Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
Мечік густо змаж солідолом і вперед, стружка залишиться на солідолі та всеодно промий картер солярою, або бензином, нарєзку різьби доручи спєцу, якшо сам не вмієш. Успіху.
Іванович. Не бандерлог!
А якщо зняти кришку зчеплення, чи можливо буде підлізти чимось до зливного отвору з внутрішньої сторони? Хотілось би впевнитись у відсутності стружки. Дякую!
Та нє, не треба нічого знімать-лишня робота, головне мечік добре солідолом або чимось подібним густим і промий після перерізання. Звернись до Вацлава-в нього була така проблема.
Іванович. Не бандерлог!
Ось Вацлав:https://www.moto.com.ua/profile/user-29706/
Іванович. Не бандерлог!
не скажу про ваш мотор, но мне перерезание резьбы таким образом вышло боком. поясню почему.
вроде, все делал по уму. намазал метчик, чтоб стружка прилипала. делал шаг вперед - три назад (АЛЮМИНИЙ ИМЕЕТ ТЕНДЕНЦИЮ ЗАКУСЫВАТЬ). вроде, все нормалды. вот только забыл о том, что под сливным отверстием находится сетка маслофильтра. в общем, хоть и шел сразу вторым номером метчика (кто знает - тот поймет), прорвал маслофильтр
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Вітаю з Д.Н.!
Не у всіх двигунах CB/CG зливна пробка під сіткою маслозабірника. Є моделі взагалі без зливної пробки знизу.
У мого теж різьба в агонії, буду перерізати. Злив майже по центру картера, з низу.
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Ще перед тим як різати різьбу треба підігнати отвір під технологічний розмір.
http://met-all.org/obrabotka/prochie/diametr-sverla-pod-rezbu-metricheskuyu-tablitsa-razmerov.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Анатолий Михайлович, это Вы рассказываете теорию или применяли на практике? если теорию.... то понятно. если сами так делали - то все это... несколько не соответствует действительности. прикол в том, что сливные пробки нарезаны крупным шагом. если резьба вытягивается, то с 12 на 14 переход как раз подходит без предварительной цилиндровки отверстия. надо лишь не забывать о том, что у алюминия есть свойство наматываться на метчик, ввиду вязкости самого металла. крутить до одури - идет как в масло. а назад - обрывает метчик на ура. так что надо нежно, в несколько подходов. сделал полоборота - выверни три. и постоянно стружку удалять. иначе забьет и заклинит
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
На практиці. Біс його знає шо на на шо будуть перерізати, може М12 на М16.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 01.07.2019 р., User
человек, который будет перерезать резьбу - ОБЯЗАН быть технически грамотным. иначе ваш совет будет вредоносным. потом напишут - мне Юзер посоветовал просверлить картер насквозь
так что аккуратнее
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
заціни мої радіатори:
ще треба трохи пофарбувати рамки і замінить болти на коротші, щоб красівше було
п.с. при звичайній експлуатації другий нафіг треба = нормальна продувка і робочий радіатор на швидкості більше 60 остужають масло до температури навколишнього середовища
другий радіатор потрібен лише в пробках, і як запасний, і як резервуар для масла і для симетрії, і ваще я художник = я так бачу!
Крим - це Україна!
насправді мій маслонасос прокачує небагато масла - він дає непоганий тиск, що важливо для розподільчого валу, а об'єм там мізерний...
тому один радіатор в потоці повністю справляється
але є одне але = коли годину пхаєшся по пробці, газуєш і майже не рухаєшся = то навіть другий радіатор стає теплим (з'єднані послідовно) бо продувки нема!
в п'ятницю були практичні тести = через пів Києва туда, звідтам по окружній за нажопницею, з нею вернувся забрать рюкзак, який забув на роботі, звідтам домів = майже 2 години, бо п'ятниця це день звільнення Києва! (всі пруться на села/моря, мости стоять, аварії + ремонти доріг + рагулі)
Крим - це Україна!
А кто нибудь ставил себе видео регистратор ? Я вот прикупил на авто и чешу репу - может смудрить крепёж и на мото поставить пока машинка стоит.
Привет, я себе поставил, но правда не автомобильный, но мотоциклетный, не думал, довольно таки качественно сделано. Вот ссылочка какой регик.
РЕГИСТРАТОР
totoha forever
Змінено: 21.07.2019 р., anbut
Приїхав вчора з Десни з нашого "сходняка", 1226 км, без поломок і пригод, движок радує, як каже Гром "ніц не гріється"
нові колеса з шосейним протектором теж
, а от зірок 16/38 замало-кілька разів включав "шосту" (нейтральну)
, доведеться ставити на 36 зубів, на 17 не стає. Розход бензину так і не вирахував та й не може він бути точним за чеками АЗС
. Прямоток за 12 годзди напружує, ну сам захотів-маю, міняти не збираюсь, звук-
, аж сигналізації спрацьовують на бляхах...
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 22.07.2019 р., Direktor
А я люблю, коли мотоцикл дуже тихо працює. На свому китайцеві приварив до вихлопної коліно 90° з водопровідної труби, спрямовує вихлоп до низу. В результаті на ходу чути тільки звуки з двигуна і кпп.