатури , как доработка старого агрегата,не боясь его испортить, и при удачних експериментах поаторить их на новом моте, и 100% тной уверенности а еффективности задуманной идеи)! ( в веду имею розточку всех возможних каналовходов, облегчение шатуна ,поршня ,штанг,коромисел и прочего( кто то может сказать что не стоит их трогать, не видержат нагрузки, если переборщить, так вот и максимальное стабильное облегчение можно вичислить.. вплоть до установки поршня с одним кольцом или укороченной юбкой,комутатора,

все тобой описанные расточки еще более дорогое удоволствие в колхозных условиях,все это делает китай на заводе по дешевке,движок доведен до идеала,выдает мощноть на равне с японскими CG125ками,а на большии мошнности он не расчитае если даже из качественного японского металла будет сделан.мучить китайца в увеличении мощи нет нужды,в продаже множество моделей более мощных чем китайцы и по более низкой цене
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/aprilia/jbxoo.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/bmw/eccmm.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/aprilia/hhncj.html
китай в цене из за своей экономичности и способности питаться и жить на дерьме
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для motosilver  
answerview
тюнингом я имел ввиди не столько смену кубатури , как доработка старого агрегата,не боясь его испортить, и при удачних експериментах поаторить их на новом моте, и 100% тной уверенности а еффективности задуманной идеи)! ( в веду имею розточку всех возможних каналовходов, облегчение шатуна ,поршня ,штанг,коромисел и прочего( кто то может сказать что не стоит их трогать, не видержат нагрузки, если переборщить, так вот и максимальное стабильное облегчение можно вичислить.. вплоть до установки поршня с одним кольцом или укороченной юбкой,комутатора,

- шатун я би не радив чіпать = нашо? якщо підвищиш потужність міцність буде дуже доречна
- штанги теж не варто чіпати = що ти з них виточиш? замінить на титан??? а для чого - мотор швидше крутиться не буде = нема перекриття клапанів, потрібного для ефективного газообміну на високих обретах

+ поршень можна і варто обточить для зменшення маси - наскільки я можу судити з розповідей/мануалів/нездорового ґлузду: коленвал стоїть з 125сс, відповідно ширший поршень = важчий поршень. Про зміну вібро-режиму в залежності від маси поршня я вже писав = однозначно обточувать для полегшення. Що дасть зменшення кількості кілець??? масло буде жрвть + компресія буде 1000км чи менше. Те саме стосовно укорочування юбки - короткі юбки у короткоходних двигунів (діаметр поршня більший за хід, мається на увазі не 2 мм), але такі двигуни як правило мають водяне охолодження = читай менші зазори між поршнем і циліндром. Отже якщо хочеш додатковий звук від "переставки" поршня - вкорочуй юбку!
+ китаймотори задушені по впуску (випуск теж, але там значно менший відсоток добавки) - точить однозначно! але з досвіду використання двох різних точених моторів = це збільшення витрати палива (більша потужність = більше бензу) + підвищення температури (будь розумним: одразу встановлюй дефлектори і/або МО) + зменшення ресурсу 162 FMJ витримав 10 000 км до капремонту 163FML протримався 14 000 км... а при нормальній експлуатації мали ходить по 30-60к

