а я вот думаю при переходе с 125 на 150 степень сжатия увеличить.во вркмя обкатки на новом движке и простом бензине при резком увеличении газа была слышна жесткость движка,теперь же за 2 года количество самогона в 95 возросло до 10%,движок работает очень мягко,на горизонтальном участке вдвоем на прямой передаче катя 15км/ч (движка обороты 1500)движок работает очень мягко,также заметил что с самогоном нагревается меньше,значит есть большой запас по кинетической энергии для увеличения степени сжатия да и по тепловой,увеличить степень зжатия.значит увеличить кпд движка.
КПД підніметься = це точно (випливає з циклу Карно), але гріється менше через більшу теплоємність спирту порівняно із бензином... ще є одна засада - спирт дає менше газів (адже у нього менша молекулярна маса). З іншого боку із спирту отримуємо більше водяної пари = у неї унікальні коєфіцієнти розширення, тому збільшуючи СС збільшуємо ініціальну температуру і Тиск Водяної Пари починає відігравати більшу роль (механізм фактично як у форсунок з водою чи подачею пари на впуск, лишень дозування значно прецензійніше, і дешевше)
за 2 года цена на бензин тоже снизилась на 10% или целую гривну за литр,но экономичность не возросла,увеличился и расход такого топлива.скока понимаю количество самогона в топливе будет с каждым годом расти с изменением автопарка колхоза пока не достигнет е 85 бензина.
літом з цим паливом все буде більш менш нормально, а от зимою треба буде гріть колектор для запуску. Ще для такої долі алкоголю треба раніше запалення
хотя сейчас в колхозе уже продается китай со степенью сжатия 1:10.5 способный катат на 20-45% самогоне,45 еще не пробовал а 20% уже в польше заливал.движок работал нормально.скатал всего один бак,но вроде самогон прокладки и сальники не попортил.потение пока не обнаружено.
у нас вроде вже пропіхнули закон про 10 чи 14% етанолу в усіх сортах бензину. Принаймні я вже знайшов трохи спирту у карбюраторі... (хоча на заправці казали що там його не має бути)