комутатор - тут треба думать: можна DC-CDI чи ФУОЗ+оптодатчик, чи замовить мего-програміруєвимий камутатор за 6000р і довго розважаться на диностенді = поки виставиш нормальну криву запалення (зато потім можна буде усім розказать/продавать)
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для Grom  
answerview
до чого я веду, - ви пишете,я можу писати ,ще хтось, судячи з розповідей ,мануалів і т.п ... а я говорю про те, що маючи вбитий чи майже вбитий двигун, -велике поле для експериментів, провірити все вище написане,і точно знати про дієвість чи недоцільність тих чи інших засобів, для застосування наприклад у своєму новому мотоциклі, застосувати успішну практику,замість теорії та чиїхсь там здогадок дійшовших до нас не з перших рук)! а про штанги ,шатун поршень- це загальне облегшення грм. одне кільце- так,не довго ходить ,але на 2т моторах спорт його вистачає більше ніж півтори тим км) а на 4т думаю на багаато довше,  1кільце-менше тертя,швидший розкрут мотора,та оберти, доведено світовою практикою)! і повторюсь,все чи майже все відоме нам це догадки та допущення... а реальні відомості про тюнінг наших двигунів не зашкодять,  а простіше кажучи малувато їх...      а про покупку 200сс .. так там знову виникне питання про той самий тюнінг, так як всеодно стане мало,. ви скажете так купи собі 400-1100японію )?    думаю якби наші форумчани,і я,чи лишні гроші були... були доволі багаті так всі купилиб щось покраще, а не таскали китай. як кажуть маємо те що маємо...
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для Grom  
answerview
Гром.У тебя больше всех дороботан двигатель.Хотелось бы узнать результат,-максимальная скорость,максимальные обороты.Всё-таки насколько оправдало себя такое сокращение ресурса?
1
like
1
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для Djan50  
answerview
поки поршнева була на місці (там зараз зазори як у цинкованому відрі) мотор крутився до 12 тис по штатному тахометру і я точно їхав близько 120 км/ч = тобто не менше 12 коняк, а може і до 14 дотягувало ХЗ
чи варто - хай кожен вирішує сам:
поки не було МО я дуже крепко перегрівав двигуна (я його і немодифікованого ганяв і в хвіст і в гриву) - відповідно перші ознаку проблем з поршнєвою я помітив на 6 000км. А потім двигун пішов вниз = у мене небуло маслозйомних ковпачків на клапанах (не ЇХ ЗОВСІМ НЕБУЛО) тому двигун став на обслуговування коли витрата масла дійшла до 1л на 1000 км (мабуть якби раніше подивився не запоровби його так)
найбільший ефект я відчув після розточування впуску - тяга покращилася по всьому діапазону роботи двигуна. Навіть можна було стартонути не накручуючи газ (в ютюбі є відео що і потужніші мотики з ХХ не рушають)
другий за відчутністю = МО двигун тепер може жарить на максимумі дуже довго, найдовше у мене близько двох годин Бровари-Біла Церква це 130 км (прокладіть на карті порахуйте самі)
на третьому місці піджим Степені Сжатия - добавка є, але оцінити її вже було важко - поршнєва ушатана в замку було 1,0 мм

якщо ви читаєте мої побрехеньки = зараз 150сс 162 FMJ трудиться в шассі Апача, трохи інший мотик:
мотоцикл важчий за Вікінга + навішано всякого + я розкабанів до 110 кг зірочки 13-31 (2,38)

Зараз двигун тягне до 6000 мосчно, потім докручує до 7500. Підозрюю поршень 0-го ремонту в роздовбаному циліндрі протягне ще пару тисяч, тобто до снігу хватить. а потім можна думать про переробку на 175-200-233сс.
Я в жодному разі не спонукаю когось крутити двигуни як це роблю я, так само не раджу модифікувати двигуни - стокові запчастини як правило найкращі за якістю. І нарешті знімаю з себе усю відповідальність за проблеми, які можуть виникнути при будь-яких ремонтах/модифікаціях = робіть що хочете на свій розсуд/ризик/гроші
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для Grom  
answerview
достойний ответ)!!
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для motosilver  
answerview
то motosilver
головне зрозуміти що ти хочеш отримати на виході = я не жалію мотик у сенсі: от не буду крутить мотор, щоб зберегти кільця/поршні/циліндри = я шкварю на всі гроші
бо комплект 150сс поршнєвої вартує цілих 240 грн - циліндр+поршень+кільця+прокладки. Заміна поршнєвої з моїм досвідом та криворукістю займає близько 3 годин, з них найдовше я полірую поршень до дзеркального блиску і протираю/перевіряю на герметичність головку циліндра, адже видкрутить 3 болта крушки + 3 болта кріплення рокерів + 4 шпильки + 2 болта на картері це ХЗ = хвилин 15 (закручувать трохи довше - треба направляючі виставить, прокладки герметом промазать)

Якщо хочеш використовувать автомобільні методи форсування = вони не зовсім підходять, адже машинки в основному форсують по обертам, а у нас нижньовальник - оберти обмежені механізмом газорозподілу!
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для Grom  
answerview
на виході бажаю отримати підвищену динаміку а не підняття максималки і тд, а )!! і щоб було краще ніж у сусіда)!!
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для motosilver  
answerview
тоді однозначно точить канали + МО + вітровик, щоб можна було поставить "сині пісялки +5 h.p."
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для Grom  
answerview
Гром,скажи пожалуйста,что значит "расточить впуск"? Это что то типа "голову мне запили!" ? 03_biggrin
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для Grom  
answerview
ага и наклейку motul на бак +2 h.p? да?!
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для Troosh  
answerview
Гром,скажи пожалуйста,что значит "расточить впуск"? Это что то типа "голову мне запили!" ? 03_biggrin

я розумію запіл головки я підвищення ступеня стиснення (точать торець) = можливо я не правий

ага и наклейку motul на бак +2 h.p? да?!

так наклейка мотокома мені десь так і добавляє  15_badgrin
Крим - це Україна!
Змінено: 28.10.2013 р., Grom
like
good
bad
shockingly
kascej
28.10.2013 р.
answerview
можно распилитьи отполировать весь движок,с такой конструкцией грм больше 90-100 лошадок с литра не возмешь,обороты даже при титановых толкателях выше 10,5 тысяч не получиш коэфициент наполнения ограничен 2 клапанной головой,даже 5 клапанная голова не даст большой прибавки простому атмосфернику,единственный путь увеличивать коэфициэнт наполнения за счет надува.но и он упрется в масляное охлаждение,при 13-14 лошадках уже потребуется жидкосное охлаждение головы и цилиндра.
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для Grom  
answerview
Добре тобі)))
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р.
answerview
к статі замість мо можна поставити воздухозабірники)  в мене наприклад стоять))! (не просто декоративні прибамбаси))).   І вообщє інерційний наддув зробить )!
like
good
bad
shockingly
28.10.2013 р. відповів для kascej  
answerview
можно распилитьи отполировать весь движок,с такой конструкцией грм больше 90-100 лошадок с литра не возмешь

тут би до 90 дотягнуть = було б непогано
обороты даже при титановых толкателях выше 10,5 тысяч не получиш коэфициент наполнения ограничен 2 клапанной головой

і карбюратором = наскільки я знаю для безнадувного карбюратора коєфіцієнт наповнення рахують 0,7-0,8 від номіналу, тому
даже 5 клапанная голова не даст большой прибавки простому атмосфернику,единственный путь увеличивать коэфициэнт наполнения за счет надува.

надув це круто, це прогресивно і головне не бере потужність з коленвалу  07_dirol  але нормальних рішень я не знайшов: сам надув ще так сяк організувати можна, а от приладнати до цього карб вже геморно. Тому треба лампічить вприск - а це вже зовсім інші гроші/проблеми/технології
но и он упрется в масляное охлаждение,при 13-14 лошадках уже потребуется жидкосное охлаждение головы и цилиндра.

так точно - маслянка вже буде потребувать інакших каналів, бажано окремих маслонасосів для циркуляції та охолодження, можливо сухий картер і масляні форсунки? я про форсунки вже давно мрію = можна було б над поршнем познущаться вволю  58_preved

як думаєте наскільки важко зпилять ребра і організувать мокре діло? (водянку)
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
kascej
29.10.2013 р. відповів для Grom  
answerview
можно распилитьи отполировать весь движок,с такой конструкцией грм больше 90-100 лошадок с литра не возмешь

тут би до 90 дотягнуть = було б непогано
обороты даже при титановых толкателях выше 10,5 тысяч не получиш коэфициент наполнения ограничен 2 клапанной головой

і карбюратором = наскільки я знаю для безнадувного карбюратора коєфіцієнт наповнення рахують 0,7-0,8 від номіналу, тому
даже 5 клапанная голова не даст большой прибавки простому атмосфернику,единственный путь увеличивать коэфициэнт наполнения за счет надува.

надув це круто, це прогресивно і головне не бере потужність з коленвалу  07_dirol  але нормальних рішень я не знайшов: сам надув ще так сяк організувати можна, а от приладнати до цього карб вже геморно. Тому треба лампічить вприск - а це вже зовсім інші гроші/проблеми/технології
но и он упрется в масляное охлаждение,при 13-14 лошадках уже потребуется жидкосное охлаждение головы и цилиндра.

так точно - маслянка вже буде потребувать інакших каналів, бажано окремих маслонасосів для циркуляції та охолодження, можливо сухий картер і масляні форсунки? я про форсунки вже давно мрію = можна було б над поршнем познущаться вволю  58_preved

як думаєте наскільки важко зпилять ребра і організувать мокре діло? (водянку)

наверно есть нужда и в таких движках c опилеными ребрами раз китай их выпускает

http://wtmp.en.alibaba.com/product/217642135-218591555/Motorcycle_engine_162MK_175CC_water_cooled_Vertical.html
CG движки китай выпускает с водяным охлаждением и кубатурой ор 100 до 250ссмного таких движков устанавливается и на мототехнику,выше уже приводил китайскую 125ку с движком CG и водяным ожлаждением выдающую 13 лошадок.в продаже есть наборы цпг с водяным охлаждением и для наших 157,162,163 движков,что позволяет поднять степень сжатия до 10,5-11 чтоб катать на 95 без потерь,обычное повышение степени сжатия приводит к увеличению крутящего момента и повышению мощности на 10%
Змінено: 29.10.2013 р., kascej
like
good
bad
shockingly
29.10.2013 р. відповів для motosilver  
answerview
и вот снова упоминаеться -двигатель 40 или 60х годов,масла тогда нормального не било, а тогда и метал с которого их делали бил намного качестественней, и ето Бил Метал)))!!! ане сплав современних китайских бариг и манагеров,которие для издешевления  производства чего токо не понапихают туда...    сам однажди нагрелся на китай поршневих когда скутер бил ...две поршневих умерли за 1000км каждаяв 2009году.и все по карману ....... . Такшто с маслом шутить надолго желание отбило......
Саша вот ты сам себе противоречишь! Выше пишешь об облегчении деталей КШМ, тоесть механической обработке, а здесь об дрянных китаянских поршневых, сделанных из неведомо какого сплава! Да они уже облегчены до предела, не получится из какашки пуля и не китайские барыги удешевляют производство, а наши, родные, заказывая подешевле, чтоб продать подороже. Пример Кивей(из Германии) Павла, посмотри сколько он прошел км и как новый, или мой Кануни, сделан для Турции (там тоже законы пожестче наших), наши дельтоподобные по сравнению сним 19_negative , а на деньги потраченные на мотюлы-шмотюлы(которые зачастую ничем не отличаются от отработки) через пару лет купишь нормального кубатурного китайца (а в зависимости от пробега вероятно и японца 62_sarcastic ). Мы как Швондеры: создаем себе трудности, а потом героически их преодолеваем...
Іванович. Не бандерлог!
1
like
1
good
bad
shockingly
29.10.2013 р. відповів для motosilver  
answerview
Да, кстати, а при чем здесь масло к поршневым твоего скутера, которые ты убил? Или ты имел в виду его отсуствие? Ага, вот еще одна "классная" идейка "опилить ребра и сделать водянку". Умный народ собрался, и почему вы до сих пор на задрыпаных китайцах ездите? 62_sarcastic
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
29.10.2013 р. відповів для Direktor  
answerview
Очевидно питання до мене (цитата моя):
все дуже просто - люблю я граться з железяками. А ігри з японожелезом в рази/на порядки дорожче ніж з китайжелезом. Крім того моїх знань/умінь може вистачить для покращення/не погіршення китайського мотоцикла = це тішить мене, піднимає ЧСВ і робить довшим на 5 см  08_lol


а тепер дозвольте питання = з чого ВИ взяли, що мій китаєць задрипаний?
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
1••72737475767778••393
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин